FIM Cup 1000 Silly Season '10 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: FIM Cup 1000 Silly Season '10 (37952 keer gelezen)
EPV_52

avatar
Poggi #54

     Reageer met citaat 
Bernhard schreef 11-03-10 om 10:47:23
Van de 31 starters zijn er 12 Italiaans.

Tien Honda's, zeven BMW's, drie Suzuki's, drie Yamaha's, twee Kawa/Duc/Aprilia/KTM's.

Zonder Hugo v/d Berg maakt dat 30 rijders.

Wel opvallend dat BMW opeens 7 motoren heeft en aleen Honda boven zich heeft staan met 10 motoren dus.

Ook slechts 1 Spanjaard in deze klasse en geen enkele Engelsman.
     Reageer met citaat 
Wellicht is de BMW in de basis naast de Honda de beste motor om Stock mee te rijden. Ik ben ook best benieuwd wat ze kunnen en dan ook zeer zeker in het IDM.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherĂ² mai.
EPV_52

avatar
Poggi #54

     Reageer met citaat 
Kootje schreef 11-03-10 om 20:55:14
Wellicht is de BMW in de basis naast de Honda de beste motor om Stock mee te rijden. Ik ben ook best benieuwd wat ze kunnen en dan ook zeer zeker in het IDM.
Vorig jaar in hun eerste seizoen in het IDM pakten ze al een podium. Dus dit jaar kunnen de resultaten wellicht aangescherpt worden. Laten we het hopen.... En met Barry erop!
EPV_52

avatar
Poggi #54

     Reageer met citaat 
Volgens de NOS Teletext probeerde Hugo zelfs en start te krijgen in het WK Supertock 1000cc
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 11-03-10 om 20:55:14
Wellicht is de BMW in de basis naast de Honda de beste motor om Stock mee te rijden. Ik ben ook best benieuwd wat ze kunnen en dan ook zeer zeker in het IDM.

Het zou helemaal niet verkeerd zijn dat BMW naast DUCATI en KTM voorin ging rijden in het IDM
allard
Putoline Oil Racing

     Reageer met citaat 
EPV_52 schreef 12-03-10 om 07:18:29
Volgens de NOS Teletext probeerde Hugo zelfs en start te krijgen in het WK Supertock 1000cc

In tegenstelling tot de Superstock 600 valt de stock 1000 wel onder de FIM en heet het geen EK. Waarom het FIM Cup het ipv WK is mij nog steeds niet duidelijk.

Wel jammer dat er komend jaar niet 1 Nederlander aan de start staat.......
http://www.allardracing.com
Dutch Superbike # 35
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Deze klasse leeft toch kennelijk minder zonder Nederlanders, zeker nu Allard daar niet meer bij meedoet
Zat wat op te zoeken en kom er achter dat Badovini/BMW nu al kampioen zijn. Alle 7 races gewonnen tot nu toe, knappe prestatie hoor

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: