Race 9, Donington favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Topic: Race 9, Donington (39683 keer gelezen)
De_Wim
maar dan anders

     Reageer met citaat 
Capirex_65 schreef 22-07-09 om 17:32:28
en wat als ralf zomaar de toptien binnenrijdt of het podium haalt?
met wat hulp van grillig engels weer is alles mogelijk

Nou ben ik altijd een liefhebber van Waldie geweest, dus ik vind het leuk dat hij een race mee doet.
Natuurlijk is het bloedarmoe om een 'oude knar' van stal te halen, en verwacht ik ook niet dat hij beter presteert dan Leonov, maar wat wil je dan.
Leuk voor Waldmann, leuk voor de oudere jongeren onder ons, en leuk dat het startveld niet nog kleiner wordt.

Ik ga op de live-timing lekker Markham en Waldmann bijhouden.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.
     Reageer met citaat 
Hoe oud is Ralf Waldman inmiddels??
Capirex_65
#Be a Racer

     Reageer met citaat 
43
Aprilia Tuono R 2008 Ice White
Aprilia RSV Mille 2000 track bike
Aprilia ETX 6.35 1999
     Reageer met citaat 
De oudere jongere Waldi doet het niet verkeerd
Thomas_2-love
www.bmzrc.org.uk

     Reageer met citaat 
Sluit mooi aan bij de regulars! En geeft Markham het nakijken... Die kwam zo'n 7 minuten te laat de baan op, zouden ze weer startproblemen hebben gehad?
Keith Code: He asked me to speak to the fellas on the MZ's. He said they were passing him too close! I wandered up to race control and kept an eye on them. The RC30 wasn't slow; those guys on MZ's were quick, very quick.
     Reageer met citaat 
Quote vanuit Donington Park;

Toby Markham:
"The bike is very fast. The chassis is difficult to set up.
We have one of the blusens mechanics here helping us with set up".

"We do a few chassis adjustments and also changing gearbox and carburation".

"Only 5,5 seconds off pole after the first day, in germany it was 4,7seconds so I think it will be better"

"Greetings to all the forum fans!"
     Reageer met citaat 
Update vanaf Donington Park (halverwege 2e vrije training):

Toby heeft tot op heden slechts 1 ronde kunnen rijden....de Aprilia heeft ivm "flat battery" de geest gegeven....
     Reageer met citaat 
Uitslag 2e vrije training:

1. Simoncelli
2. Barbera
3. Bautista
4. Lüthi
5. di Meglio
6. Debon
7. Aoyama
8. Abraham
9. Pasini
10.Faubel

Toby staat 26e met een tijd die 0,2 seconden buiten de kwalificatie limiet valt. Gelukkig heeft hij na de moeizame start toch nog 12 ronden kunnen rijden.
     Reageer met citaat 
Update Toby Markham (15:15hour)

"Sorry for the late reply, we are very busy with the Aprilia".

"The bike is ok after battery change, but quikshifter is faulty and a few little other things".

"This afternoon it should be better...we are looking forward to it".

"Greetings to the forummembers!".
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
crash vanmorgen in eerste rondje HJ? Kwalificatie buiten de 107%
     Reageer met citaat 
Nee geen crash vanochtend...de machine stopte ermee in de 2e ronde.
Voordat de machine terug was in de pits, en het probleem opgelost, was de training bijna afgelopen.

Vanmiddag was het een behoorlijk frustrerende training.
Toby heeft niet kunnen rijden, Dennis (de vader van Toby) sms-te het volgende:

"Changed the shifter, problem gone". "In qualifying session broken powervalve actuator,...so not a good day with the Aprilia".

Op mijn reactie of Toby mag starten, en dat de Aprilia een aparte dame is waar je af en toe gefrustreerd van kunt raken ("just normal live..hahaha), reageerde Dennis:

"Yes he is permitted, please don't worry about the frustration, we are still learning the bike".

Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!

(Hans bedankt voor je meedenken m.b.t. detonatie probleem..Dennis heeft je reactie zeer kunnen waarderen!)
     Reageer met citaat 
Toby heeft het maximaal aantal ronden in de warmup kunnen rijden (na de tegenslag van gisteren, een prettig gevoel).

Het gat naar de kop van 5 seconden stemt gezien de omstandigheden tot tevredenheid. Toby heeft vanochtend kunnen werken aan "building confidence".

Het vele werk van gisteravond is niet voor niets geweest!

Toby hoopt op een regenrace "the other guys got much more dry session experience, rain would be nice!".
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Echt respect voor Aoyama wat rijdt hij een geweldig sterk en constant seizoen op de Honda.

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij dit in zich had. De laatste 2 jaar op KTM was hij behoorlijk anoniem, terwijl Kallio de show stal. Maar waarschijnlijk was de terugkeer naar Honda de oppepper die hij nodig had.

Bautista heeft maximaal gepresteerd. Niet zijn ideale omstandigheden, maar hij wordt er steeds beter in.

Pasini crash en plaats 3

Simoncelli stelde teleur vandaag. In dit soort omstandigheden was hij altijd ''the man to beat'', maar dat was vandaag niet het geval. Plaats 4 is niet zo verkeerd, maar wel voor iemand die nu toch echt punten moet gaan goedmaken. Heb er een hard hoofd in, het is gewoon niet overtuigend.
     Reageer met citaat 
Reactie Dennis Markham nav "todays race/weekend":

Well, that was a though weekend!!

We learned a lot about the Aprilia. We also know now how to improve in Brno. We made a wrong move with the chassis steering angle.

When the weather changed, the steering worked against us. The Aprilia is beautiful.

It's us, not the bike who must improve......

Greetings from me and Toby to all the forumfans, "see you in Brno!".
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Dank je voor je up-dates Henk-Jan .
En je moet het maar even gaan doen ; rijden in een WK halverwege het seizoen.
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.

Pagina's: 1 2 3


Snelle navigatie: