Eurosportverslaggeving Vd Valk en Vd Wal favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Poll
Vraagstelling: Is het commentaar van deze heren dragelijk en objectief?
Nee, je kunt er niet naar luisteren 30 (77%)
Ja, perfect zeer informatief 2 (5%)
Is voor verbetering vatbaar 2 (5%)
Heb er geen problemen mee 5 (13%)
Aantal stemmen: 39
« Gewijzigd: 23-09-2008 om 12:48:49 door Jarno »
Topic: Eurosportverslaggeving Vd Valk en Vd Wal (75881 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Elvera schreef 08-09-08 om 19:55:25
; maar volgens mij valt dat commentaar geven nog vies tegen.Wellicht hebben zij dat ook een beetje verkeerd ingeschat .


Je hoort mij ook niet zeggen dat het makkelijk zal zijn. Maar als ik er naar luister wordt ik er niet goed van.
Horen de mensen bij eurosport dit niet? Of zijn er geen andere van wie ze denken het beter te kunnen
It's al in the game
     Reageer met citaat 
Ik heb om diverse redenen die nu niet belangrijk zijn nog wel eens contact met Diederick de Vries. Ik ben zo vrij geweest om de terechte kritiek na de races in Brands Hatch door te spelen aan hem. Ik heb hem gewoon het linkje gemaild van dit betreffende onderwerp. Hij heeft dit commentaar ook doorgespeeld aan de heren bij Eurosport NL. Dus het is bekend dat er kritiek is en wellicht dat die personen vanaf nu dit forum in de gaten gaan houden.

Ik erger me ook mateloos aan die mannen maar ik besef me ook dat er niet 123 een vervanger is. De reden van die competities bij oa. de motorbeurs in Utrecht was om bijvoorbeeld commentatoren te zoeken voor de ONK's en dergelijke. De spoeling is nu eenmaal zeer dun! Neemt niet weg dat het huidige commentaar echt vele malen beter kan.
     Reageer met citaat 
Ik heb het zondag ook afgezet vanwege het bar slechte commentaar. Zeer jammer dat het sinds jaren op de kabel niet meer mogelijk is om het engelse commentaar op te zetten, want dat is wel hardstikke goed (destijds was het commentaar van Jaap Timmer met zijn eeuwige gezwets over 'vroeger' ook niet om aan te horen aka hetzelfde niveau als van De Rooy tijdens de TT). Superpole kijk is altijd maar wat graag wanneer het op Eurosport 2 uitgezonden wordt, want het engelse commentaar is echt top.

Bedankt voor de tip over de internet broadcast. Ik zet volgende keer mooi Eurosport op 'mute' en het internet commentaar aan

Wat Eurosport ook niet helpt is het feit dat het vrij vaak voorkomt dat een programma uitloopt en je daardoor de eerste rondes mist. Dit is overigens al jaren zo bij Eurosport. Wanneer er van te voren tennis wordt uitgezonden kun je op je vingers al natellen dat je de start gaat missen. Een timeshift/samenvatting functie voor hun regie zou wenselijk zijn.

« Gewijzigd: 09-09-2008 om 09:07:53 door Robbo »

Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Ik heb Iwan via Hyves een berichtje gestuurd om hem op dit topic te wijzen.
Wanneer er over je gesproken wordt,moet je ook wel de kans krijgen om een weerwoord te kunnen geven (indien gewenst).

Overigens vond ik Jaap Timmer helemaal .
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Giacomo schreef 08-09-08 om 20:33:33
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat commentaar geven op een sport zeer moeilijk is. Heb zelf ca. 20 jaar fietscross gedaan. Nu ik daarmee gestopt ben heb al zo'n keer of 10 commentaar gegeven tijdens een wedstrijd. En dat is ECHT moeilijk hoor!


Kan ik helemaal mee eens zijn ik heb verleden jaar meegedaan aan die wedstrijd en als radiomaker kan ik je vertellen dat het een lastige klus is!

De humor van die 2 daar kan ik wel wat mee af en toe en bij de crash van Tamada verbeterde Iwan zich direct door te zeggen dat hij het verkeerd uitdrukte. (wel een beetje opletten hier heren!
)

Maar toegegeven in hun enthousiasme gaat er inderdaad wel regelmatig wat mis. Maar dat is dan ook direct te koppelen aan dit enthousiasme. Ook de engelse commentatoren die ik later op had staan gingen in de fout bij de herhaling van de crash van Bayliss, ze herstelden zich snel maar toch.

Kijk dat het niet van hun stijl houd daar doe je niks aan maar als ze minder foutjes gaan maken hoor je mij niet klagen.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Elvera schreef 09-09-08 om 09:35:27
Ik heb Iwan via Hyves een berichtje gestuurd om hem op dit topic te wijzen.
Wanneer er over je gesproken wordt,moet je ook wel de kans krijgen om een weerwoord te kunnen geven (indien gewenst).

Overigens vond ik Jaap Timmer helemaal .


Iwan kwam hier nog wel eens weet ik uit van hem, sterker nog ik meen dat hij een log in had. Maar hij heeft er bewust voor gekozen om niet te schrijven om een aantal redenen. Zichzelf te veel moeten verdedigen was er 1 van meen ik.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Elvera schreef 09-09-08 om 09:35:27
Overigens vond ik Jaap Timmer helemaal .

Oh gut, ik hoop dat je een grapje maakt. Ik kriijg gelijk weer een 'eerste gewin is kattegespin' deja-vu
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 09-09-08 om 11:09:08
(...)

Oh gut, ik hoop dat je een grapje maakt. Ik kriijg gelijk weer een 'eerste gewin is kattegespin' deja-vu


Wist je trouwens dat de moeder van Jurgen overheerlijke stamppot maakt?
Geleerd van Jaap
Rebecca
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

     Reageer met citaat 
Het moge duidelijk zijn dat Van de Wal en Van der Valk het absolute dieptepunt betekenen op Eurosport omdat zij, naast slecht commentaar geven (giebelen als kleine kinderen, woordkeuzes, intonatie, etc.) ook nog eens fouten maken bij het leven! Ook Olav Mol ziet wel eens iets niet, kan gebeuren, hoort bij het vak. Maar deze twee maken het wel heel bont! Gisteren: Sykes en Bayliss in beeld, de regisseur schakelt dan naar de glijpartij van Fabrizio. De kleuters van Eurosport gelijk: o nee, Bayliss onderuit!! Denk toch eens na, dat kan helemaal niet!!!
In de Stock1000 ging iemand onder uit. Zijn naam kwam in beeld te staan en nog presteren ze het om een andere rijder te noemen.



bovenstaande zegt alles. STOPPEN MET DIE TWEE!!!!
Wil gewoon horen wat je ziet en inderdaad geen commentaar en namen roepen die er niets toe doen etc.
En dat zeg ik dan... als journalist zeg maar. T is niet anders.......
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Paul17 schreef 09-09-08 om 12:02:55
Wist je trouwens dat de moeder van ..

terugdenkend aan de Jaap Timmer tijd kan ik een glimlach niet onderdrukken. Als ik een half uurtje even nadenk schieten me vast en zeker ook wel weer van die wekelijks voorbijkomende (stamppot) anekdotes te binnnen
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 09-09-08 om 11:09:08
(...)

Oh gut, ik hoop dat je een grapje maakt. Ik kriijg gelijk weer een 'eerste gewin is kattegespin' deja-vu

Nee,ik maak geen grapje!!
Jaap rules
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
TYRI_F1
GIXXER

     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 09-09-08 om 11:09:08
(...)
'eerste gewin is kattegespin'


'als er nix gebeurt, dan blijft het zo!'
'die man daar in de verte met dat oranje pettje, is de achterom van de buurman van hopper, die 5jaar en 2maanden geleden nog mee heeft gedaan met een race in de AMA. Hij hieldt het maarliefst, 5 rondes en 3.045meter vol waarna hij er.... ... ... ....'

     Reageer met citaat 
Nu kan ik er wel omlachen, maar destijds was het echt: 'slap forehead'

Nee degene die bij Eurosport in het verleden echt goede humor had was Bert Devies. Gortdroog
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
Ook een klassieker van Jaap: "En zoals Brederode al zei, het kan verkeren...."

Ach ja, als commentator was mijnheer Timmer misschien niet de allerbeste, maar voor de rest heeft de TT en de Nederlandse motorsportwereld toch heel veel aan hem te danken. Daar verdient hij toch echt wel wat respect voor vind ik. Dat is mijn mening.

En wat ie wel goed deed was als er een Nederlandse coureur meedeed met een wildcard even ALLE sponsors van betrokkene opnoemde op tv.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
     Reageer met citaat 
Ocampa schreef 09-09-08 om 14:36:05

En wat ie wel goed deed was als er een Nederlandse coureur meedeed met een wildcard even ALLE sponsors van betrokkene opnoemde op tv.

Dat vond ik ook mooi ja!

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7


Snelle navigatie: