SILLY SEASON IDM 2010 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Topic: SILLY SEASON IDM 2010 (31106 keer gelezen)
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
Team Freudenberg rijdt dit jaar op KTM in de 125cc!!

KTM blijft dus nog wel zijdelings betrokken in de racerij!
     Reageer met citaat 
Roy Pouw rijdt het IDM 125cc voor het hongaarse team Mototechnik. Zijn teamgenoten daarin zijn Florian Alt en Jakub Jantulik. Tijdens het ONK zal hij gewoon starten voor Team Holland. Aldus het Dagblad vh Noorden.
     Reageer met citaat 
Ik weet niet waar dit te posten, maar wilde alleen even kwijt dat Veneman me tegenvalt...

Jammer,ik had veel hogere verwachtingen van ,m...
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
     Reageer met citaat 
Ik denk dat je het hoge niveau in dit kampioenschap onderschat.
     Reageer met citaat 
Wim_Kwanten schreef 21-09-10 om 21:13:21
Ik denk dat je het hoge niveau in dit kampioenschap onderschat.


Ik schatte ,m hoger in dan Muggeridge en zo,,....fout dus
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
     Reageer met citaat 
ik vind veneman niet tegen vallen hij draait goed mee in het idm....en tja met muggeridge vergelijken is gewoon heel lastig want soms is die niet te kloppen en soms licht ie 2 races in de grindbak
     Reageer met citaat 
Volgens mijn korte-termijn geheugen had ie zelf ook hogere ambities... :'(
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
     Reageer met citaat 
bredebeier schreef 21-09-10 om 22:10:13
Volgens mijn korte-termijn geheugen had ie zelf ook hogere ambities... :'(


Verdimd; de grijze massa werkt nog!

Zie z,n blog-citaat;

De nieuwe BMW S1000RR is erg indrukwekkend en we werken nauw samen met het WK superbike team. Ik ben in een positie waar ik mijn ervaring kan gebruiken en materiaal heb om voor de titel te vechten. Samen met Werner wil ik laten zien dat de mannen van BMW een fantastische motor ontwikkeld hebben!
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
     Reageer met citaat 
bredebeier schreef 21-09-10 om 21:53:11
(...)


Ik schatte ,m hoger in dan Muggeridge en zo,,....fout dus


Op basis waarvan schatte jij 'm hoger in dan Muggeridge?
     Reageer met citaat 
bredebeier schreef 21-09-10 om 22:16:31
(...)


Verdimd; de grijze massa werkt nog!

Zie z,n blog-citaat;

De nieuwe BMW S1000RR is erg indrukwekkend en we werken nauw samen met het WK superbike team. Ik ben in een positie waar ik mijn ervaring kan gebruiken en materiaal heb om voor de titel te vechten. Samen met Werner wil ik laten zien dat de mannen van BMW een fantastische motor ontwikkeld hebben!


Hoi Allemaal,

Je hebt wel gelijk "bredebeier" ik ben zelf zeker niet tevreden met de afloop van het seizoen. Met de snelste motor van het veld moet je gewoon voor de titel kunnen gaan en dat was aan het eind niet meer het geval. in geen geval heb ik de boel onderschat maar ik heb wel zo mijn fouten gemaakt. Het IDM is bijna het enige kampioenschap met een vrije bandenkeuze, dit geeft soms voordelen maar ook wel nadelen.

Ik heb een aantal zaken geleerd, zoals het feit dat je vooraf moet testen op elk circuit net als Karl gedaan heeft, je mag een superbike niet rijden als een supersport machine (vind ie niet leuk), uitslagen kunnen beinvloed worden door teamorders, bandenkeuzes en strategie..

Ik heb in het IDM veel plezier in het rijden, de motor, het team en mijn maatje werner zorgen ervoor dat elk weekend een genot is.
inmddels ken ik alle circuits en mijn tegenstanders en heb ik geleerd van mijn fouten. Volgend jaar wil ik revanche in het IDM en meer meerijden in het ONK (mits de organisatie en tijdschema's iets beter worden)

Thanx voor jullie meningen en misschien tot ziens in Assen, als de SMA een beetje meewerkt.

groeten barry
     Reageer met citaat 
mits de sma meewerkt Jullie hebben je toch ook gewoon te houden aan hun regels/ inschrijfgeld?
     Reageer met citaat 
Ik kan niet in jouw schaduw staan qua rondetijden, en heb daarom des te meer respect voor je eerlijkheid.

Heb ook gelezen hoe anderen jullie kunstjes geflikt hebben met banden o.a. en ja, al doende leert men.

Het IDM zal zeker qua nivo heel hoog liggen, alleen krijg je er zo verrekte weinig van mee op sportzenders,dat je daardoor als snelste Nederlander daar toch een beetje in de anonimiteit racet...

Toch bedankt voor je eerlijke reactie, en ik blijf je zeker volgen!

( of heb je nog WSBK opties voor 2011??)



Zal wel struikelen op de budgetten helaas
....

Maar dat je er met veel plezier rondrijdt is ook goud waard!
Een volk dat voor tirannen zwicht,verliest veel meer dan lijf en leden, is reddeloos,dan dooft het licht.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Schumi heeft deze week met een KTM op de Sachsenring gereden meldt crash.net.

Kan iemand mij toevallig ook vertellen wat zijn beste resultaat in IDM was?.. kan weinig vinden op idm.de
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 23-09-10 om 13:19:36
Schumi heeft deze week met een KTM op de Sachsenring gereden meldt crash.net.

Kan iemand mij toevallig ook vertellen wat zijn beste resultaat in IDM was?.. kan weinig vinden op idm.de


Weinig verschil volgens mij met z,n prestaties in de F1 tot nu toe
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
Dan ben je echt wel behoorlijk lui RG500IU. De IDM site is een prachtige site waarop je alle uitslagen van de kwalificaties en races kan vinden vanaf 2003. Schumacher reed slechts 1 jaar in het IDM, meer bepaald in 2008, en hij reed ook alleen de weekends in Duitsland.

Hierbij al zijn resultaten, van het IDM 2008 dus:
Oschersleben: Kwalificatie: 37ste; Race 1: 28ste; Race 2: DNF (crash)
Nürburgring: Kwalificatie: 25ste; Race 1: 22ste; Race 2: DNF (crash)
Sachsenring: Kwalificatie: 16de; Race 1: DNF (crash); Race 2: 22ste
Oschersleben: Kwalificatie: 13de; Race 1: 15de; Race 2: niet gestart omdat het regende.
Hockenheim: Kwalificatie: 19de; Race 1: 18de; Race 2: 18de.

Zijn beste resultaat in een race is dus een 15de plaats en zijn beste kwalificatie is een 13de plaats. Hij reed toen voor Holzhauer, het team waarmee Muggeridge dit jaar kampioen werd.

Pagina's: 1 2 3


Snelle navigatie: