Napraten over de chat met Diederick favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2

Topic: Napraten over de chat met Diederick (37215 keer gelezen)
Anoniem
     Reageer met citaat 
Heb em helaas ook gemist. Zat vorig jaar in Le Mans bij D en P in het commentaarhokje tijdens de motogp. Weet wel redelijk hoe zij hun werk moeten doen en heb echt bewondering voor wat ze er dan nog van weten te maken.

Dit jaar zat ik tijdens de GP van China in Brussel in een hotel en kreeg via msn van Diederick een schreeuw om hulp. Bleek dat ze in hun nieuwe studiootje zaten en dat ze gewoon geen internetverbinding hadden voor de live-timing. Heb ze toen via msn van info voorzien.

Het lijkt voor een buitenstaander allemaal makkelijk maar dat is het zeker niet.
TYRI_F1
GIXXER

     Reageer met citaat 
Tiko schreef 13-10-08 om 11:11:37
Heb em helaas ook gemist. Zat vorig jaar in Le Mans bij D en P in het commentaarhokje tijdens de motogp. Weet wel redelijk hoe zij hun werk moeten doen en heb echt bewondering voor wat ze er dan nog van weten te maken.

Dit jaar zat ik tijdens de GP van China in Brussel in een hotel en kreeg via msn van Diederick een schreeuw om hulp. Bleek dat ze in hun nieuwe studiootje zaten en dat ze gewoon geen internetverbinding hadden voor de live-timing. Heb ze toen via msn van info voorzien.

Het lijkt voor een buitenstaander allemaal makkelijk maar dat is het zeker niet.


tja, ik ging er altijd maar vanuit dat ze minsters 3 schermen hadden met tijden ed maar als ik dit zo lees is het behoorlijk houtje toutje
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Die "3 schermen" hebben ze neem ik aan alleen op locatie, dat ze in de studio via internet werken had ik wel verwacht. Ik had alleen verwacht dat ze wel iets vaker op locatie zouden zitten, altans die indruk krijg ik als ik naar ze luister. Dat betekent dus dat ze het goed doen, als je dat verschil niet echt kan merken.
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Op de website van Diederick (klik op het nieuwsbericht "Het doek is gevallen" ) een foto van de commentaarpositie in Valencia. Zo zaten de heren er dus bij wanneer wij naar ze luisterden, leuk om eens te kunnen zien. Ik blijf het knap vinden dat ze met die paar schermpjes drie van die wedstrijden aan elkaar kunnen lullen. Respect!



Overigens had ik het volgende wel verwacht: Patrick die naar de tijden kijkt en Diederick naar de beelden en een berg statistieken.
TYRI_F1
GIXXER

     Reageer met citaat 
ah, dus af en toe 3 schermen

jammer dat ze er mee op houden
ben beniewd of rtl7 nog wat gaan veranderen...

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: