Race 8 Sachsenring / Rentree Jaap Kingma Racing! favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4

Topic: Race 8 Sachsenring / Rentree Jaap Kingma Racing! (49951 keer gelezen)
JK
de beste stuurlui liggen op kop

     Reageer met citaat 
IT GIET OAN!!! Vanmiddag heb ik een overkomst gesloten met Toby Markham om op de Sachsenring uit te komen op de Jaap Kingma Racing Aprilia tijdens de Grand Prix van Duitsland in de 250cc op 17, 18 en 19 juli. Nadat eerder een wildcard voor de TT niet doorging, gelukkig toch nog een vervolg!!! Alleen de IRTA kan nog roet in het eten gooien omdat de entry gewijzigd moet worden van Honda naar Aprilia, maar dat lijkt geen probleem te zijn. De IRTA reageert momenteel niet op gestuurde email omdat ze op dit moment in Amerika vertoeven waar de MotoGP op het programma staat.

« Gewijzigd: 14-07-2009 om 10:33:16 door Jarno »

RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Mooi man, gefeliciteerd en succes daar!
     Reageer met citaat 
Mooi werk Jaap
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Trax

avatar
ZAC #111 en #717, Teammanager #222

     Reageer met citaat 
Gaaf!
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
De_Wim
maar dan anders

     Reageer met citaat 
Gefeliciteerd Jaap.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
JK schreef 03-07-09 om 16:49:21
IT GIET OAN!!! Vanmiddag heb ik een overkomst gesloten met Toby Markham om op de Sachsenring uit te komen op de Jaap Kingma Racing Aprilia tijdens de Grand Prix van Duitsland in de 250cc op 17, 18 en 19 juli. Nadat eerder een wildcard voor de TT niet doorging, gelukkig toch nog een vervolg!!! Alleen de IRTA kan nog roet in het eten gooien omdat de entry gewijzigd moet worden van Honda naar Aprilia, maar dat lijkt geen probleem te zijn. De IRTA reageert momenteel niet op gestuurde email omdat ze op dit moment in Amerika vertoeven waar de MotoGP op het programma staat.



Jaap, Rijdt Markham de rest van het seizoen ook met de Kingma Aprilia ? Of is dit alleen voor de sachsenring ?

Heeft Markham ook een eigen website ?
JK
de beste stuurlui liggen op kop

     Reageer met citaat 
crosser78 schreef 04-07-09 om 10:28:21
Jaap, Rijdt Markham de rest van het seizoen ook met de Kingma Aprilia ? Of is dit alleen voor de sachsenring ?
Heeft Markham ook een eigen website ?

De Grand Prix op de Sachsenring dient als proef voor Toby. Bij goed bevallen van beide kanten, zal hij ook de rest van de Europese Grand Prixs op de Aprilia gaan rijden. Voor zover mij bekend heeft hij geen eigen website
Ocampa
Tja...

     Reageer met citaat 
JK schreef 04-07-09 om 13:56:18
(...)
Voor zover mij bekend heeft hij geen eigen website


Ik had ook al even gezocht maar ook niks gevonden. Er is blijkbaar ook een Johnny Depp imitator die ook Toby Markham heet, daar ben ik door het zoeken wel achter gekomen.
Amerikanskaya firma Transceptor Technologies pristupila k proizvodstvu komp'yuterov Personal'ny sputnik.
JK
de beste stuurlui liggen op kop

     Reageer met citaat 
Jaap Kingma Racing back on track

Jaap Kingma Racing, uit het Friese Burgum keert terug op de internationale circuits. De 21 jarige Toby Markham uit Engeland zal op 19 juli bij de Grand Prix van Duitsland op de Sachsenring in de 250cc uit komen op de Aprilia van Jaap Kingma Racing.

Het Jaap Kingma Racingteam kende successen vanaf 2004 met o.a. Emile Litjens en Bram Appelo. In 2005 en 2006 werd Hans Smees tweemaal 250cc kampioen in het Open Nederlands Kampioenschap. Het team stond diverse malen aan de start bij een Grand Prix. Nadat Hans Smees in 2007 als derde eindigde in eindstand van het Europees Kampioenschap werd het team opgeheven. Vorig jaar kwam het team “eenmalig” terug doordat ze met de Zweedse coureur Fredrik Watz actief was bij de TT van Assen.

Op de laatste zaterdag van juni was Jaap Kingma op de Grand Prix paddock in Assen aanwezig en raakte in gesprek met het Engelse C & L Racing. Deze gesprekken hebben geleid tot een samenwerking. De Aprilia van Jaap Kingma Racing heeft de afgelopen dagen een flinke revisiebeurt ondergaan en is weer raceklaar gemaakt. Toby Markham zal z’n Aprilia debuut maken op de Sachsenring. Wanneer de samenwerking van beide kanten goed bevalt zal deze een vervolg krijgen. Het ligt dan in de planning dat Toby Markham na de Sachsenring de resterende vijf Europese Grand Prix’s uit komt op de Aprilia. In Duitsland ligt de technische eindverantwoordelijk bij de Duitse monteur Oliver Lehmann, die eerder voor Jaap Kingma Racing sleutelwerk heeft verricht. Voor hem zal het een “thuiswedstrijd” worden.

Jaap Kingma is zeer content met de samenwerking en kijkt vol verwachting uit naar de Grand Prix van Duistland. “Dit is het laatste jaar dat er met de 250cc wordt gereden. Volgend seizoen wordt de klasse vervangen door 600cc viertaktgeweld. De 250cc Aprilia stond werkeloos in mijn kantoor en dat is eigen zonde. Toby Markham reed met zijn Honda tijdens de Grand Prix van Frankrijk naar een 14e plaats en pakte hiermee twee WK punten. Hopelijk kan hij met onze Aprilia een stapje dichterbij de absolute wereldtop komen.”, aldus Jaap Kingma.
Ferry_van_Rijn
Racecracks Trackdays & Racing School Mettet

     Reageer met citaat 
Helemaal geweldig dat de Aprillia zo zijn laatste "echte" meters op GP niveau kan maken

Veel succes!
     Reageer met citaat 
Go for it Jaap! Gaaf dat je dit toch weer voor elkaar hebt gekregen
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
Best genoch Jaap! Moai dien!
Leave later, ride faster!
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
maak er wat moois van daar!
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
JK
de beste stuurlui liggen op kop

     Reageer met citaat 
Vanaf de Sachsenring werk ik onze site jaapkingmaracing.nl meerdere keren per dag bij en zet veel foto's online. We gaan vanochtend de Aprilia voorzien van een grote wegraceforum sticker. Gister heb ik bij onze Zweedse collega's ook wegraceforum stickers gebracht. Hopelijk zijn we straks niet de enige die met stickers van wegraceforum over het circuit rijden.
     Reageer met citaat 
Succes dit weekend..

Mooi om iets uit Friesland daarbij te hebben

Pagina's: 1 2 3 4


Snelle navigatie: