Domburg Racing favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4

Topic: Domburg Racing (21741 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
crosser78 schreef 16-09-09 om 22:22:51
Hebben jullie als Team al voorzichtig plannen voor 2010 ?


Voor Martin minder crashes
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
martindomburg
NK Senior plus #95 KNMV Motorsporttrainer

     Reageer met citaat 
crosser78 schreef 16-09-09 om 22:22:51
Hebben jullie als Team al voorzichtig plannen voor 2010 ?


Zoals het er nu naar uit ziet rijden Mark en ik volledig ONK met een paar IDM debuten. Eigenlijk zoals we dit jaar wilden gaan doen.

Roy proberen we weer naar het EK of WK te krijgen. Is natuurlijk een kwestie van geld. Talent is er wel
Gaat dat niet lukken zien we wel weer verder.
On the track > CBR1000RR
Having FUN > DM Midimoto GP Factory R
www.domburg-racing.nl

On the road > SV650R
www.martinenellen.nl
martindomburg
NK Senior plus #95 KNMV Motorsporttrainer

     Reageer met citaat 
falerossi schreef 16-09-09 om 23:30:05
(...)


Voor Martin minder crashes


haha heb er gelukkgi nog maar twee gehad dit seizoen
On the track > CBR1000RR
Having FUN > DM Midimoto GP Factory R
www.domburg-racing.nl

On the road > SV650R
www.martinenellen.nl
     Reageer met citaat 
martindomburg schreef 17-09-09 om 10:50:54
(...)

Roy proberen we weer naar het EK of WK te krijgen. Is natuurlijk een kwestie van geld. Talent is er wel
Gaat dat niet lukken zien we wel weer verder.


Dat zou super zijn
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
martindomburg
NK Senior plus #95 KNMV Motorsporttrainer

     Reageer met citaat 
Domburg Racing gaat weer voor de titel

Het is een poos stil geweest rond het team dat in 2009 debuteerde in het ONK en meteen de titel in de Dutch Supersport wist te behalen. Maar eindelijk is het officieel, ook in 2010 is het team uit Ermelo weer van de partij in het Nederlandse paddock. Dat het team in 2009 van zich liet spreken heeft zijn effect gekregen voor 2010.



Het team zal dit jaar zijn pijlen weer richten op de titel en de punten in het ONK en zij doen dit komend seizoen met technische ondersteuning van Ten Kate Racing Products, Honda Nederland en Pirelli. Dankzij deze samenwerking zal regerend Dutch Supersport kampioen Roy ten Napel zich wederom volledig storten op de titel en zal deze proberen te prolongeren. Terwijl Martin Domburg alles wat hij in 2009 heeft geleerd, zal proberen om te zetten in constante punten in 2010 en hopelijk een top 10 finish.

Maar ook in de Dutch Superbike klasse blijft het team vertegenwoordigd want ook voor Mark ten Napel zal in deze zwaar bevochte klasse starten. In het nieuwe seizoen gaat hij op een 2009 Honda CBR1000RR proberen een constante faktor te worden in de top 15 van de koningsklasse van Nederland. Mark zal buiten zijn rijden ook een rol gaan vervullen als assistent teammanager om zo teameigenaar Jan Domburg te helpen een nieuw doel te verwezenlijken. Domburg Racing heeft als doel om talent een kans te geven en dat gaan ze ook doen in 2010.

Na Roy zal dat in 2010 in de vorm van de 17-jarige Tristan Lentink uit Apeldoorn. Tristan komt uit de fietscross waar hij op wereldniveau heeft gereden en is twee jaar geleden begonnen in de juniorcup. Na een seizoen op de 125cc is hij in de Suzuki SV650 cup beland waar hij incidenteel deelnam. Afgelopen seizoen werd hij in zijn eerste jaar op een supersport meteen vicekampioen in de KNMV Supercup 600 en reed hij tijden vergelijkbaar met Martin en Mark. In 2010 zal Tristan worden toegevoegd aan het team en zal Tristan deelnemen aan de Dutch Supersport op een Honda CBR600RR. Hiermee denkt het team zeker een competitief pakket te hebben voor het nieuwe jaar.

Jan Domburg:
Ik ben zeer verheugt met de komst van Tristan, ik denk dat wij als team een talentvolle rijder hebben binnengehaald. Nadat ik hem het afgelopen seizoen gevolgd te hebben was al snel duidelijk dat er een winnaar in zit. Met de ervaring van Roy en Martin in de 600 cc kunnen wij hem uitstekend begeleiden en naar een hoger niveau brengen.

