Ostend Road Races 2010 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2

Topic: Ostend Road Races 2010 (6145 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
vooral die classics hebben wel iets met geluid, er zitten er tussen die niet moeten onderdoen voor een moto2, wou ze filmen op het rechte stuk maar er viel toen zoveel regen naar beneden, niet te doen gewoon.
Volgende keer neem ik enkel mijn geluidsopname apperatuur mee
     Reageer met citaat 
Mooie sfeervolle beelden, complimenten voor de tijd en aandacht die je erin gestopt hebt.
En persoonlijk vind ik dat vlaggen bij de start de mooiste manier om een wedstrijd te beginnen. Mooi om te zien...
     Reageer met citaat 
Hey John, bedankt, was allemaal wel wobbly was net als op Hengelo men statief vergeten. Op Chimay die fout niet meer te maken.

Die start met vlag is enkel bij de classics hoor.
Die van de modernen is met startlicht, we leven niet helemaal in de middeleeuwen downunder in't zuiden
Heb eigenlijk geen enkele opname van moderne start.

Hier is nog een link naar een opname van WTV, is laat ons zeggen wat meer profi dan mijn amateur shots vanachter draad en hek.

is een link van wtv, samenvatting en interview met enkele local heroes. Oa Denny Lanoo wellicht bekend van ONK, IDM, FIM Superstocks?


http://www.focus-wtv.tv/programma/sport-west-extra/uitgebreid-verslag-37ste-editie-van-de-noordzeecross
catweazle
ManxGP 2012

     Reageer met citaat 
Vortex merci voor de kennismaking en dank voor de wederom excellente video
     Reageer met citaat 
catweazle schreef 08-06-10 om 16:11:34
Vortex merci voor de kennismaking en dank voor de wederom excellente video


Ben op Chimay ook van de partij.
Ms zelfs al op vrijdag, ng effe bekijken dat week-end zelf.

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: