Juniorcup 2009 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: Juniorcup 2009 (6636 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
volgens mij rijd Bruno dit jaar supercup 600
op een yamaha.
     Reageer met citaat 
Volgens Hennie Lentink zijn er nu 8 rijders aangemeld voor de juniorcup.
Kijk ik net op de ADAC staan er 52 rijders vermeld voor 2009.

De jeugd heeft de toekomst jaja... maar dan wel in Duitsland
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
andre schreef 14-03-09 om 21:22:47
Volgens Hennie Lentink zijn er nu 8 rijders aangemeld voor de juniorcup.
Kijk ik net op de ADAC staan er 52 rijders vermeld voor 2009.

De jeugd heeft de toekomst jaja... maar dan wel in Duitsland

Hou je er wel rekening mee dat Duitsland 5 keer zoveel inwoners heeft als Nederland? Je kunt die aantallen dus niet zomaar 1 op 1 vergelijken.
Digidi
knowledge is with the silence people...

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 15-03-09 om 12:30:01
(...)

Hou je er wel rekening mee dat Duitsland 5 keer zoveel inwoners heeft als Nederland? Je kunt die aantallen dus niet zomaar 1 op 1 vergelijken.


Tsja, het startgeld is ook niet mals voor deze jonge gastjes, alleen inschrijving transport en een beetje leven is al ong 650 euries, dan mot je nog racen, dus das zonder schade wel een rooitje...
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 15-03-09 om 12:30:01
(...)

Hou je er wel rekening mee dat Duitsland 5 keer zoveel inwoners heeft als Nederland? Je kunt die aantallen dus niet zomaar 1 op 1 vergelijken.


3 oostenrijkers
8 Zwitsers
4 Nederlanders
37 Duitsers aan de start
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
denk dat er in de komende jaren beste veel aanwas zal komen vanuit de Molenaar Honda cup.
     Reageer met citaat 
crosser78 schreef 15-03-09 om 18:13:58
denk dat er in de komende jaren beste veel aanwas zal komen vanuit de Molenaar Honda cup.


de tijd zal het inderdaad leren
3 rijders rijden in 2009 zowel de NSF cup als de juniorcup.
Mike Brouwers
Ricardo van Duyn
Duncan van Dop
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
andre schreef 14-03-09 om 21:22:47
Volgens Hennie Lentink zijn er nu 8 rijders aangemeld voor de juniorcup.
Kijk ik net op de ADAC staan er 52 rijders vermeld voor 2009.

De jeugd heeft de toekomst jaja... maar dan wel in Duitsland

Zou de gevolgde koers qua rijtijd en kosten van Hennie zelf daar ook invloed op hebben, wellicht?
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
"Trax schreef

Zou de gevolgde koers qua rijtijd en kosten van Hennie zelf daar ook invloed op hebben, wellicht?
"

dat het er niet goedkoper op word klopt, het is bijna een onbetaalbare "kinderhobby"
maar ik vind de begeleiding
Bij de ADAC is het bijna een teamsport met de begeleiders. In Nederland is het ieder voor zich.
bezemer
www.racingteamtwello.nl

     Reageer met citaat 
andre schreef 15-03-09 om 21:56:30
(...)
"

dat het er niet goedkoper op word klopt, het is bijna een onbetaalbare "kinderhobby"
maar ik vind de begeleiding
Bij de ADAC is het bijna een teamsport met de begeleiders. In Nederland is het ieder voor zich.


Klopt inderdaad!
Na een training/wedstrijd in Duitsland altijd een meeting en praten over hoe het ging, waarom diegene onderuit ging, hoe het kwam dat die andere niet zo snel ging etc.
Hier in Nederland is het je licentie halen met een beetje geluk en dan sta je er alleen voor...

Toen ik nog in de juniorcup reed reed Henk van der Mark er af en toe in ieder geval nog voor, nu is er echt helemaal nix meer volgens mij.

Kon toen ook met de selectie van de juniorcup (eerste af en toe rijden op Assen.

Jammer inderdaad, maar dan vragen de knmv/crt er ook zelf een beetje om moet ik zeggen.
Honda RS250R
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
Nou inderdaad.
Die Lentink is toch "bondscoach"? Hoe kan het dan dat hij met z'n eigen CRT ook nog zijn inkomen verdiend aan de heren coureurs?

Trek eens de parallel met Van Basten. Hij bepaald de selectie en vervolgens moeten alle spelers € 200,-- aan hem betalen om het stadion in te mogen. En terwijl men op het veld aan het oefenen is zit de coach ergens z'n geld te tellen.

Rare situatie.
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
11 rijders in de eerste wedstrijd 1 was er al uit voordat de wedstrijd begon.(vastloper in pole)
Hoop dat er nog wat meer komen, anders zie ik het voor volgend jaar somber in.
Dan gaan er veel meer naar duitsland, daar word je tenminste serieus genomen door de organisatie.

« Gewijzigd: 21-04-2009 om 22:45:55 door andre »

Ricardo
Race like no Other!

     Reageer met citaat 
Jeutje Andre jij bent ook op elk forum actief haha!

Zijn er nog nieuwe aanmeldingen voor seizoen 2010 Juniorcup NL?

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: