William Hommersom favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: William Hommersom (80040 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Viavia begrijp ik dat William Hommerson aan de 600 race meedoet. Maar dat weet Marinho waarschijnlijk beter.

« Gewijzigd: 29-10-2008 om 20:02:56 door Jarno »

     Reageer met citaat 
ja dat klopt,ik heb een wildcard voor het ek superstock 600.in magny-cours.
     Reageer met citaat 
en het is geen hommersoN maar hommersoM
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
beetje misleidende topictitel
     Reageer met citaat 
gijsbertus schreef 29-09-08 om 16:49:50
en het is geen hommersoN maar hommersoM


Excuses
     Reageer met citaat 
GEEN PROBLEEM.BIJNA IEDEREEN SCHRIJFT HET VERKEERD.
kleppie
later als ik groot ben...

     Reageer met citaat 
gijsbertus schreef 29-09-08 om 18:38:50
GEEN PROBLEEM.BIJNA IEDEREEN SCHRIJFT HET VERKEERD.

Het zit je wel hoog aangezien je dat met hoofdletters typt


Maar succes daar
     Reageer met citaat 
TheBody schreef 26-09-08 om 22:57:46
Viavia begrijp ik dat William Hommerson aan de 600 race meedoet. Maar dat weet Marinho waarschijnlijk beter.


William Hommersom heeft inderdaad een wildcard voor de ek Superstock 600 op Magny Cours.
Dit geheel dank zij de inzet van de KNMV.
(Ze zijn met sommige zaken echt goed bezig)

Het persbericht komt morgenavond in de media.
     Reageer met citaat 
William Hommersom zal op de Stichting Racen tegen Kanker Honda komend weekend deelnemen aan het EK Superstock 600. William heeft natuurlijk een prachtig 1e jaar gehad met een 10e plaats in het eindklassement ONK Supersport. Daarnaast is William gehuldigd als Rookie of the Year en heeft door het jaar heen een enorme groei laten zien.

Met een speciale dank aan de KNMV is het mogelijk geworden dat William voor dit evenement een wild-card heeft gekregen en die heeft hij met beide handen aangepakt. Komende donderdag zullen we vertrekken naar Frankrijk en het moet voor William een leerzaam weekend worden. En eerlijk is eerlijk: na 1 jaar rijden op een 600cc je meten met de top van Europa is toch ieders jeugddroom.
Digidi
knowledge is with the silence people...

     Reageer met citaat 
Marinho schreef 29-09-08 om 19:01:39
(...)


William Hommersom heeft inderdaad een wildcard voor de ek Superstock 600 op Magny Cours.
Dit geheel dank zij de inzet van de KNMV.
(Ze zijn met sommige zaken echt goed bezig)

Het persbericht komt morgenavond in de media.


Dat komt grotendeels door Tessa , zij zet zich voor iedereen in en heeft hard voor de zaak. De anderen lopen bijna allemaal met hen naam op het voorhoofd, vinden zichzelf belangrijker....
     Reageer met citaat 
Leerzaam weekend voor William Hommersom
In zijn debuut-race in het EK Superstock 600 op het Franse Magny-Cours is William als 23e over de streep gekomen. De wedstrijden in het EK superstock 600 kampioenschap worden meestal verreden op de zaterdag van het World Superbike Weekend en William had dankzij de KNMV een wildcard gekregen voor dit prachtige evenement. Voor William was het meedoen onderdeel van het leerproces waarin William afgelopen jaar met Stichting Racen tegen Kanker is gestart.

Op donderdagmorgen is William met monteurs vertrokken naar het koude Frankrijk waar op vrijdag de eerste trainingen werden verreden. De hele vrijdag was het nat en koud en de 1e tijdtraining werd ook onder slechte omstandigheden verreden. William heeft deze training keurig opgebouwd om zich zo te kwalificeren op een prima 26e plaats.

De zaterdag was het erg koud maar droog en de 2e tijdtraining werd onder zonnige omstandigheden verreden. William had het deze training niet makkelijk want het tempo van de ‘ervaren’ EK heren is ontzettend hoog. William wist zich wel te kwalificeren, maar moest de wedstrijd aanvangen vanaf een 33e plaats.

Ook tijdens de wedstrijd was het prima weer en William had een prachtige start. Gelijk pakte hij een aantal mensen en begon aan zijn opmars naar voren. Het tempo van William werd iedere ronde hoger en door een aantal valpartijen lag William halverwege de race op een prima 22e plaats. In de eindfase kwam nog 1 rijder William voorbij waardoor William over de finish kwam als 23e. Zijn snelste rondetijd in de wedstrijd wist hij met bijna 3 seconde te verbeten ten opzichte van de trainingen.

William Hommersom: wat wordt er in dit kampioenschap hard gereden. Ik ben tevreden want ik heb 5 man weten te pakken waarvan er 1 mij aan het einde weer heeft terug gepakt. Ik heb dit weekend heel veel gezien en geleerd en ik kan nu al bijna niet meer wachten tot de start van het nieuwe raceseizoen.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Thundercracker

avatar
Thundercracker FotoGrafie

     Reageer met citaat 
William heeft dan wel een eigen topic maar geen foto's...

nu wel




Facebook: Rico Koemans
Youtube: Thundercracker79SF

*Fotograaf: Stichting Happy Smile*
*Fotograaf: Stichting Racen Tegen Kanker*
*Hobby Fotograaf: Thundercracker FotoGrafie*
Ferry_van_Rijn
Racecracks Trackdays & Racing School Mettet

     Reageer met citaat 
Zo jong en dan al zo'n ouwe kop

Maarre goed bezig William!
Thundercracker

avatar
Thundercracker FotoGrafie

     Reageer met citaat 


Facebook: Rico Koemans
Youtube: Thundercracker79SF

*Fotograaf: Stichting Happy Smile*
*Fotograaf: Stichting Racen Tegen Kanker*
*Hobby Fotograaf: Thundercracker FotoGrafie*

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: