falerossi schreef
21-06-12 om 12:17:56
Iedereen die vandaag feest viert; Gefeliciteerd

Elke dag is een feest toch? Tel je zegeningen!
Wellicht hebben jullie van de week wel ergens in een krant o.i.d. gelezen over het ongeluk met een 33-jarige fietster die in Deventer om het leven is gekomen omdat ze werd overreden op een kruispunt door een graafmachine.
Deze dame woont +/- 150 meter bij mij vandaan. Haar man/partner is de directe collega van mijn zwager. Hij werd deze week 's ochtends op het werk door de bazin van haar gebeld dat ze nog niet op haar werk was verschenen. Hij probeert haar te bellen en krijgt haar niet te pakken. Hij is toen van zijn werk naar huis gereden om te kijken of er thuis wellicht wat met haar is gebeurd.
Uiteindelijk komt hij langs het ongeluk heenrijden en ziet een lijk onder een wit laken liggen. Vervolgens ziet hij de platgereden fiets en herkent het als de hare. Hartverscheurende taferelen :'( .
Mijn vrouw bracht die ochtend onze kids naar school en onderweg naar ons bedrijf reed ook zij langs het ongeval heen met de auto. Het wrange is dat het ongeval hemelsbreed nog geen 300 meter van ons bedrijf vandaan is gebeurd. Afgelopen vrijdagavond zag ik haar nog in de supermarkt.
Daarom moet iedere dag een feest zijn. Ga NOOIT van huis zonder gedag of met ruzie. Ga nooit van huis met een traan want voor je het weet kun het nooit meer goedmaken en is het voor altijd gedaan.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.