donald schreef 15-02-10 om 11:56:53
(...)
Laat ik deze dan maar eens beantwoorden:
Nee, dat was het niet waard
Overigens was het BC probleem voor 2010 zo goed als opgelost, zoals ik ook al in de chat heb gemeld. Dat was bij Huub Vermeulen bekend. Het verzekeringsissue was voor mij nieuw, en ik had toegezegd daar ook in te duiken. RSZ heeft ervoor gekozen dat niet af te wachten.
Overigens zal het jullie opgevallen zijn dat Frank en ik wat terughoudend reageren. Dat is geen onwil, maar er lopen op dit moment wat belangrijke discussies tussen het KNMV bestuur en de wegracecommissie, die betrekking hebben op de onderwerpen die Trax in de posting hierboven aan de orde stelt. Wanneer die zijn afgerond zal ik wat meer van me laten horen.
Ciao
Donald
Allereerst, super dat er vanuit WRC gereageerd wordt op een/dit forum.
Je stelt je dan toch kwestbaar op, maar klasse.
Jammer dat jullie dit al niet veel eerder hebben gedaan....zoals het de laatste jaren ging (non-communicatief) hebben jullie een hoop goodwill verspeelt.
Waar ik wel naar benieuwd was, hoe hadden jullie de B/C kwestie opgelost?
Wel gemixd rijden?
Zoals het de laatste wedstrijd bij de ZAC ging, leek natuurlijk nergens op (en dat lag niet aan de ZAC, maar de eis van de KNMV).
Dit omdat vanuit "veiligheid" de B-en C rijders gescheiden moesten rijden.
Hierdoor kon er wel met vergelijkbare (rondetijden) rijders in de C-groepen gereden worden........maar de B/A-groep was ronduit gevaarlijk.
Het snelheidsverschil onderling in die groep was op Assen veels te groot.
Vooraan werd er 1.47/1.48 gereden en achteraan 2.15 en ook o.a. daardoor gelapt worden.
Dit was in de oude situatie niet gebeurt, dit snelheidsverschil..........we zijn met zijn allen aan het racen, dus waarom die keuze?