FORUMCHAT DIEDERICK DE VRIES favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

*Topic is gesloten*
Topic: FORUMCHAT DIEDERICK DE VRIES (88119 keer gelezen)
The.Gambler schreef 09-10-08 om 20:10:45
Trouwens, nu het verlies van de uitzendrechten van Eurosport zijn aangetipt: zelf ben je er ook eens over begonnen in een column van je in de Moto73, maar voor mijn gevoel nooit afgemaakt.

Je liet doorschemeren wat je er van vond (niet leuk natuurlijk), maar wat is er volgens jou zo fout aan dan (behalve dat je teleurgesteld bent omdat jij een mooie job bent kwijtgeraakt, waar je eindelijk in verzeild was geraakt)?

Denk je niet dat de sport er van profiteren? En zo niet, waarom zou de motorsport dan gebaat zijn bij Eurosport?


Jij houd blijkbaar niet van de 125 en 250 cc rases.
kleppie
later als ik groot ben...

Heej Diederick, komend jaar weer bij de persconferentie van de HAMOVE?
Trax schreef 09-10-08 om 20:11:03
Wat komt voor jou op de eerste plaats? Schilderen of speakeren/commentaar geven?


euh, dilemma
"motorsport !!!"
Jarno
 Administrator

avatar
Is het leuk werken met Patrick van den Goorbergh?
Wat vind je leuker, alleen commentaar doen of met z'n tweeën?
Thundercracker schreef 09-10-08 om 20:23:45
(...)


Eurosport verliest MotoGP volgend jaar en WSBK en WSS word amper of niet uitgezonden of je moet een extra tv pakket nemen voor Eurosport 2.

word je daar ook wel eens over aangesproken over de manier van uitzenden van Eurosport ?

(dat ze niet alles live uitzenden... zie ook rtl7)


En ook dat niet altijd het uitzendschema zoals weergegeven op Eurosport Text en op internet wordt aangehouden?

Wat ik ook niet snap is dat als een bijv. livewedstrijd beachvolleybal uitloopt daar de liveuitzending van bijv. SBK gedeeltelijk komt te vervallen.

Lijkt mij dat er meer kijkers voor motorsport zijn dan voor beachvolleybal. Hoe kijk jij hier tegenaan en baal je daar ook zo ontzettend van?
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
The.Gambler schreef 09-10-08 om 20:12:11
Wie vind jij eigenlijk echt een topcomentator? Hoeft niet per se uit de motorsport te komen en ook niet uit NL.

(mocht je natuurlijk überhaupt andere sporten volgen)



Ik volg heel veel sport en geef zelf spinninglessen op de sportschool van Jan Postema (ook motorcross school) Vroeger was de al eerder genoemde Olaf Mol mijn voorbeeld. nu vind het wielercommentaar op Sporza goed. Van de zomeravonduitzendingen met Mart Smeets kan ik ook erg genieten.
wimpie

avatar
xl600r fzr600 vfr750 vtr1000r rsv1000r tuono rr

Wat gaat Patrick v/d Goorbergh volgend jaar doen ?
Jarno schreef 09-10-08 om 20:15:43
Wat vind jij het leukste circuit om naar te kijken / verslag van te doen?


V(B)alencia!
Totaal overzicht en MEGA sfeer !!!
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

Wegens andere verplichtingen (haha, spinning!) ga ik zo uitloggen.

Diederick, bedankt voor je tijd en antwoorden en kom eens vaker langs!

Je deelt namelijk een gezamelijke passie met dit hele forum: wij geven ook commentaar! (op alles!)

Tot ziens
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Mocht ik een vraagje overslaan help me dan herrinneren...
Thundercracker schreef 09-10-08 om 20:17:41
Je bent een ervaren schilder,

hoe bereid je voor om een schilderij te maken ?
bekijk je eerst een foto of maak een schets voor dat je begint ?

komen er ook wel eens mensen naar je toe om te vragen of je voor hun een schilderij willen maken naar aanleiding van een eigen foto ?


Jij speelt vals, teveel vragen tegelijk
Ik heb een gedegen tekenopleiding en heb jaren teken en schilderles gegeven. Meer zeg ik niet anders ga jij naast fotograferen ook nog schilderen
Ik maak 'aan de lopende band' opdrachten voor klanten, groot en klein.
Diederick schreef 09-10-08 om 20:27:02
(...)


Jij houd blijkbaar niet van de 125 en 250 cc rases.


Toevallig dat je dat denkt. Denk wel dat ik hier één van de grootste fans ben op het forum van de 'kleinere' klassen.

Is het dan al zeker dat deze nergens ondergebracht gaan worden?

Kijk, blijft het bij RTL7, dan baal ik, want die besteden geen of te weinig aandacht aan de 125 en 250.

Komen de rechten bij een Sport1 (die meerdere zenders op de digitale ontvanger heeft) ben ik waarschijnlijk superblij: dan is er ruimte voor alle klassen plus voor- en nabeschouwingen. Hoop dan op een professionele aanpak!

Of weet jij meer?
Mugello never sleeps!
Thundercracker

avatar
Thundercracker FotoGrafie

sorry, dubbel :-|

« Gewijzigd: 09-10-2008 om 20:39:56 door Thundercracker »

Facebook: Rico Koemans
Youtube: Thundercracker79SF

*Fotograaf: Stichting Happy Smile*
*Fotograaf: Stichting Racen Tegen Kanker*
*Hobby Fotograaf: Thundercracker FotoGrafie*
Diederick schreef 09-10-08 om 20:30:59
(...)
Vroeger was de al eerder genoemde Olaf Mol mijn voorbeeld. nu vind het wielercommentaar op Sporza goed. Van de zomeravonduitzendingen met Mart Smeets kan ik ook erg genieten.


Jouw eigen enthousiasme is meer te vergelijken met Mol dan met het geleuter (sorry, mijn mening) van Mart Smeets die zich meer als filosoof presenteert dan als commentator.

Je had het trouwens over dat je motorcrosscarriere niet veel voorstelde. Hoe omschrijf je je eigen crosscarriere dan ? Ik ben zelf ook ex-crosser en met Jan Postema heb ik meedere wedstrijden gereden in de nadagen van zijn carriere (toen ie hobbymatig bij de KNMV reed in de jaren 95/97?
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
kleppie schreef 09-10-08 om 20:27:42
Heej Diederick, komend jaar weer bij de persconferentie van de HAMOVE?


TUURLIJK !
Zij hebben mij een grote kans gegeven door mij daar de ONK te laten speakeren. Dat zal ik nooit vergeten.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

*Topic is gesloten*

Snelle navigatie: