Een organisatie waar je een sollicitatiebrief naar toe stuurt, waar je dan zelf later achter aan moet bellen of ze hem in behandeling hebben genomen.( wat op zich wel te begrijpen is) Dan na 4 dagen bellen eindelijk de verantwoordelijke "recruitment manager" te pakken krijgen en horen dat de desbetreffende regiomanager hem wel onder ogen heeft gehad maar denk dat ik te goed ben voor de desbetreffende functie. Dat hij het waarschijnlijk wel interessant vind om eens een keer in gesprek te gaan om te kijken of er andere mogelijkheden zijn.
De desbetreffende manager is echter net voor 3 en halve week op vakantie. Meneer de recruitment manager vraagt mij dan ook of ik hem over 4 weken terug wil bellen omdat hij het anders vergeet. ( Klinkt misschien onprofessioneel maar ik vergeet je waarschijnlijk te bellen zijn zijn letterlijke woorden)
Na 4 weken stipt gebeld is meneer in bespreking maar er word een terugbel notitie gemaakt. 2 dagen later nog niks gehoord ik bel zelf maar weer. Meneer is in gesprek wilt u wachten? ja graag! 10 minuten later hang ik nog. Wilt het anders later nog even proberen? Ja hoor en laat ook nog even een terugbel notitie achter! ja ik stuur hem ook nog even een mail dat hij u belt.
2 dagen later geen reactie, zelf maar weer gebeld. Nee meneer de recruitment manager is in gesprek tot vanmiddag. En daarna heeft hij een bespreking...
Wilt u hem nog even een mail en een terugbel notitie achterlaten?
week erop geen bericht weer zelf gebeld weer 7 minuten in de wacht gehangen, of ik dan later weer even terug wilde bellen...
Heb net nog even gebeld en wat denk je? hij was in gesprek....
Heb ze maar te kennen gegeven dat ik er van uit ga dat de interesse in mijn CV waarschijnlijk toch niet zo serieus was, en dat ik heb besloten dat ik geen contact meer opneem. Ik heb maar aangegeven dat ik ook mijn trots heb en dat ik heel graag aan het werk wil maar als een organisatie zo met mensen omgaat die geïnteresseerd zijn om voor ze te werken dat ik daar geen onderdeel van uit wens te maken!
na bijna anderhalve maand twee dagen per week twee keer per dag bellen en beleefd zijn heb ik mijn grens maar gesteld. Stick it where the sun don't shine! en zoek het lekker uit met je fijne organisatie.
kan het woord recruitment manager niet meer horen. incompetente teveel verdiende kwakbol is het!
Ik ben er gewoon zo boos over! Ik wil gewoon enorm graag weer aan het werk doe alle moeite die er bestaat om dingen te ondernemen om ergens aan de bak te komen, en dan word je zo behandeld!
Als je dan bedenkt dat mijn tante als re-integratie coach voor vroegtijdige school verlaters werkt. En die gasten alles in hun schoot geworpen krijgen om maar aan het werk te komen.. Krijgen ze ergens een plekje komen ze na een paar dagen niet meer opdagen. "omdat het wel heel vroeg opstaan was"en ik vond het niet tof daar..."
Ga dan maar weer lekker brommers jatten.. ruggegraatloze zak hooi dat je er bent Ze moeten dat soort types verdomme in een werkkamp kwakken. verwende arrogante x-box slapjannussen.
pffffff nou dat is er even uit. hoop dat ik me nu wat beter ga voelen dan kan ik nog iets van mijn dag maken vandaag. :'(