Hoe krijgen de rijders weer een geloofwaardig ONK? favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 25

Topic: Hoe krijgen de rijders weer een geloofwaardig ONK? (181056 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 30-04-13 om 15:11:58
(...)


Maar nu kwam de Moriwaki Cup toch voor de DSBK?


De moriwaki cup hoort volgens mij ook niet bij het "officiële" programma maar is iets van de lokale organisatie? De moriwaki-cup en het ONK SBK was het volgens mij het bijprogramma. Daar zou misschien mee gewisseld kunnen worden maar dat scheelt dan een uurtje ofzo.
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 30-04-13 om 15:24:38
(...)


De moriwaki cup hoort volgens mij ook niet bij het "officiële" programma maar is iets van de lokale organisatie? De moriwaki-cup en het ONK SBK was het volgens mij het bijprogramma. Daar zou misschien mee gewisseld kunnen worden maar dat scheelt dan een uurtje ofzo.


Dat zeg ik ook.

Als de DSBK voor de MC was geweest, had ik iig gewacht. Maar eerst een warm up, dan MC race en dan pas DSBK... dan ga ik na de SBK naar huis hoor...
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
moriwaki-cup hoort niet in zo,n programma. Leuk dat ze er zijn, maar hou die aub lekker in het ONK.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 30-04-13 om 15:42:22
(...)




Als de DSBK voor de MC was geweest............


Dat was ook de bedoeling, maar omdat het 's ochtends om 8.15 te koud was kon het ONK Superbike zijn qualificatie training niet doen. Dat moest 's middags om half vijf nog. Daar kan natuurlijk niet meteen de race achteraan dus dan maar eerst de Moriwaki's.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 30-04-13 om 15:42:22
moriwaki-cup hoort niet in zo,n programma. Leuk dat ze er zijn, maar hou die aub lekker in het ONK.


Dat zelfde vind ik ook van de ONK Superbikes. Het verschil met wat je verder ziet is zo ontiegelijk groot. Dat is gewoon niet leuk meer. Het is daarmee ook geen reclame voor de Dutch Superbikes. Iemand die in zo'n weekend dit voor het eerst ziet die denkt niet van goh waar is de volgende race en waar kan ik kaarten bestellen.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
Johannes schreef 30-04-13 om 16:23:18
(...)


Dat zelfde vind ik ook van de ONK Superbikes. Het verschil met wat je verder ziet is zo ontiegelijk groot. Dat is gewoon niet leuk meer. Het is daarmee ook geen reclame voor de Dutch Superbikes. Iemand die in zo'n weekend dit voor het eerst ziet die denkt niet van goh waar is de volgende race en waar kan ik kaarten bestellen.


Hoezo niet? (ik heb t niet gezien namelijk)
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 30-04-13 om 18:43:51
(...)


Hoezo niet? (ik heb t niet gezien namelijk)


Nee maar je hebt het ook niet gezien.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
vond vorig jaar de dsbk een leuke afsluiter toen voor het weekend, en bovendien is de top van dsbk even snel als middenmoot van de stk1000 (kijk naar walraven) maar ja als brit (wie er veel op de tribune zitten) of dergelijke is het niet boeiend maar nog altijd boeiender dan een moriwaki cup
     Reageer met citaat 
Kwam dit artikel tegen op racesport, lijkt mij niet echt DE manier om het ONK te redden?!

Ingezonden brief: Oproep aan alle Nederlandse en Belgische wegrace teams

http://racesport.nl/...D/33371/Default.aspx
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 08-10-13 om 11:37:09
Kwam dit artikel tegen op racesport, lijkt mij niet echt DE manier om het ONK te redden?!

Ingezonden brief: Oproep aan alle Nederlandse en Belgische wegrace teams

http://racesport.nl/...D/33371/Default.aspx


Gaat er volgens mij ook niet om, om het ONK te redden maar om rijders kwaliteit en rijtijd voor hun inschrijfgeld te bieden.
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
en wanneer het ONK niet samenvalt met het BSB is er weinig tot niks aan de hand.

Nu rijden er immers ook een aantal het IDM.

wordt toch wel tijd dat er serieus met de Belgen gaat worden samengewerkt voor een mooie competitie.
Hier zit zeker toekomst in.
Valt mij echter op dat je hier nooit wat van hoort /of leest.
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 08-10-13 om 11:37:09
Kwam dit artikel tegen op racesport, lijkt mij niet echt DE manier om het ONK te redden?!

Ingezonden brief: Oproep aan alle Nederlandse en Belgische wegrace teams

http://racesport.nl/...D/33371/Default.aspx


Vindt de reactie van Barry Veneman hierop eigenlijk een lachertje. Hij (moet) weten dat er verschillende partijen zijn geweest die het in het verleden wilden oppakken. Door toedoen van de KNMV is dit echter nooit van de grond gekomen.

Hoe is het eigenlijk met VORT. Weet dat Peter Politiek er een beetje gefrustreerd is uitgestapt. Daarna is het heel stil geworden.

Zie wel op hun website dat er enkele teams lid zijn geworden en dat het bestuur veranderd is.
Socrates
Ken jezelf!

     Reageer met citaat 
Hoe staat het nu met het ONK? Als ik http://www.racesport.nl/...D/33610/Default.aspx lees, zeg ik: CRT goed bezig!
Vanuit de KNMV-hoek zie ik nu vooral berichten van stoppende rijders. Dat is normaal in deze tijd van het jaar. Maar komt er nieuwe aanwas? En komt er eindelijk een professionelere organisatie? Ook daar zie ik geen stappen vooruit en "stil staan is achteruit gaan!" Ik hoop dat de KNMV nu eens snel met echt nieuws komt in plaats van allerlei plannen. Anders maar via het CRT hogerop?

« Gewijzigd: 14-11-2013 om 13:38:06 door Socrates »

'Zeg niet alles wat je weet, maar weet altijd wat je zegt.'
     Reageer met citaat 
Socrates schreef 14-11-13 om 13:33:57
En komt er eindelijk een professionelere organisatie?


Wie zou dat dan moeten betalen?
Socrates
Ken jezelf!

     Reageer met citaat 
Ik las in http://www.racesport.nl/TEAMSPRODUCTEN/Teamberichten/peter-heijmans-stopt-ermee/tabid/112/iNews_ID/33609/Default.aspx dat de licentiekosten sterk zijn gestegen (van EUR 257 naar EUR 396). Waar gaat dat geld heen? En wordt er serieus gezocht naar sponsoring om professionaliseren te kunnen financieren? Dat kost geld, maar kwaliteit betaalt zich terug op een evenement.

Een paar jaar geleden werd er bij de KNMV geroepen dat de motormarkt terug liep en er dus ook niets te halen viel. Ik vond dat een te makkelijke houding, maar kwam er zelf in ieder geval geen steek verder mee. En waarom kan het CRT wel een professionele organisatie neerzetten
'Zeg niet alles wat je weet, maar weet altijd wat je zegt.'

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 25


Snelle navigatie: