« Het groot, niet te vermijden Ergernissen-topic » part II favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 64

Topic: « Het groot, niet te vermijden Ergernissen-topic » part II (221978 keer gelezen)
Kootje

Profiel Privébericht Website Facebook Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Deventer
Lid sinds: 20-10-2006
     Reageer met citaat 
Johannes schreef 10-03-10 om 15:11:08
(...)


Volgens mij maakte je hier een jaar geleden hetzelfde statement.

Je vermeldde erbij dat je vrouw wel veel leest.


Jij lijkt wel een vrouw, je onthoudt ook alles tot in het kleinste detail
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
Johannes

Profiel Privébericht Facebook 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 18-01-2005
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 10-03-10 om 16:22:05
(...)


Jij lijkt wel een vrouw, je onthoudt ook alles tot in het kleinste detail


Krijg je als je in de zorg werkt. Vrouwelijk beroep.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
Plaggie
Het WF brekebeentje

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Dedemsvaart
Lid sinds: 08-06-2004
     Reageer met citaat 
Mijn hond!!

vanmiddag rustig stukje gelopen. Hond had z'n behoeftes al gedaan. Ik dacht ik ga nog een klein stukje verder. Toen werd ik even afgeleid (waardoor doet er voor het verhaal niet toe ) en plotseling draai ik me om en zie ik mijn hond nog z'n laatste beetje eten eruit persen, voorop het tuinpad van bewoners.

En natuurlijk kwamen die net op DAT moment terug. Ga dan maar eens uitleggen dat je geen asociaal stuk vreten bent die z'n hond laat schijten waar ie maar wil.......dat is me dus niet gelukt en na behoorlijk wat getier van hun kant, het opritje netjes schoongemaakt.

Met dank dus aan m'n hond! kan er nu wel om lachen, maar op het moment was het behoorlijk K.U.T.
Kootje

Profiel Privébericht Website Facebook Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Deventer
Lid sinds: 20-10-2006
     Reageer met citaat 
Vanaf a.s. woensdag is het hier al bijna onmogelijk om ongefouilleerd de stad in te komen.

De plaatselijke Go Ahead Eagles staan namelijk in de halve finale van de KNVB beker. En laat nou donderdag a.s. het grote Ajax op bezoek komen.

Ik ben geen groot voetbalfan, hoewel ik wel degelijk de resultaten van GAE volg. Zeker nu ze het dit jaar toch niet onverdienstelijk doen met een (op dit moment) derde plaats in de stand van de eerste divisie, periodekampioen (dus nacompetitie) en dus de halve finale van het bekertoernooi. Nog mooier, mochten ze donderdag winnen, dan gaan we hier in Deventer hoogstwaarschijnlijk Europa in! Twente wordt denk ik wel kampioen en als zij de andere halve finale van Feyenoord winnen en dus ook in de KNVB bekerfinale komen dat gaat Twente de Champions League in en gaan we vanuit Deventer de Europa League in.

Maar goed ik lijk toch stiekem wel een beetje fan (en adverteer dus ook weer in het programmablaadje donderdag al kost adverteren enorm veel geld), waar ik me aan erger is dat het blijkbaar heel normaal is dat een complete stad moet zwichten onder het gevaar van de zogenaamde voetbalsupporters.

Samenscholing is verboden, er mag preventief worden gefouilleerd en de koopavond in de binnenstad wordt voor deze wedstrijd verzet naar de vrijdag. De hele stad staat vol met politie en ME. Overlast ten top, er gaan door het totale voetbal jaarlijks vele tientallen miljoenen euro's gemeenschapsgeld in zitten en we vinden het allemaal gewoon normaal. En dat iedere week weer opnieuw.

En ik iedere keer maar weer mijn originele uitlaatsysteem braafjes onder mijn motor schroeven voor een circuitdag, bang dat ik ben om rijdens een circuitdag van de baan te worden gevist omdat mijn motor een paar decibel teveel lawaai maakt
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
Jarno
 Administrator

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie:
Lid sinds: 21-06-2002
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 23-03-10 om 22:02:54
...waar ik me aan erger is dat het blijkbaar heel normaal is dat een complete stad moet zwichten onder het gevaar van de zogenaamde voetbalsupporters.

Samenscholing is verboden, er mag preventief worden gefouilleerd en de koopavond in de binnenstad wordt voor deze wedstrijd verzet naar de vrijdag. De hele stad staat vol met politie en ME. Overlast ten top, er gaan door het totale voetbal jaarlijks vele tientallen miljoenen euro's gemeenschapsgeld in zitten en we vinden het allemaal gewoon normaal. En dat iedere week weer opnieuw.

En prachtig dat die hooligans het vinden, dat dat allemaal voor hun nodig is.
Paul17
 
Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie: Groessen
Lid sinds: 22-06-2002
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 23-03-10 om 22:02:54
Vanaf a.s. woensdag is het hier al bijna onmogelijk om ongefouilleerd de stad in te komen.
......een circuitdag van de baan te worden gevist omdat mijn motor een paar decibel teveel lawaai maakt


Een herhaling van dit is het alternatief;

http://www.youtube.com/watch?v=2PrvycA7pHU

Vanaf 3:20m valt een groep van 90 man Eagles 200 Ajax supporters aan. Zoals je kan zien lopen er erg veel mensen rond die hier niets mee te maken hebben. Mocht dit nogmaals gebeuren valt iedereen erover dat de politie niet genoeg gedaan heeft om dit te voorkomen.
Daarnaast levert voetbal alle steden bakken met geld op (Arnhemse ondernemers + de gemeente lopen 30 miljoen omzet mis mocht Vitesse failliet gaan bijvoorbeeld) en zijn bij concerten ook tientallen agenten in de weer. Om het voetbal constant aan te wijzen als geldverslinder als het om politie inzet gaat is in mijn ogen onzin. Oud en Nieuw dan ook maar afschaffen?

« Gewijzigd: 24-03-2010 om 12:48:38 door Paul17 »

fuzzybear
600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Sleen
Lid sinds: 14-03-2005
     Reageer met citaat 
Paul17 schreef 24-03-10 om 12:44:53
(...)


Een herhaling van dit is het alternatief;

http://www.youtube.com/watch?v=2PrvycA7pHU

Vanaf 3:20m valt een groep van 90 man Eagles 200 Ajax supporters aan. Zoals je kan zien lopen er erg veel mensen rond die hier niets mee te maken hebben. Mocht dit nogmaals gebeuren valt iedereen erover dat de politie niet genoeg gedaan heeft om dit te voorkomen.
Daarnaast levert voetbal alle steden bakken met geld op (Arnhemse ondernemers + de gemeente lopen 30 miljoen omzet mis mocht Vitesse failliet gaan bijvoorbeeld) en zijn bij concerten ook tientallen agenten in de weer. Om het voetbal constant aan te wijzen als geldverslinder als het om politie inzet gaat is in mijn ogen onzin. Oud en Nieuw dan ook maar afschaffen?


te bizar voor woorden dit.. ik snap wel dat het geld op levert maar het kost ongetwijfeld meer dan dat het oplevert en daarbij ben ik van mening dat de normale burgers hier veel te veel last van hebben.

Mooiste zou zijn betaald voetbal zonder publiek. en als ik even heel provocerend mag zijn mag de politie veeeeeel harder ingrijpen bij dit soort zaken. tis toch neit te geloven dat je voor je leven moet vrezen als er een groepje van dit soort rand debielen voorbijkomt.

Zou bijna zeggen afschieten dat soort gasten....

Daarbij is het met concerten niet nodig zoveel politie in te huren en zijn de gemiddelde concertgangers prettige mensen in de omgang die uitkijken naar een avond uit.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
The.Gambler
 
Profiel Privébericht Facebook 
Geslacht: man
Locatie: Amersfoort
Lid sinds: 24-06-2002
     Reageer met citaat 
Paul17 schreef 24-03-10 om 12:44:53
(...)


Een herhaling van dit is het alternatief;

http://www.youtube.com/watch?v=2PrvycA7pHU

Vanaf 3:20m valt een groep van 90 man Eagles 200 Ajax supporters aan. Zoals je kan zien lopen er erg veel mensen rond die hier niets mee te maken hebben. Mocht dit nogmaals gebeuren valt iedereen erover dat de politie niet genoeg gedaan heeft om dit te voorkomen.
Daarnaast levert voetbal alle steden bakken met geld op (Arnhemse ondernemers + de gemeente lopen 30 miljoen omzet mis mocht Vitesse failliet gaan bijvoorbeeld) en zijn bij concerten ook tientallen agenten in de weer. Om het voetbal constant aan te wijzen als geldverslinder als het om politie inzet gaat is in mijn ogen onzin. Oud en Nieuw dan ook maar afschaffen?


Evenementen organiseren kosten geld en leveren aan de andere kant iets op natuurlijk. Het afgelopen EK is een voorbeeld hoe het wel kan. Er zijn genoeg mooie voetbalfeestjes. Maar bij dit soort beelden heb je wel zoiets van: wat een eikels.
Bij de TT lopen ook vandalen rond.

Ik zeg niet: evenementen of voetbal afschaffen, maar die hooligans aanpakken. Werkt in Engeland ook! Kan je prima als Liverpool supporter door de wijk Chelsea lopen voor en na de wedstrijd (vond dat heel raar om te zien. Gek is dat eigenlijk)
Mugello never sleeps!
Paul17
 
Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie: Groessen
Lid sinds: 22-06-2002
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 24-03-10 om 13:46:58
(...)


te bizar voor woorden dit.. ik snap wel dat het geld op levert maar het kost ongetwijfeld meer dan dat het oplevert en daarbij ben ik van mening dat de normale burgers hier veel te veel last van hebben.

Mooiste zou zijn betaald voetbal zonder publiek. en als ik even heel provocerend mag zijn mag de politie veeeeeel harder ingrijpen bij dit soort zaken. tis toch neit te geloven dat je voor je leven moet vrezen als er een groepje van dit soort rand debielen voorbijkomt.

Zou bijna zeggen afschieten dat soort gasten....

Daarbij is het met concerten niet nodig zoveel politie in te huren en zijn de gemiddelde concertgangers prettige mensen in de omgang die uitkijken naar een avond uit.


Dus het grootste gedeelte van de voetbalsupporters kijkt niet uit naar een wedstrijd maar komt om rotzooi te schoppen?
Voetbal is de nr 1 sport in Nederland, roepen dat we dan maar zonder publiek moeten spelen is dus een ondoordachte opmerking aangezien dat niet haalbaar is.

Harder optreden ben ik overigens voor, maar dat geldt ook voor idioten die standaard de TT verzieken. Ik ken geen enkel ander sport evenement waar je van te voren 100% zeker weet dat er kloterij is als de TT. Zelfs Feyenoord-Ajax of Vitesse-NEC kan daar niet tegenop.

Volgende TT dan maar zonder publiek Fuzzy?

« Gewijzigd: 24-03-2010 om 16:00:57 door Paul17 »

Wim_Kwanten
 
Profiel Privébericht 
Geslacht: man
Locatie: Overpelt, België
Lid sinds: 09-09-2008
     Reageer met citaat 
Paul17 schreef 24-03-10 om 14:24:52
(...)

Voetbal is de nr 1 sport in Nederland,


Ik heb altijd gedacht en denk nog steeds dat schaatsen de nr 1 sport in Nederland is. Hoe de NOS elke herfst en winter zoveel uren daar aandacht aan geeft en zelfs de kleine evenementen uitzendt, is ongelooflijk.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Sleen
Lid sinds: 14-03-2005
     Reageer met citaat 
Paul17 schreef 24-03-10 om 14:24:52
(...)


Dus het grootste gedeelte van de voetbalsupporters kijkt niet uit naar een wedstrijd maar komt om rotzooi te schoppen?
Voetbal is de nr 1 sport in Nederland, roepen dat we dan maar zonder publiek moeten spelen is dus een ondoordachte opmerking aangezien dat niet haalbaar is.

Harder optreden ben ik overigens voor, maar dat geldt ook voor idioten die standaard de TT verzieken. Ik ken geen enkel ander sport evenement waar je van te voren 100% zeker weet dat er kloterij is als de TT. Zelfs Feyenoord-Ajax of Vitesse-NEC kan daar niet tegenop.

Volgende TT dan maar zonder publiek Fuzzy?


ja lekker rustig voor de pers!

Kijk je hebt natuurlijk gelijk het is wat ongenuanceerd. maar er moet toch een systeem te vinden zijn waardoor dat soort randdebielen niet meer in een stad verschijnen?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Paul17
 
Profiel Privébericht Website 
Geslacht: man
Locatie: Groessen
Lid sinds: 22-06-2002
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 24-03-10 om 19:12:34
(...)
maar er moet toch een systeem te vinden zijn waardoor dat soort randdebielen niet meer in een stad verschijnen?


De reden dat ze de stad in trekken is omdat de stadions te goed beveiligd zijn.
Weet nog wel dat ze langs de snelweg bij Arnhem tig bussen van Ajax aan de kant zetten om met foto's mensen uit de bus te halen. Die hadden stoeltjes gesloopt en stonden dus mooi op de camera.

Ze zeggen dat de voetbalwet een oplossing is, in Engeland in elk geval wel. Laten we het hopen.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Sleen
Lid sinds: 14-03-2005
     Reageer met citaat 
Paul17 schreef 24-03-10 om 19:39:54
(...)


De reden dat ze de stad in trekken is omdat de stadions te goed beveiligd zijn.
Weet nog wel dat ze langs de snelweg bij Arnhem tig bussen van Ajax aan de kant zetten om met foto's mensen uit de bus te halen. Die hadden stoeltjes gesloopt en stonden dus mooi op de camera.

Ze zeggen dat de voetbalwet een oplossing is, in Engeland in elk geval wel. Laten we het hopen.


ik hoop het ook. Blijf het bizar vinden dat er groepen bestaan die in dat verband levensgevaarlijk kunnen zijn en alleen maar uit zijn op geweld.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
zelhemboy

Profiel Privébericht Facebook Twitter 
Geslacht: man
Locatie: niet meer in zelhem
Lid sinds: 12-05-2010
     Reageer met citaat 
zocht dit topic op vanwegen het klagen van een andere forummember hier...maar nu zelf ook even ergens over ergeren namelijk al die herhalingen tijdens de zomer op tv...constant als ik iets opzet ken ik het zo'n beetje al
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
Geslacht: man
Locatie: Ezinge
Lid sinds: 14-05-2004
     Reageer met citaat 
Dan zet je je TV toch uit en zet een lekker muziekje op:
http://www.wegraceforum.nl/topic/2307

Pagina's: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 64


Snelle navigatie: