Race 17: Valencia favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: Race 17: Valencia (31473 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
William Dunlop, telg uit een roemrijke noord ierse wegracefamilie, zal deelnemen met wildcard aan de laatste 250cc wedstrijd op. Een week later neemt William met een Robin Harms Veidec Honda deel aan het spaans kampioenschap.

Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat verlopen. Willam Dunlop is zeker een groot talent op de "road", maar de stap naar de gp's lijkt uitdagend

bron
     Reageer met citaat 
Waar is eigenlijk die Markham gebleven?
Zie hem niet meer bij de start van de Gps

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Grand Prix / Moto2 / Vervanger van 250cc (Moto2) »

     Reageer met citaat 
limboracefan schreef 30-10-09 om 19:15:59
Waar is eigenlijk die Markham gebleven?
Zie hem niet meer bij de start van de Gps


Welke GPS gebruik je?

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Grand Prix / Moto2 / Vervanger van 250cc (Moto2) »

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
Markham heeft geen wildcard voor de laatste GP (Valencia) gekregen.

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Grand Prix / Moto2 / Vervanger van 250cc (Moto2) »

t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Volgens mij gaat dit nog gewoon over de 250cc en niet over de Moto2 guys

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Grand Prix / Moto2 / Vervanger van 250cc (Moto2) »

Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Ook al zou Aoyama crashen of uitvallen met een technisch probleem, dan is de kans nog steeds erg groot dat hij (en verdient) de titel gaat pakken.

Simoncelli rijdt met een gebroken rib en gezien hoe hij momenteel presteert dit weekend (als gevolg van pijn) denk ik dat het haast onmogelijk is om hem als winnaar te tippen.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
WAUW! wat een seizoenssluiter en wat een klasseafsluiter. genoeg spanning in ieder geval de anders altijd zo stabiele Aoyma die bijna zijn titel vergooid met een remfout. Bautista die bijna de strijd beslist door poging tot kegelacties en Simoncelli die zelf uiteindelijk de titel aan Aoyama geeft door zich onderuit te remmen. Ik heb op het puntje van mijn stoel gezeten.

Ik heb zelf het idee dat Simoncelli nog teveel snelheid had afkomend op die bocht door de bijna highsider die hij er voor had. Zou me neit verbazen dat je door het corrigeren daar je rempunt mist en dan dus alsnog onderuit gaat door de eerste bijna valpartij.

Bizar dat een in de basis 2007 Honda de laatste WK titel pakt. Dat zullen ze in Italie toch niet echt leuk vinden denk ik.

Dat was het dan voor de 250 cc klasse. ik hoop echt dat de moto2 net zo'n spectakel klasse gaat worden als de 250CC.

Grootste vraag voor mij is wie gaan we daar voorin zien?
Het is een hele andere klasse dan de tweetakten dus het zou mij niet verbazen als we veel andere gezichten op het podium gaan zien.

Wat dat betreft mocht voor mijn seizoen 2010 nu al beginnen!
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Simoncelli,sufferd!!

Aoyama .Was wel even een momentje,dat ritje door de grindbak..
Knap gedaan,verdient kampioen .De laatste in deze klasse...

Nou dit was het dan,250cc.
De verwachtingen van Moto2 zijn hooggespannen ; nu maar hopen dat ze waargemaakt worden....
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
     Reageer met citaat 
:'( daag trouwe 250cc klasse :'(

Best wel jammer, maar super dat Honda met een 3 jaar oude fiets toch nog even de titel pakt en nog wel met een Japanner mooi werk Aoyama
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Capirex_65
#Be a Racer

     Reageer met citaat 
wat een wereld race!!!
en wat een beslissing van een kampioenschap zeg, dat bedenk je niet van tevoren zeg pfff
Jammer weer een tijdperk afgesloten.
ik begrijp het wel maar als echt tweetakt fan zal ik ze enorm missen.

maar gelukkig staat in het schuurtje een RS 250 met arrow pijpen
Aprilia Tuono R 2008 Ice White
Aprilia RSV Mille 2000 track bike
Aprilia ETX 6.35 1999
     Reageer met citaat 
Jammer maar het is voorbij.
Ook in het Europees Kampioenschap, de voorloper van het WK, sinds 1924 was de 250cc ook een vooraanstaande klasse.

De eerste internationale 250cc race was tijdens de Grand Prix van Turijn in 1912, tenminste voor zover ik kan nagaan. De winnaar was de Italiaan Ferdinando Luschi.
t Is n kunst t aigenste pad te lopen en doch aalweg wat aans te zain.
     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 08-11-09 om 13:17:29
WAUW! wat een seizoenssluiter en wat een klasseafsluiter. genoeg spanning in ieder geval de anders altijd zo stabiele Aoyma die bijna zijn titel vergooid met een remfout. Bautista die bijna de strijd beslist door poging tot kegelacties en Simoncelli die zelf uiteindelijk de titel aan Aoyama geeft door zich onderuit te remmen. Ik heb op het puntje van mijn stoel gezeten.

Ik heb zelf het idee dat Simoncelli nog teveel snelheid had afkomend op die bocht door de bijna highsider die hij er voor had. Zou me neit verbazen dat je door het corrigeren daar je rempunt mist en dan dus alsnog onderuit gaat door de eerste bijna valpartij.

Bizar dat een in de basis 2007 Honda de laatste WK titel pakt. Dat zullen ze in Italie toch niet echt leuk vinden denk ik.

Dat was het dan voor de 250 cc klasse. ik hoop echt dat de moto2 net zo'n spectakel klasse gaat worden als de 250CC.

Grootste vraag voor mij is wie gaan we daar voorin zien?
Het is een hele andere klasse dan de tweetakten dus het zou mij niet verbazen als we veel andere gezichten op het podium gaan zien.

Wat dat betreft mocht voor mijn seizoen 2010 nu al beginnen!


De crash van Simoncelli zag je idd bij uitkomen bocht al aankomen. Te wijd en te hard volgende bocht in en onderuit.

Ook Bautista rijdt geen deuk meer in het spreekwoordelijke pakje boter. Pasini en Barberá zijn grillige coureurs; snel maar niet consistent. Aoyama profiteerde hier optimaal van. Meer dan verdienstelijk kampioen geworden dus, met 4 overwinningen en een hele juiste instelling. Gaat volgend jaar wel een zware dobber aan de MotoGP krijgen. Had m liever nog in de Moto2 gezien. Was ook goed voor dat kampioenschap geweest.
Mugello never sleeps!
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
Wat een race!

Aoyama eerst 2x geluk dat hij niet door Bautista eraf gekegeld word. Dan nog een keer de inhaal actie van Simoncelli waarbij ze heeeel erg dicht bij elkaar komen. Tot het moment dat hij een (zeer snelle) grindbak excursie neemt....... wat een geluk heeft hij gehad.

Simoncelli ging er volgens mij mede af door zijn gras excursie. Het was er maar 16 graden, dus dat gras is zeker koud en misschien zelfs nat. Minder grip in de bocht erna dus.... met een crash als gevolg

Uiteraard ging ook Cluzel weer op een goeie positie onderuit, zo zonde.

En Barbera pakt toch nog even de tweede positie in de eindstand!

Ook Abraham erg netjes met zijn 6e positie.
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
falerossi schreef 08-11-09 om 15:12:42

Best wel jammer, maar super dat Honda met een 3 jaar oude fiets toch nog even de titel pakt

3 jaar oud??
Ik weet wel zeker dat die Honda een stuk sneller is dan dat ze 3 jaar geleden waren. Die fietsen zijn dus echt wel gewoon door ontwikkeld bij HRC.
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
     Reageer met citaat 
allard schreef 08-11-09 om 16:54:33
(...)

3 jaar oud??
Ik weet wel zeker dat die Honda een stuk sneller is dan dat ze 3 jaar geleden waren. Die fietsen zijn dus echt wel gewoon door ontwikkeld bij HRC.


Inderdaad. De basis mag misschien dan wel 3 jaar oud zijn, er zit niet voor niets nog een HRC-stickertje op!

« Gewijzigd: 08-11-2009 om 18:42:22 door The.Gambler »

Mugello never sleeps!

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: