Rob Hakvoort favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Topic: Rob Hakvoort (218613 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Rob_Hakvoort schreef 28-05-09 om 19:38:12
(...)

Jij ook beterschap! thumb's up ..

Groet Rob


Rob,

In hoeverre is dit einde race carriére voor je?
Meen dat je al eerder zo'n mega klapper incl zware verwondingen hebt meegemaakt. Op een gegeven moment ga je toch denken aan de 50 jaar die je nog hebt te gaan in je leven ipv de 10 jaar die je "race leven" nog duurd?
In feite, waar doe je het voor? Het is hobby, riskeer je een volgende klap niet zoveel dat je richting stoppen gaat denken?

« Dit bericht stond oorspronkelijk in ONK / Algemeen / Discussie veiligheid stratencircuits »

     Reageer met citaat 
Paul17 schreef 28-05-09 om 23:00:38
(...)


Rob,

In hoeverre is dit einde race carriére voor je?
Meen dat je al eerder zo'n mega klapper incl zware verwondingen hebt meegemaakt. Op een gegeven moment ga je toch denken aan de 50 jaar die je nog hebt te gaan in je leven ipv de 10 jaar die je "race leven" nog duurd?
In feite, waar doe je het voor? Het is hobby, riskeer je een volgende klap niet zoveel dat je richting stoppen gaat denken?


Zeg Paul, heb je wel Rob zijn posts gelezen??

Hoe kom je er bij dat Rob zou gaan stoppen?
Ik kan na het lezen van Rob zijn posts alleen maar diepe bewondering voor hem hebben. Hoe enorm positief en optimistisch hij is, ...complimenten Rob, dit is nog eens mentaliteit tonen!!!
En laat je niet van de wijs brengen door bovenstaande negatieve posts.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in ONK / Algemeen / Discussie veiligheid stratencircuits »

     Reageer met citaat 
ossje schreef 28-05-09 om 23:11:09
(...)


Zeg Paul, heb je wel Rob zijn posts gelezen??

Hoe kom je er bij dat Rob zou gaan stoppen?
Ik kan na het lezen van Rob zijn posts alleen maar diepe bewondering voor hem hebben. Hoe enorm positief en optimistisch hij is, ...complimenten Rob, dit is nog eens mentaliteit tonen!!!
En laat je niet van de wijs brengen door bovenstaande negatieve posts.


Volgens mij stel ik een hele normale vraag...
Een vriend van me is al 2x geopereerd aan een knie die helemaal kapot is door het voetbal. Zelfs na de 2e operatie is het niet volledig hersteld. Hij vraagt zich nu af wat voor hem belangrijker is, 2x per week 90 minuten voetballen of 7 dagen in de week opstaan met een knie die niet mee werkt.

Als ik jou reactie zo lees snap je niet wat ik aan Rob vraag en denk je dat ik hem adviseer om te stoppen.

Bewondering en respect heb ik voor iedereen die in het ONK rijdt maar soms krijg je door bepaalde beslissingen nog meer bewondering en respect. Waar ik overigens niet op een exit van Rob uit het ONK doel.

« Gewijzigd: 29-05-2009 om 08:22:09 door Onbekend »

catweazle
ManxGP 2012

     Reageer met citaat 
Paul17 schreef 29-05-09 om 08:17:51
(...)


Volgens mij stel ik een hele normale vraag...
Een vriend van me is al 2x geopereerd aan een knie die helemaal kapot is door het voetbal. Zelfs na de 2e operatie is het niet volledig hersteld. Hij vraagt zich nu af wat voor hem belangrijker is, 2x per week 90 minuten voetballen of 7 dagen in de week opstaan met een knie die niet mee werkt.
.


Precies hij vraagt zich dat af, iedereen moet voor zichzelf kiezen wat zijn prioriteiten of wensen zijn.
Niet anderen, dus als sommige op stratencircuits willen rijden moet dat ook kunnen.

Als iedereen gaat schaken of dammen wordt het ook saai.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in ONK / Algemeen / Discussie veiligheid stratencircuits »

     Reageer met citaat 
catweazle schreef 29-05-09 om 08:23:29
(...)


Precies hij vraagt zich dat af, iedereen moet voor zichzelf kiezen wat zijn prioriteiten of wensen zijn.
Niet anderen, dus als sommige op stratencircuits willen rijden moet dat ook kunnen.


Juist en ik vraag hem of deze kwestie bij hem ook speelt. Ik suggereer niets
Heb een beetje het gevoel dat er mensen hier slecht lezen en direct in de verdediging springen als je iemand iets direct op de man af vraagt

« Dit bericht stond oorspronkelijk in ONK / Algemeen / Discussie veiligheid stratencircuits »

Rob_Hakvoort
C'est le ton qui fait la musique

     Reageer met citaat 
Paul17 schreef 28-05-09 om 23:00:38
(...)


Rob,

In hoeverre is dit einde race carriére voor je?
Meen dat je al eerder zo'n mega klapper incl zware verwondingen hebt meegemaakt. Op een gegeven moment ga je toch denken aan de 50 jaar die je nog hebt te gaan in je leven ipv de 10 jaar die je "race leven" nog duurd?
In feite, waar doe je het voor? Het is hobby, riskeer je een volgende klap niet zoveel dat je richting stoppen gaat denken?


Beste Paul,

Das het nadeel van een forum, sms of iets in deze strekking, je weet vaak niet hoe iemand het bedoelt..

Ik vind opzich je vraag best wel logisch.. Ik denk dat het alleen wat complexer is dan je zo stelt. Ik zal proberen je daar een gevoel bij te geven..

Voor een "buitenstaander" is het misschien niet altijd zichtbaar, maar zelfs een coureur op "amateur/hobby" niveau is naast zijn werk 24/7 met zijn "hobby" bezig. Het is niet zo dat ik op vrijdagmiddag denk: "owjah, ik moet dit weekend racen" Elke avond, elk weekend ben je bezig met racen, het fit worden voor het racen en alle randzaken er om heen..

Het racen neemt een dusdanis (positivief) gedeelte van je leven in dat je dat niet zomaar opzij schuift. Nu is je rug breken niet zomaar iets, dat begrijp ik, maar je moet 2 behoorlijke crashes in 7 seizoenen afwegen tegen de grote hoeveelheid plezier die je van het racen heb.. Laat ik je één ding vertellen, das geen makkelijke keuze..

Daarbij komt, en misschien ben ik daar wel (te) nuchter in, ik wist van te voren dat dit kon gebeuren. 7 seizoenen lang sta je elke training, wedstrijd aan de start terwijl je weet dat het verdomde slecht met je af kan lopen, waarom zou ik dan nu stoppen als ik over een aantal weken weer volledig hesteld ben (daar is namelijk 100% zekerheid over) , dit in tegenstelling tot jou vriend die elke dag met kapotte knieen opstaat. Ja je wordt nu met je neus op de feiten gedrukt want het had wel heel slecht af kunnen lopen, maar het is niet slecht afgelopen..

Daarbij komt, en vergeef me als ik ook hier wat te nuchter in ben, dan stop ik met racen, en dan?

Dan ga ik lekker ontspannen Golfen het weekend? En wordt ik net als die knul van 16 per ongeluk met een club in mijn hals geslagen door een mede speler en val ik mors dood neer..

Of moet ik gaan voetballen met het risico dat ik nu 30 weekenden (zoiets toch? heb geen verstand van voetbal, kan het ook echt niet geloof me ) mijn poten over midden laat trappen? Één van mijn beste maatjes voetbalt op redelijk niveau, ik kan je garanderen dat die vaker in het gips zit en alles er om heen dan dat ik doe..

Of moet ik dan maar gewoon lekker op de openbare weg gaan rijden? Hoe vaak ik niet lees dat motorrijders op de openbare weg betrokken zijn bij ernstige ongevallen..

Dit is heel flauw maar zat net te denken: Stel ik stop, sta over 4 jaar mijn ramen te lappen en val van mijn trappetje waarna ik mijn rug breek en een dwarsleasie oploop, DAMN.. Dan baal ik dat ik de afgelopen 4 jaar niet geracet heb

Ik hoop dat je een beetje proeft dat het racen in het bloed zit, tuurlijk is de logische stap te stoppen en is het oerstom om weer met 300 km/h over een circuit te gaan jakkeren, aan de andere kant is het net zo stom geweest om die keuze 7 jaar geleden te maken..........