Het team maakt zich op voor de voorjaarstraining in Spanje in de eerste week van maart. Hiermee hopen ze zich goed voor te bereiden voor een mooi seizoen ONK waarin er in 2010 meer variatie is gekomen in de kalender. Ook zal het team waar mogelijk een uitstapje gaan maken naar het IDM. Domburg Racing bedankt al hun partners voor het vertrouwen en dankzij hun kan het team in 2010 laten zien ambitie, organisatie en vooral plezier de sleutel is voor succes.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in (verwijderd topic) »

On the track > CBR1000RR
Having FUN > DM Midimoto GP Factory R
www.domburg-racing.nl

On the road > SV650R
www.martinenellen.nl
EPV_52

avatar
Poggi #54

     Reageer met citaat 
martindomburg schreef 20-01-10 om 15:19:11
Domburg Racing gaat weer voor de titel

Het is een poos stil geweest rond het team dat in 2009 debuteerde in het ONK en meteen de titel in de Dutch Supersport wist te behalen. Maar eindelijk is het officieel, ook in 2010 is het team uit Ermelo weer van de partij in het Nederlandse paddock. Dat het team in 2009 van zich liet spreken heeft zijn effect gekregen voor 2010.

(afbeelding)

Het team zal dit jaar zijn pijlen weer richten op de titel en de punten in het ONK en zij doen dit komend seizoen met technische ondersteuning van Ten Kate Racing Products, Honda Nederland en Pirelli. Dankzij deze samenwerking zal regerend Dutch Supersport kampioen Roy ten Napel zich wederom volledig storten op de titel en zal deze proberen te prolongeren. Terwijl Martin Domburg alles wat hij in 2009 heeft geleerd, zal proberen om te zetten in constante punten in 2010 en hopelijk een top 10 finish.

Maar ook in de Dutch Superbike klasse blijft het team vertegenwoordigd want ook voor Mark ten Napel zal in deze zwaar bevochte klasse starten. In het nieuwe seizoen gaat hij op een 2009 Honda CBR1000RR proberen een constante faktor te worden in de top 15 van de koningsklasse van Nederland. Mark zal buiten zijn rijden ook een rol gaan vervullen als assistent teammanager om zo teameigenaar Jan Domburg te helpen een nieuw doel te verwezenlijken. Domburg Racing heeft als doel om talent een kans te geven en dat gaan ze ook doen in 2010.

Na Roy zal dat in 2010 in de vorm van de 17-jarige Tristan Lentink uit Apeldoorn. Tristan komt uit de fietscross waar hij op wereldniveau heeft gereden en is twee jaar geleden begonnen in de juniorcup. Na een seizoen op de 125cc is hij in de Suzuki SV650 cup beland waar hij incidenteel deelnam. Afgelopen seizoen werd hij in zijn eerste jaar op een supersport meteen vicekampioen in de KNMV Supercup 600 en reed hij tijden vergelijkbaar met Martin en Mark. In 2010 zal Tristan worden toegevoegd aan het team en zal Tristan deelnemen aan de Dutch Supersport op een Honda CBR600RR. Hiermee denkt het team zeker een competitief pakket te hebben voor het nieuwe jaar.

Jan Domburg:
Ik ben zeer verheugt met de komst van Tristan, ik denk dat wij als team een talentvolle rijder hebben binnengehaald. Nadat ik hem het afgelopen seizoen gevolgd te hebben was al snel duidelijk dat er een winnaar in zit. Met de ervaring van Roy en Martin in de 600 cc kunnen wij hem uitstekend begeleiden en naar een hoger niveau brengen.

Het team maakt zich op voor de voorjaarstraining in Spanje in de eerste week van maart. Hiermee hopen ze zich goed voor te bereiden voor een mooi seizoen ONK waarin er in 2010 meer variatie is gekomen in de kalender. Ook zal het team waar mogelijk een uitstapje gaan maken naar het IDM. Domburg Racing bedankt al hun partners voor het vertrouwen en dankzij hun kan het team in 2010 laten zien ambitie, organisatie en vooral plezier de sleutel is voor succes.
Goeie coureur erbij, Tristan Lentink Erg veel potentieel, zou wel eens voor verrassingen kan gaan zorgen
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
toch jammer dat Roy Ten Napel niet hogerop komt.
Had hem graag richting wk willen zien rijden, zeker als je de huidige deelnemers in het WK ziet.
Wellicht dat de euro's weer een struikelblok vormen
martindomburg
NK Senior plus #95 KNMV Motorsporttrainer

     Reageer met citaat 
On the track > CBR1000RR
Having FUN > DM Midimoto GP Factory R
www.domburg-racing.nl

On the road > SV650R
www.martinenellen.nl
EPV_52

avatar
Poggi #54

     Reageer met citaat 
crosser78 schreef 20-01-10 om 22:15:37
toch jammer dat Roy Ten Napel niet hogerop komt.
Had hem graag richting wk willen zien rijden, zeker als je de huidige deelnemers in het WK ziet.
Wellicht dat de euro's weer een struikelblok vormen
Het is inderdaad moeilijk om als goede Nederlandse coureurs deeltenemen aan Europese of Wereldkampioensschappen. Maar Arie Vos was/is 1 van de beste coureurs in ONK, maar kon vorig jaar ook geen potten breken in WSS.
Ferry_van_Rijn
Racecracks Trackdays & Racing School Mettet

     Reageer met citaat 
EPV_52 schreef 21-01-10 om 19:00:25
(...)
Het is inderdaad moeilijk om als goede Nederlandse coureurs deeltenemen aan Europese of Wereldkampioensschappen. Maar Arie Vos was/is 1 van de beste coureurs in ONK, maar kon vorig jaar ook geen potten breken in WSS.

Daarmee is niet gezegt dat Roy ook geen progressie zou boeken in het WK. Heb er vertrouwen in dat er bij Roy dan (ook in onk) een stijgende lijn is te zien.
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
http://www.domburg-racing.nl/nieuws.php?ni=132

gelukkig weer enigsinds een positief bericht over Tristan Lentink!

Sterkte Tristan in deze moeilijke tijd!!
     Reageer met citaat 
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
Tristan Lentink verteld over zijn revalidatie en zijn toekomst:


Hallo racevrienden,

Allereerst wil ik jullie allen hartelijk bedanken voor de vele steun in de vorm van kaarten, mails, telefoon, berichten op hyves en de mensen die op bezoek zijn geweest.
Voor mij duurt de periode na mijn ongeval erg lang, zo niet al veel te lang.
Ik ben na 3½ maand ziekenhuis en het revalidatiecentrum eindelijk weer thuis gekomen.
Dit betekent niet dat ik niet meer naar ViaReva, het revalidatiecentrum in Apeldoorn, toe moet. Vier dagen per week heb ik nog revalidatie in ViaReva in de vorm van een loopgroep, bewegingsagogie, fitness, fysiotherapie en zwemtherapie.

De dagen dat ik geen therapie in ViaReva heb train ik voor mezelf thuis en ga naar het zwembad om te oefenen. Ook ga ik door met de fitness bij Josine Sport, dit is het Health Center waar ik voor mijn ongeval stage liep en het erg naar mijn zin had. Hier mag ik zoveel trainen als ik wil en dat is erg fijn alleen moet ik opletten dat ik niet teveel doe en daar heb ik nog wel eens last van. Mijn vader is bijna altijd bij al mijn trainingen aanwezig en geeft advies ten aanzien van trainingen.
Afgelopen week heb ik zelfs al 10 minuten op de harde weg op mijn MTB gefietst en dan viel niet mee vanwege de pijn in mijn op drie plaatsen gebroken stuitje.
Naast de therapie en training in Apeldoorn ben ik twee weken geleden met mijn moeder en Stefan mijn monteur voor drie dagen therapie in Engeland geweest.
Hier ben ik intensief behandeld in de The Physiotherapy Clinicvan Brian Simpson in Ipswich, Brian werkt ondermeer met lasertherapie, magneetvelden, manuele en elektronische accupunctuur. Ik reageer erg goed op deze behandelingen en kon hierna voor een lange tijd zonder al te veel pijn gewoon in een stoel zitten.
Op zondag 28 november ga ik weer voor twee dagen naar Engeland en worden de behandelingen voortgezet om nog meer verbetering te krijgen.

Eind december moet ik voor controle naar het UMCG in Groningen, hier worden dan wederom röntgenfoto’s van al mijn breuken gemaakt en wordt de vooruitgang beoordeeld.
Mijn plan om begin januari 2011 op de motor te zitten en de eerste meters te gaan maken zit vast in mijn hoofd en ik knok hier erg hard voor. Ik weet dat ik van een heel eind moet komen. Ik heb al mijn filmpjes diverse malen op YouTube gezien en veel mensen hebben gezegd: “Tristan je hebt al erg grote stappen gemaakt gezien wat je meegemaakt hebt”.
Dat is ook wel zo maar voor mij duurt het allemaal te lang, het schiet niet op en mijn lijf wil niet snel genoeg iets doen wat ik wil en daar baal ik soms verschrikkelijk van. Mijn herstel kost veel tijd en ik moet heel veel geduld opbrengen maar ik wil wel weer op die motor.

De relatie met het complete Domburg Racing Team is niet alleen maar meer een relatie om alleen maar de motor. De afgelopen maanden is er een soort van sterke familiaire band gegroeid die verder gaat dan alleen maar de motor.
De insteek is dat ik in 2011 bij het Domburg Racing Team met mijn teamgenoot
Roy ten Napel de EK-races ga rijden. Roy op de 1000 en ik op de 600.
Ik besef dat ik dan topfit moet zijn en besef ook dat de competitie niet makkelijk wordt maar ik knok hier keihard voor.

Ik zie jullie allen weer terug op het circuit.


bron http://www.domburg-racing.nl/nieuws.php?ni=149
     Reageer met citaat 
lees net op martins twitter dat tristan alweer 17 rondjes heeft gereden vandaag

Pagina's: 1 2 3 4


Snelle navigatie: