Juniorcup 2010 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3

Topic: Juniorcup 2010 (7171 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
andre schreef 07-09-10 om 13:02:43
CRT mailing(...)


Ze zijn niet meer voorradig bij Jeroen
De banden zijn gewoon vrij in de handel verkrijgbaar (nog goedkoper ook)




het word steeds leuker met de banden klucht

Maikel v Oijen heeft bij de laatste wedstrijd het setje banden gewonnen in de loterij.
Prachtig zul je zeggen........ tuurlijk
Maar hij krijgt van Jeroen een setje Metzeler M3 thuisgestuurd.

EHHHHHHH die waren toch niet meer leverbaar
     Reageer met citaat 
Citaat:

Belangrijke mededeling voor JuniorCup
Door beheer - 28 september 2010 om 15:46 - Bron: - Hits: 23
Door een verkeerde interpretatie van de status van de JuniorCup dient de uitslag van de JuniorCup race op zaterdag 14 augustus herzien te worden.

De JuniorCup heeft namelijk een NK-status en geen, zoals eerst gedacht werd, een ONK-status. Het grote verschil in deze is dat buitenlandse rijders bij een NK-race wel bloemen en bekers krijgen maar geen punten. Bij een ONK-race krijgen buitenlandse rijders zowel de bekers als de bloemen maar ook de punten.

Dit betekent dat de Duitse JuniorCup-rijders op 14 augustus ten onrechte punten hebben gekregen.

Naar aanleiding hiervan zijn de uitslagen aangepast en het is bijgaande tussenklassement ook aangepast.

Verder de mededeling dat zaterdag 2 oktober er geen huldiging van de top vijf in de Juniorcup zal gaan plaatsvinden tijdens ons Cupfeest. Vanwege nog lopende tuchtzaken zal de stand van de JuniorCup 2010 achter de groene tafel in plaats van op het circuit beslist gaan worden.
Excuses van KNMV en CRT voor het ongemak.
     Reageer met citaat 
hallo allemaal, de soap gaat nog verder. alle junior cup rijders hebben vandaag een mail gekregen dat de uitslag van 14 Aug. gewijzigd is. ik heb n.m.l bij de ROC de KNMV er op aangesproken dat de Junior cup geen ONK is maar een NK. tot mijn verbazing wist men dit niet en was men in de verontstelling dat het om een ONK ging.
Verder de KNMV aangesproken over het AR van 02 Oktober, ook hier weer een fout in de reglementen aanduiding. Zie ook vanavond een aankondiging op de KNMVcup site dat het AR gewijzigd is.
Ook de KNMv over de banden problematiek aangesproken, antwoord niet meer leverbaar. Ik verbaasd, mijn leverantie kanaal (kent jeroen ook) kan zoveel leveren als ik wil hebben.
KNMV erop gewezen dat dit een wezenlijke wijziging in het technische reglement is en als zodanig niet in het AR mag maar opgenomen moet worden in het technische reglement.
Al met al lijkt het erop dat de KNMV zijn eigen reglementen niet kent.
P.s we zijn bezig met het behoud van de junior cup wie geinteresserd is gaarne een mailtje
     Reageer met citaat 
Hallo alle juniorcup rijders en geintereseerden. op dit moment ben ik bezig om te inventariseren hoeveel mensen nog geintresserd zijn in de junior cup, dit omdat via het knmv motorsport reglement het mogelijk is om de cup toch nog weer aan te melden voor het volgend jaar. ( tenminste 10 rijders)
gaarne even een mailtje aan compconsul@planet.nl
verder zijn we bezig met een europeese tweetakt cup op te zetten. meer hierover als ik wat meer feedback heb uit engeland, zweden en duitsland.
     Reageer met citaat 
Het zou echt super zijn dat er weer een 2 tact klasse terug komt. Ik zelf vond de 250cc altijd erg gaaf
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
Dan wordt het volgend regelmatig de grens over naar Duitsland want daar wordt nog vollop met 250cc gereden. Overgens komen daar ook de 125, standaard 250 en 500cc nog aan de start.
Je bent welkom, kalender volgt zsm.
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
onk250 schreef 08-10-10 om 13:04:46
Hallo alle juniorcup rijders en geintereseerden. op dit moment ben ik bezig om te inventariseren hoeveel mensen nog geintresserd zijn in de junior cup, dit omdat via het knmv motorsport reglement het mogelijk is om de cup toch nog weer aan te melden voor het volgend jaar. ( tenminste 10 rijders)
gaarne even een mailtje aan compconsul@planet.nl
verder zijn we bezig met een europeese tweetakt cup op te zetten. meer hierover als ik wat meer feedback heb uit engeland, zweden en duitsland.


je kunt je afvragen of het wel zin heeft om een klasse van 7-10 deelnemers in leven te houden...
     Reageer met citaat 
Met alle respect voor de tweetaktlobby vind ik dat eigenlijk ook. Ik zou het ook mooi vinden als Erik na zijn SOBW tijd zou kunnen overstappen naar 125cc juniorcup. Alles wijst echter op dat we de komende jaren met viertakten gaan racen, dus is het volgens mij niets meer of minder dan go with the flow.

Nu een juniorcup machine kopen lijkt mij geld over de balk smijten.
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
zou zeggen probeer de overstap te maken naar het ONK125 (evt met een 4-takt 250).
     Reageer met citaat 
Voor ons nog te vroeg, maar de juniorcuprijders van dit moment kunnen eventueel de Moriwakicup gaan doen of idd op een 250cc viertakt gaan rijden in wat nu nog de 125cc is. Is op termijn de beste investering denk ik.
     Reageer met citaat 
WimLex schreef 14-10-10 om 19:04:28
Met alle respect voor de tweetaktlobby vind ik dat eigenlijk ook. Ik zou het ook mooi vinden als Erik na zijn SOBW tijd zou kunnen overstappen naar 125cc juniorcup. Alles wijst echter op dat we de komende jaren met viertakten gaan racen, dus is het volgens mij niets meer of minder dan go with the flow.

Nu een juniorcup machine kopen lijkt mij geld over de balk smijten.


Mee eens. Ik verwonder me trouwens altijd op berichten op dit en andere forums die net doen alsof bijvoorbeeld de 250cc op nationaal niveau nog springlevend is. Ik bedoel kijk naar het laatste jaar dat de 250 actief was in het ONK, 2008, toen waren er 6 coureurs in de eindstand. En dankzij de KNMV bestond de 250 toen nog want in andere landen hadden ze die klasse al veel eerder vaarwel gezegd. En nu las ik dat er iemand hier bezig is met het opzetten van een internationaal kampioenschap 250cc waar (volgens eigen zeggen) grote belangstelling voor is. Ik zou zeggen ga doior als je er tijd en moeite in wil steken, maar ga er wel van uit dat het een gebeuren in de marge zal zijn want de rest van de wereld is inmiddels een paar stappen verder.
     Reageer met citaat 
Kan me volledig vinden in de reactie van "optimate" betreffende het 250 verhaal.
Heb echter wel een kanttekening en dat is dat de 250 klasse nog springlevend is in Duitsland en Engeland.
Vanuit Duitsland en Engeland bestaat best wel interesse om aan een eventuele 250 race deel te nemen in NL echter ben bang dat dit voor velen niet haalbaar is gezien de diversiteit van de betreffend race licenties.
     Reageer met citaat 
Wordt er tijdens IDM en BSB nog een 250 kampioenschap afgewerkt?
     Reageer met citaat 
Optimate schreef 15-10-10 om 19:28:00
Wordt er tijdens IDM en BSB nog een 250 kampioenschap afgewerkt?


Bij het IDM niet, BSB weet ik niet.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
In Duitsland bij de IG Konigsklasse en DMSB cup, in Engeland in een andere serie dan de BSB.
In Engeland elke race min 40 man aan de start.

Pagina's: 1 2 3


Snelle navigatie: