Ik zie op FB ook nog steeds veel berichten voorbijkomen over wat NENT/VIAPLAY het commentaar team van ziggo wel niet allemaal heeft aangedaan.
Die lui uit scandinavie zijn gevoelloze hypocriete zakenlui die het alleen voor het geld doen...
Nee Ziggo is een liefdadigheids instelling
En de heilige overtuiging dat NENT/VIAPLAY "het fatsoen had moeten hebben"om het team te benaderen dat ze niet meegingen.
Er zijn echt een hele hoop fans van Max en het Ziggo team die door die enorme oranje bril niet meer kunnen zien dat het een normale zakelijke benadering is.
Contract Ziggo is klaar dus moet je gaan solliciteren. En het is overduidelijk dat het format wat NENT nu heeft liggen heel anders is al het gezellige ons kent ons format van Ziggo. En daar passen de heren gewoon niet in. Niks asociaal gewoon andere visie en benadering.
Het Nederlandse publiek is gewend aan het Ziggo format en ogenschijnlijk werkt dit ook goed gezien de reacties.
Of het format van NENT/VIAPLAY gaat werken moeten we gaan ervaren.
Maar het blijkt dat de teleurstelling en frustratie bij veel kijkers zo hoog zit, dat men het niet meer objectief kan zien als zakelijk.
Hoevaak ik al niet heb gelezen dat NENT/VIAPLAY de heren aan de kant zou hebben gezet. En dat ze het fatsoen hadden moeten hebben om de heren te benaderen dat ze NIET bij hun in dienst kwamen is verbazingwekkend.
Omdat het BNers zijn zou een andere werkgever hun moeten benaderen dat ze niet bij hun komen werken? Dat vind ik echt een prachtige drog redenering.
En ja ik weet dondersgod dat voor de nederlandse fans het Ziggo trio onlosmakelijk met de F1 verbonden is. Maar daar kijkt een bedrijf dan toch niet even iets anders naar.
Nogmaals of NENT/VIAPLAY het juiste format heeft gekozen moet nog blijken uiteraad.