Kootje schreef
25-03-13 om 17:06:40
Ligt het nou aan mij of zijn er geen lollypop pitmannen meer tegenwoordig in F1? Deze is verantwoordelijk voor het moment waarop een coureur weer mag wegrijden na een pitstop. Dit gebeurde bij Vergne duidelijk op een verkeerd moment. Pic had geen totaal geen kans.
Die zijn er nog wel hoor, alleen hebben diverse teams deze vervangen door een soort stoplichtjes.
Teamorders verbieden werkt niet, zoals Jarno zegt, dan gebruiken ze wel codes, radioverkeer verbieden zal wel wat helpen, maar zelfs dan zullen er wel middeltjes gevonden worden de topper voor te laten. Pitbord, bewust slechte of extra pitstop, enz.
Teamorders horen erbij, als overtredingen bij voetbal en doping bij duursporten.
Ondanks dat was de race best de moeite waard, goed begin ook van VdG, jammer van het drogere deel, maar wel weer uitgereden.
WTCC had ik gelukkig opgenomen, kon ik tenminste doorspoelen.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.