Napraten over de chat met KNMV WEGRACECOMMISIE favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: Napraten over de chat met KNMV WEGRACECOMMISIE (60443 keer gelezen)
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
Net even de chat nagelezen, men ging er open in.

Wel jammer dat het (met alle respect) op bobo niveau wordt bekeken; beleidsplannetje zus, initiatiefje zo......

Een antwoord op het dwingen van B licentierijders terug richting de cup (en Lentink) heb ik niet gezien.....

Al met al prima, zeker omdat men nou niet echt een warm welkom hoefde te verwachten....
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
was zeker een leuke chat maar krijg altijd het gevoel dat men nooit verder komt dan plannen maken.
Veel woorden en weinig daden
Als we eerlijk zijn dan zit de nederlandse wegrace als zeker 15 jaar in een neerwaartse spiraal.....

Wellicht dat nu wel concrete plannen tot uitvoer gebracht worden waardoor de nederlandse racerij eindelijk weer omhoog krabbelt.
     Reageer met citaat 
Trax schreef 28-01-10 om 22:56:25
Net even de chat nagelezen, men ging er open in.

Wel jammer dat het (met alle respect) op bobo niveau wordt bekeken; beleidsplannetje zus, initiatiefje zo......

Een antwoord op het dwingen van B licentierijders terug richting de cup (en Lentink) heb ik niet gezien.....

Al met al prima, zeker omdat men nou niet echt een warm welkom hoefde te verwachten....


Hehe, de laatste voor vanavond dan

De WRC is natuurlijk ook een bobo club, afhankelijk van welke lading je aan die betiteling geeft. Beleid wil alleen maar zeggen dat je eerst nadenkt over wat je wilt doen en ........ het daarna ook gaat doen. Voorlopig resultaat is dat we voor 2010 een evenwichtigere en gevarieerdere kalender hebben dan 2009 en dat de kou uit de BC discussie is. Laten we volgend jaar maar eens de balans opmaken of en wat er werkelijk is gerealiseerd.

Soms is het verstandiger om een neutraal antwoord te geven en te verwachten dat de lezers ook tussen de regels lezen. De toekomst is belangrijker dan het verleden.
     Reageer met citaat 
Trax schreef 28-01-10 om 22:56:25
Net even de chat nagelezen, men ging er open in.

Wel jammer dat het (met alle respect) op bobo niveau wordt bekeken; beleidsplannetje zus, initiatiefje zo......

Een antwoord op het dwingen van B licentierijders terug richting de cup (en Lentink) heb ik niet gezien.....

Al met al prima, zeker omdat men nou niet echt een warm welkom hoefde te verwachten....


En waarom wil je B-licentiehouders dwingen alleen cup te rijden. Jij kunt als c-licentiehouder ook gewoon in de c wedstrijd meerijden. Daarnaast mag je blij zijn met de gemiddeld 30 b licentiehouders op een ZAC dag. Zij betalen namelijk ook gewoon mee in de kosten. En als deze heren er het afgelopen jaar niet waren geweest, was de opkomst op sommige evenementen wel heel erg laag geweest.

Hier spreek een B-licentiehouder die door zijn werk niet altijd doordeweeks kan racen en er daarvoor gekozen heeft om cup te rijden omdat deze wedstrijden in het weekend zijn. En indien mogelijk pak ik nog graag een ZAC wedstrijd mee.

Vergeet niet dat zowel B als C licentiehouders gewoon recreanten zijn en elkaar verder helemaal niet bijten.
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
siegerrr schreef 28-01-10 om 23:51:10
(...)


En waarom wil je B-licentiehouders dwingen alleen cup te rijden. Jij kunt als c-licentiehouder ook gewoon in de c wedstrijd meerijden. Daarnaast mag je blij zijn met de gemiddeld 30 b licentiehouders op een ZAC dag. Zij betalen namelijk ook gewoon mee in de kosten. En als deze heren er het afgelopen jaar niet waren geweest, was de opkomst op sommige evenementen wel heel erg laag geweest.

Hier spreek een B-licentiehouder die door zijn werk niet altijd doordeweeks kan racen en er daarvoor gekozen heeft om cup te rijden omdat deze wedstrijden in het weekend zijn. En indien mogelijk pak ik nog graag een ZAC wedstrijd mee.

Vergeet niet dat zowel B als C licentiehouders gewoon recreanten zijn en elkaar verder helemaal niet bijten.

Volgens mij heb je me verkeerd begrepen, ik ben het dus volledig met je eens, ik vind dat B en C rijders uitstekend samen in één wedstrijd kunnen rijden. Rondetijden en ervaring zeggen meer dan welk lettertje er op je licentie staat.

Ik vind het dus onbegrijpelijk dat de KNMV dit verbood.
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
donald schreef 28-01-10 om 23:15:23
(...)


Hehe, de laatste voor vanavond dan

De WRC is natuurlijk ook een bobo club, afhankelijk van welke lading je aan die betiteling geeft. Beleid wil alleen maar zeggen dat je eerst nadenkt over wat je wilt doen en ........ het daarna ook gaat doen. Voorlopig resultaat is dat we voor 2010 een evenwichtigere en gevarieerdere kalender hebben dan 2009 en dat de kou uit de BC discussie is. Laten we volgend jaar maar eens de balans opmaken of en wat er werkelijk is gerealiseerd.

Soms is het verstandiger om een neutraal antwoord te geven en te verwachten dat de lezers ook tussen de regels lezen. De toekomst is belangrijker dan het verleden.

Je hebt gelijk maar als veel van je (gedwongen) leden openlijk gaan twijfelen aan het nut en de toegevoegde waarde van de bond moet je je natuurlijk wel achter je oren gaan krabben....
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
     Reageer met citaat 
Trax schreef 29-01-10 om 07:45:46
(...)

Volgens mij heb je me verkeerd begrepen, ik ben het dus volledig met je eens, ik vind dat B en C rijders uitstekend samen in één wedstrijd kunnen rijden. Rondetijden en ervaring zeggen meer dan welk lettertje er op je licentie staat.

Ik vind het dus onbegrijpelijk dat de KNMV dit verbood.


Zijn we het dus met elkaar eens

De ZAC heeft intussen voor een andere oplossing gekozen en de KNMV verlaten. Ben nu wel benieuwd naar de reactie van de KNMV.
Trax
ZAC #111 en #717

     Reageer met citaat 
donald schreef 28-01-10 om 23:15:23
(...)


Hehe, de laatste voor vanavond dan

De WRC is natuurlijk ook een bobo club, afhankelijk van welke lading je aan die betiteling geeft. Beleid wil alleen maar zeggen dat je eerst nadenkt over wat je wilt doen en ........ het daarna ook gaat doen. Voorlopig resultaat is dat we voor 2010 een evenwichtigere en gevarieerdere kalender hebben dan 2009 en dat de kou uit de BC discussie is. Laten we volgend jaar maar eens de balans opmaken of en wat er werkelijk is gerealiseerd.

Soms is het verstandiger om een neutraal antwoord te geven en te verwachten dat de lezers ook tussen de regels lezen. De toekomst is belangrijker dan het verleden.

Zoals Siegerrr al aangeeft hebben jullie in de B/C licentie discussie dus kennelijk je hand overspeeld/te veel arrogantie betoond.

De ZAC stapt over op FAME, minpost voor de KNMV uitgaande van 250 licentiehouders en € 150,-- per licentie van zo'n 40K
Bovendien verlies je alle "gedwongen" KNMV leden.

Simpele vraag onder de streep:

Was het dit waard?
Goed verhaal! Lekker kort! Doen we niks mee!
Giacomo
ZAC #905

     Reageer met citaat 
Trax was me voor, maar ik wilde dezelfde vraag stellen. Er hoeft overigens niet 2 keer op geantwoord te worden hoor. 1 keer is genoeg.
     Reageer met citaat 
Jammer dat er geen echt antwoord gekomen op de vragen over de risico toeslag en de monteurs licenties.

Donald of Frank, zouden jullie hier eens in willen duiken?

Zou graag willen weten:

1. Hoe de ge-inde risico toeslag is besteed of besteed gaat worden.
Blijf het vreemd vinden, de organisatoren lopen het risico en KNMV int het geld.

2. Hoe het nu zit met die monteurs licenties, ik ben een van de velen die al jaren probeert te achterhalen waarom we die nodig hebben.
Het enige antwoord dat altijd gegeven wordt is dat het voor een verzekering is, maar niemand kan uitleggen waarvoor je dan verzekerd bent.
Opvallend dat in andere kampioenschappen dit niet van toepassing blijkt te zijn en dat er in NL, met name in Assen altijd hele volksstammen zonder licentie, maar wel inclusief rugzak en lunchpakketje, in de pitstraat de races volgen.
Verder geeft de licentie op een aantal circuits geen toegang tot de pitstraat.
Ferry_van_Rijn
Racecracks Trackdays & Racing School Mettet

     Reageer met citaat 
Ik betaal al een paar jaartjes diverse race en monteurlicenties en zou ook wel eens willen weten waarvoor je precies verzekerd bent.
     Reageer met citaat 
Ferry_van_Rijn schreef 01-02-10 om 17:23:04
Ik betaal al een paar jaartjes diverse race en monteurlicenties en zou ook wel eens willen weten waarvoor je precies verzekerd bent.


Dit is precies de vraag die de DNRT/RSZ (volgens RSZ) de KNMV ook gesteld heeft.........met de scheiding als resultaat.
     Reageer met citaat 
ossje schreef 01-02-10 om 12:47:33
Jammer dat er geen echt antwoord gekomen op de vragen over de risico toeslag en de monteurs licenties.

Donald of Frank, zouden jullie hier eens in willen duiken?

Zou graag willen weten:

1. Hoe de ge-inde risico toeslag is besteed of besteed gaat worden.
Blijf het vreemd vinden, de organisatoren lopen het risico en KNMV int het geld.

2. Hoe het nu zit met die monteurs licenties, ik ben een van de velen die al jaren probeert te achterhalen waarom we die nodig hebben.
Het enige antwoord dat altijd gegeven wordt is dat het voor een verzekering is, maar niemand kan uitleggen waarvoor je dan verzekerd bent.
Opvallend dat in andere kampioenschappen dit niet van toepassing blijkt te zijn en dat er in NL, met name in Assen altijd hele volksstammen zonder licentie, maar wel inclusief rugzak en lunchpakketje, in de pitstraat de races volgen.
Verder geeft de licentie op een aantal circuits geen toegang tot de pitstraat.


Helaas nog geen antwoord, hoewel Donald na het stellen van deze vragen wel on line is geweest, zonder te reageren helaas.
Waarschijnlijk is hij het nu heel grondig aan het uitzoeken en kunnen we binnenkort een antwoord verwachten.
     Reageer met citaat 
ossje schreef 05-02-10 om 12:38:59
(...)


Helaas nog geen antwoord, hoewel Donald na het stellen van deze vragen wel on line is geweest, zonder te reageren helaas.
Waarschijnlijk is hij het nu heel grondig aan het uitzoeken en kunnen we binnenkort een antwoord verwachten.


Alhoewel we ons realiseren dat dit een forum is voor mensen die als maar sneller willen kosten sommige dingen even wat meer tijd.Niet omdat het zo ingewikkeld is om het na te vragen, maar wel omdat je net even bij de juiste mensen moet zijn en... omdat het antwoord wat je hier op dit forum geeft ook wel het enige juiste antwoord moet zijn. En jullie weten warschijnlijk beter als ik welke fabels er allemaal rondgaan in dit wereldje.
We hebben je vraag echter goed begrepen en komen er op terug.
     Reageer met citaat 
frank schreef 07-02-10 om 09:59:14
(...)


Alhoewel we ons realiseren dat dit een forum is voor mensen die als maar sneller willen kosten sommige dingen even wat meer tijd.Niet omdat het zo ingewikkeld is om het na te vragen, maar wel omdat je net even bij de juiste mensen moet zijn en... omdat het antwoord wat je hier op dit forum geeft ook wel het enige juiste antwoord moet zijn. En jullie weten warschijnlijk beter als ik welke fabels er allemaal rondgaan in dit wereldje.
We hebben je vraag echter goed begrepen en komen er op terug.


Dat is in elk geval goed nieuws, we wachten vol spanning af.

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: