Moto2 premieert in 't CEV!!! favoriete topics

Moderator: RG500IU

Topic: Moto2 premieert in 't CEV!!! (7620 keer gelezen)
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
net gelezen op Speed ....

nadat in Albacete 'r al 2 machines onder de Moto2 reglementering meededen in de oefenritten zullen in 't weekend van 7 juni de nieuwe fietsen nu ook daadwerkelijk meedoen in de race op 't circuit van Jerez ...

« Gewijzigd: 17-05-2009 om 10:37:31 door sTTevie »

#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
     Reageer met citaat 
sTTevie schreef 17-05-09 om 10:13:07
net gelezen op Speed ....

nadat in Albacete 'r al 2 machines onder de Moto2 reglementering meededen in de oefenritten zullen in 't weekend van 7 juni de nieuwe fietsen nu ook daadwerkelijk meedoen in de race op 't circuit van Jerez ...


Naar ik begreep het hele seizoen toch? Was van de winter sprake van meende ik?
Mugello never sleeps!
sTTevie
España para siempre (y la Isla de Man también)

     Reageer met citaat 
zou best kunnen ... ben 'n tijdje off-line geweest
#19 & #11 ... our future

Dennis Noyes is the daddy!!

go BIG or go home!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
In de nieuwe Motorsport Aktuell las ik dat Martin Wimmer een ex-Stiggy 600 Honda gekocht heeft. Hij gaat dat in een MZ chassis hangen met een door hemzelf gepatenteerde speciale voorwielophanging. De MsA schrijft dat dit voordelen zal geven bij het aanremmen, iets wat enige jaren geleden al bewezen is door Wimmer met een 125cc racer.

De MZ Moto2 zal door Anthony West bestuurd worden tijdens de laatste 2 races van dit seizoen..
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Me eigenlijk niet verdiept in de uitslagen, maar aardig om te lezen in dit artikel vd Motorsport Aktuell website is dat Xavier Simeon met een gewone Supersport 600 R6 (zonder slicks dus) nog sneller in de rondte ging als de in de Formula Xtreme klasse rijdende speciaal geprepareerde Moto2 machines.

Snelle navigatie: