Race 17: Valencia favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: Race 17: Valencia (31475 keer gelezen)
Plaggie
Het WF brekebeentje

     Reageer met citaat 
Vallen vallen vallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dacht ik, maar toen viel helaas de verkeerde :'( :'( :'(

Ik zou het Aoyama deze race 100% gegund hebben, maar nu ging het om een strijd met mijn favoriet, Simoncelli.

Uiteindelijk wel een zwaar verdiende titel natuurlijk

Aoyama, bedankt voor het stukje onbedoelde sensatie in de eerste bocht

Klote dat (Super)Sic zijn 2e plaats kwijtraakt aan Barbera........... maar hij moest er wel 150% voor gaan, omdat dit de enigste kans was. Ach ja ''shit happens''

Barbera heeft veruit de meeste punten gescoord sinds Misano en mij behoorlijk verrast met zijn goede vorm en constantheid gedurende dit seizoen
bennieracing
racingteam WK

     Reageer met citaat 
Wat een race, wat een mazzel had Aoyama in de eerste bocht . Dat scheelde echt weinig. Jammer van Simoncelli maar Aoyama een terechte kampioen
racingteam WK
     Reageer met citaat 
Aoyama Wat zal ie gedacht hebben toen hij noodgedwongen terug moest stappen op die "bejaarde" Honda. En dan de titel pakken. Helemaal gaaf!!

En zelfs Hitchcock had deze ontknoping niet kunnen verzinnen. En hoe hoog ik Simoncelli ook heb zitten, ik gunde het Aoyama echt enorm. Ik schrok me dood bij het incident in bocht 1 maar toen ie eenmaal terug was op de baan op P11 wist ik dat het goed zou komen. Er gaan er altijd nog wel een paar af en het geschiedde met DiMeglio en Cluzel. Dat Simoncelli vervolgens zelf het bijltje erbij neergooit.

En wat zou De Rosa hebben moeten doen in een noodsituatie, het gas dichtdraaien voor zijn teammaat?
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherĂ² mai.

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: