Kootje schreef
08-10-12 om 13:37:23
Sh*t! Gaan we zeker toch nog weer meemaken dat die kwal van een Vettel kampioen wordt? Op een of andere manier heeft hij de trekjes die Der Michael ook had in zijn gouden jaren wat hem onder de Duitsers populair maakte maar daarbuiten niet echt.
Die Alonso heeft wel pech zeg. Iedereen roept dan wel dat Vettel de beste is maar daar heb ik weinig van gezien toen Red Bull de zaken niet echt voor elkaar had begin dit jaar. Alleen als de auto top is ten opzichte van de rest is ie ongenaakbaar.
De Ferrari van Alonso is het hele jaar al niet de beste, maar toch staat ie fier bovenaan en mag men voor het WK van geluk spreken dat Alonso er steeds door een Lotus uit wordt gekegeld in de eerste bocht

.
Of je nou fan van hem bent of niet, Alonso is echt de beste coureur op de F1 grid.
Alonso zit het nu eigenlijk voor het eerst een beetje tegen, de rest van het seizoen heeft hij natuurlijk behoorlijk wat geluk gehad. Daarom stond hij ook bovenaan de stand. Maar als ik nu zie hoe goed die Red Bull weer is geworden dan wordt het toch weer Vettel, vrees ik.
Wat Hamilton betreft, die is hard op weg om een behoorlijke sukkel te worden. Wat een kleuter.
Over sukkels gesproken, die Grosjean moet zich zo langzamerhand ook eens zorgen gaan maken om zijn carrière. Beukt hij gewoon wéér iemand van de baan bij de start.

Zo jammer want hij is wel snel.