Johannes schreef 13-01-10 om 08:41:36
(...)
Gelukkig kun je altijd terecht bij het CDA of de VVD die, blijkt nu weer, hun hand er niet voor omdraaien, het volk, de kamer en zelfs medeministers voor de gek te houden. En ook achteraf geen greintje spijt.
Tussen de één en anderhalf miljoen doden inmiddels in Irak.
Al die doden kun je natuurlijk niet op het conto zetten van VVD/CDA.
Maar goed, we hebben intussen zo'n beetje alle regeringspartijen die de laatste decennia hebben meegeregeerd (muv D66 waar ik ook niks mee heb) gehad.
Dus dan ligt voor veel mensen een proteststem toch voor de hand?
Van mij mag het kabinet wel struikelen over deze kwestie. Op een parlementaire enquete zit volgens mij ook niemand van de verantwoordelijken betreffende Irak te wachten want dan zal blijken dat het hele onderzoek van nu de beerput niet heeft geopend. En om onder ede gehoord te worden lijkt me niet echt goed voor een heleboel (zittende) politici. Volgens mij is dit hele onderzoek geen feitelijke weergave van hetgeen er destijds werkelijk gebeurt is in de politiek en hangt er nog een heleboel aan de strijkstok.
Ik zou echt wel eens willen weten wat er gaat gebeuren als er nu werkelijk nieuwe verkiezingen zouden komen. Blijkt de PVV echt de grootste? En laat Wilders maar eens meeregeren. Net zoals dat hijzelf met veel onliners aankomt, zo wordt hij ook vrij kortzichtig door zijn tegenstanders weggezet. Hij mag van mij best eens een kans krijgen. En als hij faalt weten we gelijk weer waar we aan toe zijn en zijn zijn tegenstanders zeer snel van hem af.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.