We gaan alles op een hele grote weegschaal zetten, en daar neem ik lekker de tijd voor! Probeer zo snel mogelijk in ieder geval weer langs de baan te staan om de rest aan te moedigen!

Vragen? Stel ze gerust!!

Gr. Rob

« Dit bericht stond oorspronkelijk in ONK / Algemeen / Discussie veiligheid stratencircuits »

RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Lekker nuchter Rob! Gelukkig is er niks mis met je vingers Respect voor je postieve kijk op de gang v zaken sterkte/beterschap & vlot herstel toegewenst!

« Dit bericht stond oorspronkelijk in ONK / Algemeen / Discussie veiligheid stratencircuits »

     Reageer met citaat 
ossje schreef 28-05-09 om 23:11:09
(...)


Zeg Paul, heb je wel Rob zijn posts gelezen??

Hoe kom je er bij dat Rob zou gaan stoppen?


Zo... take a chill pill... Hij stelt een doodnormale vraag. En als je het mij vraagt ook een hele goede vraag als iemand met een gebroken rug in het ziekenhuis ligt...

Citaat:

Ik kan na het lezen van Rob zijn posts alleen maar diepe bewondering voor hem hebben. Hoe enorm positief en optimistisch hij is, ...complimenten Rob, dit is nog eens mentaliteit tonen!!!
En laat je niet van de wijs brengen door bovenstaande negatieve posts.


Moeten we even een bakje voor je halen waar je je slijm in op kan vangen? Wil je solliciteren bij RAC? Wat is je reden van al dit vieze geslijm? Volgens mij heeft iedereen op dit forum respect voor het feit dat Rob mentaliteit toont en optimistisch is. Doe eens niet zulke kansloze posts plaatsen aub!!!

« Dit bericht stond oorspronkelijk in ONK / Algemeen / Discussie veiligheid stratencircuits »

Rob_Hakvoort
C'est le ton qui fait la musique

     Reageer met citaat 
ho ho ho mannen..

Laten we het leuk houden..

Rob
     Reageer met citaat 
Rob_Hakvoort schreef 29-05-09 om 11:17:58
(...)


Nuchter verhaal

Gr. Rob


Perfect verwoord Rob. In het kader van als het je tijd is ga je toch wel, kan het maar beter een beetje leuk zijn geweest. Ik kan me er volledig bij aansluiten en hoop dat je herstel voorspoedig gaat.
ONK Dsbk # 37
kleppie
later als ik groot ben...

     Reageer met citaat 
Chrissifumi schreef 29-05-09 om 12:14:45
(...)


Moeten we even een bakje voor je halen waar je je slijm in op kan vangen? Wil je solliciteren bij RAC? Wat is je reden van al dit vieze geslijm? Volgens mij heeft iedereen op dit forum respect voor het feit dat Rob mentaliteit toont en optimistisch is. Doe eens niet zulke kansloze posts plaatsen aub!!!

En dan heb jij het over een chill pill


     Reageer met citaat 
kleppie schreef 29-05-09 om 13:59:17
(...)

En dan heb jij het over een chill pill




sorry you are right. Kon niet zo goed tegen die post... maar ik heb hem inmiddels ingenomen
     Reageer met citaat 
Rob_Hakvoort schreef 29-05-09 om 11:17:58
(...)


Beste Paul,

Vragen? Stel ze gerust!!

Gr. Rob


Goed verhaal.
Snap je beredenering ook volledig en hoop natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer op de fiets zit
     Reageer met citaat 
Rob, ik respecteer je keuze en heb bewondering voor de manier waarop je het beargumenteerd. Voorspoedig herstel toegewenst.
     Reageer met citaat 
Rob, duidelijker kon je het niet verwoorden en kan me er geheel in vinden. Denk er nml ook zo over.
Beterschap en een voorspoedige genezing toegewenst.

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


Snelle navigatie: