Jarno schreef
07-11-13 om 21:04:17
Dus als ik het goed begrijp dragen de Zwarte Pieten dit jaar geen gouden oorringen, divers gekleurde lippen en "een variatie van zwarte haren". Met andere woorden, ze hebben alles veranderd behálve de zwarte huidskleur. Om de tegenstanders tegemoet te komen. Tja...
Ze zijn gewoon niet goed snik. Zowel de mensen die lopen te janken over slavernij waar ze zelf persoonlijk hinder van zeggen te ondervinden (mensen dus die de slavernij alleen kennen uit de geschiedenisboekjes en waar de huidige generatie part noch deel aan heeft) en die alleen op financiele genoegdoening (eigenlijk gewoon financieel gewin) uit zijn, maar ook zeker de mensen die ze ieder jaar weer een podium geven zoals die linkse moraalridders in Amsterdam, die azijnzeikers van een Pauw en Witteman en de rest van die rode PVDA kliek.
Krijg ik ook financiele compensatie voor de vreselijke Antiliaan (of is dit eigenlijk een zwarte piet) van 40(!) die gisteren zijn ex-vriendin van 20(!) neerschoot en levensgevaarlijk verwondde, vervolgens een hele woonwijk (eigenlijk het hele land) op stelten jaagt, daarna zichzelf en zijn dochtertje van 3(!) om het leven brengt. Ik wil financiele compensatie voor de psychische schade die ik hiervan oploop. Mijn maag draaide er namelijk van om. Ik ben die beledigd want de zwarte pieten die ik ken zijn kindervrienden en geen kindermoordenaars. Ook al heb ikzelf part noch deel aan deze kwestie, toch eis ik ook een verbod op dit soort zwarte pieten.
Leve de multiculti samenleving waarin we zitten hier. Wat een land..........
En dan zijn we volgens onze nationale ombudsman en weet ik wat voor buitenlands kanslozen knuffelaars nog meer te racistisch

.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.