Dorna domheid favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: Dorna domheid (6564 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 11-09-10 om 19:52:24
(...)


Of huur een kamer in een van de mobiele hotels die met het circus mee gaan rijden (a 2000 euro per persoon per weekend). Volgens mij zat Jorge Martinez achter die mobiele hotels? Meen dat ergens gelezen te hebben.


volgens mij waren dat die lui van die onde 2000 team geluid door pablo nieto, of was dat alleen vorig jaar
Waj zegt aj dronken bent, hej dacht doe aj nog nuchter waoren
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
Uit het artikel op racesport: bron:

http://www.racesport.nl/...D/25350/Default.aspx



De Spanjaard ging ook in op de kwestie met Phillip Island. Ezpeleta had het circuit verzocht om de datum van de race naar voren te verplaatsen, naar het begin van het seizoen, maar Phillip Island houdt voet bij stuk en zegt tot 2016 een contract te hebben voor de periode waarin momenteel de race georganiseerd wordt. Het wordt buigen of barsten voor Phillip Island, zo blijkt uit Ezpeleta’s opmerking.


“We zijn in gesprek met ze. Het is waar, zij hebben een contract maar het circuit zal gehomologeerd moeten worden. Als het circuit niet gehomologeerd is dan is het contract niet geldig.”

vooral dat laatste stukje....

pfffff zoals het daar zo staat is dat pure chantage....

Dorna was in mijn ogen weer wat positiever geworden door wat insider verhalen. Maar als ik dit zo lees, pure maffia afpersings praktijken zo lijkt het.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 13-01-11 om 13:19:36
Uit het artikel op racesport: bron:

http://www.racesport.nl/...D/25350/Default.aspx



De Spanjaard ging ook in op de kwestie met Phillip Island. Ezpeleta had het circuit verzocht om de datum van de race naar voren te verplaatsen, naar het begin van het seizoen, maar Phillip Island houdt voet bij stuk en zegt tot 2016 een contract te hebben voor de periode waarin momenteel de race georganiseerd wordt. Het wordt buigen of barsten voor Phillip Island, zo blijkt uit Ezpeleta’s opmerking.


“We zijn in gesprek met ze. Het is waar, zij hebben een contract maar het circuit zal gehomologeerd moeten worden. Als het circuit niet gehomologeerd is dan is het contract niet geldig.”

vooral dat laatste stukje....

pfffff zoals het daar zo staat is dat pure chantage....

Dorna was in mijn ogen weer wat positiever geworden door wat insider verhalen. Maar als ik dit zo lees, pure maffia afpersings praktijken zo lijkt het.


Phillip Island van de kalender... eens even kijken, welk Spaans circuit heeft nog geen GP?
Mugello never sleeps!
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 13-01-11 om 13:20:36
(...)


Phillip Island van de kalender... eens even kijken, welk Spaans circuit heeft nog geen GP?


inderdaad we kunnen op deze manier wel even het spaans open upgraden

ach en anders doen we gewoon nog een amerikaanse gp en eentje in india...

Welke volgens mij juist weer een land is waar nog heel veel van die vervuilende niet verkopende tweetaktjes door de straat scheuren..
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 13-01-11 om 13:20:36
(...)


Phillip Island van de kalender... eens even kijken, welk Spaans circuit heeft nog geen GP?


     Reageer met citaat 
De wens om PI van de huidige datum af te halen is overigens wel een eis van de teams en coureurs hoior. De races worden daar altijd verreden als het daar nog half winter is, waardoor er vaak sprake is van slecht weer. Daarom wil men af van die datum.

« Gewijzigd: 13-01-2011 om 14:31:51 door Optimate »

     Reageer met citaat 
Een Motogp kalender zonder PI, zou voor mij geen complete kalender zijn. Ik vind dat zo,n fantastische baan
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 13-01-11 om 14:23:12
Een Motogp kalender zonder PI, zou voor mij geen complete kalender zijn. Ik vind dat zo,n fantastische baan


Ik ook, en Dorna blijkbaar ook. Daarom willen ze PI behouden voor de kalender, echter wel op een ander moment in het seizoen.
Bernhard
Blanke bolster, ruwe pit

     Reageer met citaat 
Ik dacht dat de FIM circuits homologeerde, en niet Dorna? Of zit ik mis..
-- Rumours of my death have been greatly exaggerated --
** "Een volk, dat zijn verdediging verwaarloost, zet zijn vrijheid op het spel'" **
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Misschien heb ik iets gemist, maar wat moet er nog gehomologeerd worden dan, aan PI?
Bernhard
Blanke bolster, ruwe pit

     Reageer met citaat 
Citaat:
Het wordt buigen of barsten voor Phillip Island, zo blijkt uit Ezpeleta’s opmerking.
“We zijn in gesprek met ze. Het is waar, zij hebben een contract maar het circuit zal gehomologeerd moeten worden. Als het circuit niet gehomologeerd is dan is het contract niet geldig.”


Even van racesport geleend.
-- Rumours of my death have been greatly exaggerated --
** "Een volk, dat zijn verdediging verwaarloost, zet zijn vrijheid op het spel'" **
     Reageer met citaat 
Met andere woorden, PI heeft geen keus en zal de datum moeten aan passen, of er is in 2012 geen race meer.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
fred
Alonso betekent spaans wijf!

     Reageer met citaat 
Fuck Dorna Als ze PI van de kalender halen zijn ze echt onbeschrijfelijk dom. Lekker langzaam aan je serie kapot blijven maken
Smoke it, smoke it, smoke it if it's ready for replacement
     Reageer met citaat 
Jarno schreef 13-01-11 om 18:00:16
Misschien heb ik iets gemist, maar wat moet er nog gehomologeerd worden dan, aan PI?


Dat gaan die maffioso's nog verzinnen als PI niet wil toegeven aan hun eisen .

Ik begrijp de wens van de teams overigens wel, maar het is al jaren op deze manier. En dus ook vastgelegd tot 2016. Als er vanaf 2016 naar een andere datum moet worden gekeken kan er nog van alles worden geregeld in overleg met de andere klassen die in die periode Australie aandoen.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: