Het is alweer een hele tijd stil geweest in dit topic. Laat ik nog eens een update doen, anders denken jullie nog dat ik niks uitvreet.
Vandaag heb ik toegevoegd:
Uitslagen
De uitslagen zijn terug van weggeweest en verbeterd. De problemen waar ik nog tegenaan liep zijn opgelost en eigenlijk is dit onderdeel wel klaar voor gebruik.
Je vindt de uitslagen uiteraard onder de knop 'Uitslagen' in het menu, maar ook via de

buttons in de kalenders (o.a. in de sidebar).
Nieuw is dat je de uitslagen nu ook bovenaan de racetopics terug kan vinden. Is het evenement nog niet geweest dan zie je - indien beschikbaar - de uitslagen van de vorige keer dat er op dat circuit geracet werd. Handig!
Standen
Bij uitslagen horen natuurlijk ook standen. Die vind je voortaan ook makkelijk terug op Wegraceforum via het menu en de sidebars. In de seizoenstabel kun je naar keuze kijken naar behaalde punten, raceklasseringen en startposities.
De data is up to date vanaf 2013. De komende jaren zal daar ook data van voorgaande jaren ingevuld worden. Om het voor nu te behappen te houden beperk ik me even tot onderstaande 8 raceklassen. Als alles op rolletjes loopt dan zal daar in de toekomst meer bij komen.
Voor nu hebben we in ieder geval eindelijk een centrale plek waar we op een eenvoudige manier recente ONK-uitslagen en standen kunnen vinden, en daar mogen we volgens mij wel de slingers voor ophangen!

(mag ik zeggen want ik weet hoe moeilijk het was om überhaupt al de correcte uitslagen/standen van 2013 te verzamelen...)
Tot zover voor nu, binnenkort meer!