Race 10, Brno favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Topic: Race 10, Brno (40124 keer gelezen)
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Wel gestart,maar snel weer naar binnen.
Jammer,hopelijk de volgende keer geen tegenslagen.
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
JK
de beste stuurlui liggen op kop

     Reageer met citaat 
Het geluk zat ons dit weekend niet mee. Toby heeft slechts één ronde van de race voltooid. Hij smste na afloop: "Hello Jaap. We picked something up from the track and it smashed the front mudguard off and jammed the front wheel. I thought the engine had broken. So pulled off the track. Guess it's not our weekend"
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Ha ha Bautista die een Randy Mamola doet en zijn Aprilia achterover trekt in de uitloopronde gelukkig geen blessure opgelopen..
     Reageer met citaat 
Haha ja dat zag er goed uit van Bautista! Machine gelijk naar de sloop
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 16-08-09 om 15:30:45
Ha ha Bautista die een Randy Mamola doet en zijn Aprilia achterover trekt in de uitloopronde gelukkig geen blessure opgelopen..

Ik was al aan het zoeken naar een filmpje van Bautista op you.tube o.i.d.
Best wel knullig ; idd gelukkig geen blessure .
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
     Reageer met citaat 
Elvera schreef 16-08-09 om 15:46:32
(...)

Ik was al aan het zoeken naar een filmpje van Bautista op you.tube o.i.d.
Best wel knullig ; idd gelukkig geen blessure .


Beter zoeken:

http://www.youtube.com/watch?v=Zje0NDU7A00
2x Nikon D300, Nikkor af-s 17-55mm dx f2.8, Nikkor af-s 70-200mm vr f2.8, Nikkor 400mm af-s ed-if II f2.8
     Reageer met citaat 
Dat was een zeer kostbaar feestje, Bautista wist ook niet goed hoe hij moest kijken toen hij binnenkwam.

EDIT: filmpje maar weer weggehaald

« Gewijzigd: 16-08-2009 om 17:07:14 door Ben-Gunther »

fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
nou dat heb ik even gemist op rtl maar inderdaad beetje klungelig maar ach voor de rest wel leuk om te zien.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
YESS!!! nummer 2

Goed gedaan van Simoncelli ik hoopte er al op, want het was toch zeer noodzakelijk om nu punten in te lopen. Het gat met Aoyama is nog steeds een forse 32 punten.

Goede race ook van Pasini doet het niet verkeerd dit seizoen.

Jammer dat Abraham (en Luthi ook) eraf gingen in de eerste bocht. Jammer voor al die Tsjechen.

Maar toch 2 puntjes dankzij Balasz Nemeth terwijl ik me hardop afvraag waarom Espargaro niet permanent op die fiets mag zitten?
     Reageer met citaat 
Plaggie schreef 16-08-09 om 18:29:31
YESS!!! nummer 2

Het is nummer 3. Eerder dit jaar won Simoncelli in Le Mans en op de Sachsenring.
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 16-08-09 om 18:51:05


Het is nummer 3. Eerder dit jaar won Simoncelli in Le Mans en op de Sachsenring.


Nee, ik reageerde met YES! in het MotoGP topic en hier kon ik m'n 2e YES roepen vandaar.

Maar inderdaad hij heeft er nu 3 gewonnen.

Denk dat het nog een leuke showdown kan worden tussen Aoyama, Bautista en Simoncelli. Al moet ik wel zeggen dat Hiroshi momenteel beresterk rijdt en super constant is. Zal niet mee vallen om hem binnen te halen.

De Rosa trouwens op plaats 6 in de stand! zegt dat dan iets over het huidige 250cc niveau of toch over de kwaliteiten van De Rosa? (die praktisch niks bewezen heeft in de 125cc)
     Reageer met citaat 
Oké, zo kon je het ook bedoelen inderdaad.

Ik hoop ook wel dat Simoncelli de titel kan behalen, al gun ik het Aoyama ook wel. De Rosa zit wel in hetzelfde team als Aoyama, maar ook ik had niet gedacht dat hij in alle races tot nu toe punten zou scoren. Vooral het middenveld en het achterveld van de 250cc vind ik iets minder dan de afgelopen jaren. Misschien dat De Rosa net zo'n jaar heeft als di Meglio vorig jaar waarin alles lukt.
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
SportsPhotography schreef 16-08-09 om 16:17:31

Ik was te ongeduldig .
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
     Reageer met citaat 
Wie riepen er nou dat Simoncelli gepiekt heeft vorig jaar en nog steeds niet volwassen is als coureur?

Hij laat mij in ieder geval zien dat hij voor dit jaar ook weer titelkandidaat nummer 1 is. Hij ligt natuurlijk nog een stuk achter maar dat gaat hij nog wel goedmaken.

Mocht hij het niet worden dan hoop ik echt dat het Aoyama wordt. Wat zal dat een stunt zijn met die "kansloze" Honda.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
Trouwens, is er iemand die mij een eventuele promotie van Barbera naar de MotoGP kan rechtvaardigen? Het lijkt er steeds meer op dat hij best een rondje hard kan rijden in een training en in het begin van een wedstrijd maar het blijft tobben met hem gezien zijn resultaten. Ik heb nooit begrepen waarom hij door sommigen als een groot talent wordt gezien.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.

Pagina's: 1 2 3


Snelle navigatie: