Nu de nieuwe Journey aanstaan. weer authentiek Journey. ERg lekker en de nieuwe zanger is niet verkeerd!
hoewel ik Steve Perry ook erg kon waarderen. helaas heeft hij de band alweer verlaten. en hoe kom je dan aan een vervanger?
nou zo:
Citaat:
Zijn vervanger is de Filipijnse zanger Arnel Pineda. Pineda werd ontdekt op Youtube door Neal Schon. Schon kwam toevallig terecht op de site en hoorde Pineda, met zijn toenmalige band The Zoo, Journey's hit "Faithfully" coveren. In december 2007 werd Pineda gevraagd bij de band te komen.
bron:http://nl.wikipedia.org/wiki/Journey_%28band%29
Mooi verhaal zeg sta je een nummer van een van je favorieten te coveren op youtube vraagt de band zelf of je hun nieuwe leadzanger wil worden...
Sort gelijk verhaal met een coverband die de nieuwe zanger van een band levert is meen ik ook al eens eerder voorgekomen maar ook daar laat mijn geheugen me in de steek..
Zat ook weer in een film (rockstar of iets dergeleijks) en ik meen dat dat verhaal weer gebaseerd was op een waargebeurd verhaal.
EDIT was inderdaad de film Rock Star.. Grappig feitje is dat de hoofdrol word gespeeld door Mark Wahlberg welke eerder in een van de meest foute boybands ever zat. New kids on the Block. Het blijkt echter dat hij de zangpartijen van de film niet voor zijn rekening neemt... Dit word namelijk voornamelijk gedaan door Mike Matijevic van de band Steelheart. (nooit van gehoord).