Autosport topic, deel 7 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 103

Topic: Autosport topic, deel 7 (348117 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Welke Nope Red Bull of Lotus?

Red Bull en Toro Rossi zijn hetzelfde
Het lotus van afgelopen seizoen overwoog afgelopen dagen nog om onder een aziatische naam verder te gaan, weet ff niet meer waar ik het gelezen had.
     Reageer met citaat 
WimLex schreef 09-12-10 om 15:15:02
Welke Nope Red Bull of Lotus?

Red Bull en Toro Rossi zijn hetzelfde
Het lotus van afgelopen seizoen overwoog afgelopen dagen nog om onder een aziatische naam verder te gaan, weet ff niet meer waar ik het gelezen had.


ik heb laatst nog ergens gelezen dat ze onder team lotus door gingen

en ja team redbull en team Scuderia toro rosso (vertaalt in het nederlands 2de team redbull ) zijn het zelfde maar wel een andere naam

overigens wil team lotus volgend jaar starten met de oude kleuren (zwart met goud) en lotus renault gp (het oude renault team) ook met dezelfde kleuren...en ook gaan ze zo als het er nu naar uit ziet beide met renault motoren rijden

en in tegen stelling tot redbull hebben ze totaal niks met elkaar te maken en zijn het juist enorme concurenten van elkaar
     Reageer met citaat 
zelhemboy schreef 09-12-10 om 15:37:22


en in tegen stelling tot redbull hebben ze totaal niks met elkaar te maken en zijn het juist enorme concurenten van elkaar


Red Bull heeft alleen dezelfde eigenaar en dezelfde hoofdsponsor. Verder zijn zij ook gewoon concurrenten hoor en hebben ze niets met elkaar te maken. Dit blijkt wel uit het feit dat Webber bij de laatste GP in Abu Dhabi na zijn pitstop een behoorlijke tijd werd opgehouden door (ik meen) Buemi en hierdoor kostbare tijd verloor. Ze fungeren uiteraard wel als kweekvijver voor het hoofdteam.

Red Bull rijdt met Renault motoren en hebben hun eigen chassis. STR rijdt met Ferrari en rijdt sinds 2010 ook met een eigen chassis.

Daarvoor reden ze (geloof ik) met een Williams chassis, maar sinds 2010 is het verboden een klantenchassis te gebruiken en moet dit home-made zijn. Een van de redenen dat STR haar prestaties van 2009 niet direct een positief gevolg heeft kunnen geven in 2010.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
dit word het laatste jaar dat ik F1 ga kijken.nu gaan ze weer naar 1.6 4 cilinder turbo motoren .denk dat ik ook maar mee ga doen met mijn 1.8-16v ford focus
     Reageer met citaat 
Mooi man in de jaren 80 reden ze ook met 1500 cc turbo machines.
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
WimLex schreef 11-12-10 om 10:38:09
Mooi man in de jaren 80 reden ze ook met 1500 cc turbo machines.


ben benieuwd inderdaad hoe dat gaat hoe zou het geluid van dat soort dingen zijn?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
wimpie

avatar
xl600r fzr600 vfr750 vtr1000r rsv1000r tuono rr

     Reageer met citaat 
fuzzybear schreef 11-12-10 om 12:20:50
(...)


ben benieuwd inderdaad hoe dat gaat hoe zou het geluid van dat soort dingen zijn?



Een stuk zachter dan nu , door de turbo wordt er een deel van het geluid gedempt
     Reageer met citaat 
yzfr1 schreef 10-12-10 om 18:21:49
dit word het laatste jaar dat ik F1 ga kijken.nu gaan ze weer naar 1.6 4 cilinder turbo motoren .denk dat ik ook maar mee ga doen met mijn 1.8-16v ford focus


das 200cc te veel, jij mag dus ni mee doen
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
yzfr1 schreef 10-12-10 om 18:21:49
dit word het laatste jaar dat ik F1 ga kijken.nu gaan ze weer naar 1.6 4 cilinder turbo motoren .denk dat ik ook maar mee ga doen met mijn 1.8-16v ford focus

Citaat:

In 2013 stapt de Formule 1 over op 1,6-liter viercilinder turbomotoren met directe brandstofinspuiting tot 500 bar en met een maximum toerental van 12.000 per minuut. De nieuwe motoren moeten zo'n 35 procent zuiniger zijn dan de huidige 2,4-liter V8's, terwijl het prestatieniveau gelijk moet blijven. Ook het maximaal aantal motoren per coureur wordt teruggeschroefd. In 2013 moet elke coureur het seizoen zien door te komen met vijf krachtbronnen, de jaren daarna met vier exemplaren

http://formule1.nl/articleview/16053
     Reageer met citaat 
Peter van Merksteijn Jr rijdt volgend jaar in een fabrieksauto in het WRC van Citroën.

http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/rtlgp/)/sport/rtl_gp/components/overige/nieuws/2010/articles/101210_wrc_van_mrksteijn.xml

Bron:www.rtlgp.nl
     Reageer met citaat 
zelhemboy schreef 11-12-10 om 17:00:10


Eerlijk gezegd vind ik het wel in de tijdsgeest van nu passen, het hoogst mogelijke halen uit de motoren die daarbij nog eens betrouwbaar moeten blijven.

Er is een periode geweest dat de F1 met een brandstof quotem reed. Als je, je race niet goed indeelde, kwam je niet aan de finish omdat het sap op was voor de finish bereikt werd.
     Reageer met citaat 
HOPPER schreef 11-12-10 om 22:55:00
Peter van Merksteijn Jr rijdt volgend jaar in een fabrieksauto in het WRC van Citroën.

http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/rtlgp/)/sport/rtl_gp/components/overige/nieuws/2010/articles/101210_wrc_van_mrksteijn.xml

Bron:www.rtlgp.nl


Dit is nog maar eens het bewijs dat je eerst veel geld moet hebben, al is dit ook al jaren zo in het WRC. Geef mij dan maar IRC waar er veel meer kanshebbers zijn op de overwinning en de podiumplaatsen en waar je als privé-rijder nog wel kan mee doen voor mooie klasseringen.
     Reageer met citaat 
WimLex schreef 09-12-10 om 15:15:02
Welke Nope Red Bull of Lotus?

Red Bull en Toro Rossi zijn hetzelfde
Het lotus van afgelopen seizoen overwoog afgelopen dagen nog om onder een aziatische naam verder te gaan, weet ff niet meer waar ik het gelezen had.


Nee, worden Lotus Renault enne... kan ik niet opkomen. Lotus Cosworth?
Mugello never sleeps!
     Reageer met citaat 
     Reageer met citaat 
The.Gambler schreef 12-12-10 om 20:25:43
(...)


Nee, worden Lotus Renault enne... kan ik niet opkomen. Lotus Cosworth?


ene word lotus renault gp en die andere word waarschijnlijk iets met asian air of iets dergelijke

Pagina's: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 103


Snelle navigatie: