Erik Günther (Aka Kikkie95) favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 47

Topic: Erik Günther (Aka Kikkie95) (414882 keer gelezen)
     Reageer met citaat 




een kleine greep uit het assortiment
Bernhard
Blanke bolster, ruwe pit

     Reageer met citaat 
Mooie olie!
-- Rumours of my death have been greatly exaggerated --
** "Een volk, dat zijn verdediging verwaarloost, zet zijn vrijheid op het spel'" **
     Reageer met citaat 
Bernhard schreef 15-03-12 om 16:23:06
Mooie olie!



nee motorolie

Ik hoorde dat Erik ook Bandenservice Volendam als nieuwe sponsor heeft binnengehaald
     Reageer met citaat 
WimLex schreef 15-03-12 om 17:22:31
(...)



nee motorolie

Ik hoorde dat Erik ook Bandenservice Volendam als nieuwe sponsor heeft binnengehaald


Die jongen is goed bezig Leuk om te volgen hoe het gaat
     Reageer met citaat 
Petje af van mijn kant, hij is 16 jaar en regelt vanaf de kick off nu twee jaar geleden al zijn sponsorship zelf.
     Reageer met citaat 
WimLex schreef 15-03-12 om 20:55:00
Petje af van mijn kant, hij is 16 jaar en regelt vanaf de kick off nu twee jaar geleden al zijn sponsorship zelf.


Gewoon zeggen dat z,n vader te gierig is om mee te betalen, dan komen de sponsoren wel
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
haha als het helpt
kikkie95

avatar
#NLYF

     Reageer met citaat 
Vandaag mn pak opgehaald bij Silly Stitches, het is super mooi geworden!!

http://img12.imageshack.us/...img2012031600683.jpg

Super bedankt Rita!
Kiki Racing zal uitkomen in:
Retired
     Reageer met citaat 
Gisteren is de Honda met de nieuwe cilinder op de testbank geweest, machine liep meteen mooi, niet onbelangrijk natuurlijk. Door Lambrecht, Erik's monteur is aan de afstelling gewerkt, zodat we een goede basis hebben voor komend weekend.

Na het weekend zullen we een keuze maken met welke cilinder we in de basis zullen gaan rijden en zijn we van plan een tweede blokje raceklaar te maken met de andere cilinder.
kikkie95

avatar
#NLYF

     Reageer met citaat 
Vanavond vertrekken richting Brabant!!! Kan haast niet wachten
Kiki Racing zal uitkomen in:
Retired
     Reageer met citaat 
kikkie95 schreef 23-03-12 om 07:12:25
Kan haast niet wachten


Waarop?
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
kikkie95

avatar
#NLYF

     Reageer met citaat 
om weer te knallen op het circuit met de MB
Kiki Racing zal uitkomen in:
Retired
     Reageer met citaat 
WimLex schreef 21-03-12 om 12:13:23
Gisteren is de Honda met de nieuwe cilinder op de testbank geweest, machine liep meteen mooi, niet onbelangrijk natuurlijk. Door Lambrecht, Erik's monteur is aan de afstelling gewerkt, zodat we een goede basis hebben voor komend weekend.


Hoeveel pk heeft jullie eerste blok? 14/15?
Ben trouwens zondag in Berghem, kom wel even langs.
     Reageer met citaat 
Eerste raceweekend Kiki Racing niet een om lang stil bij te blijven staan.

Afgelopen weekend werd onder werkelijk schitterende omstandigheden het eerste raceweekend van de SOBW georganiseerd. Na een winter minibiken en relatief veel gereden te hebben, viel het toch niet mee om meteen hard te gaan op de MB. Technisch gezien ging het goed, wat we op de testbank al gezien hadden, bleek op het circuit bevestigd. De nieuwe cilinder voldeed prima. We moeten nog wel opzoek naar wat meer vermogen, maar er is een goede basis om mee aan de gang te gaan.

Erik zelf was een heel ander verhaal, door diverse omstandigheden lukte het Erik niet om zich te focussen op het rijden en maakte het zich hierdoor niet echt makkelijk. Twee keer finishen als laatste in de baan was echt niet wat we ons dit weekend hadden voorgesteld. Positief is dat we (nu) weten wat er mis is met Erik en gaan dit met elkaar oplossen. Voor nu is het zaak om de machine weer gereed te krijgen voor de Paasraces om daar de draad weer op te pakken. Het seizoen is nog lang en we hebben in ieder geval twee finishes en de daarbij behorende punten mee naar Volendam genomen.

Lees de verslagen van afgelopen weekend op onze website.

http://www.kikiracing.nl/...ainingsdag-24-maart/
http://www.kikiracing.nl/...rghem-25-april-2012/
     Reageer met citaat 
Dat is erg balen Eerlijk dat jullie geen excuses zoeken echter het feit dat er geen excuses zijn lijkt me juist het moeilijke. Wat is het plan, gewoon de komende races in gaan en zien wat er gebeurt of gaan jullie nog extra trainen?

Belangrijkste is om niet bij de pakken te gaan neerzitten. Ik kan me nog genoeg rijders herinneren waarvan je de eerste seizoenen dacht dat het nooit wat zou worden en die zijn toch aardig ver gekomen!

Blijf vertrouwen houden en probeer de grenzen op te zoeken. Ga maar eens onderuit door te hard een bocht door te gaan, daarvoor heb je juist dat mooie nieuwe pak

Pagina's: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 47


Snelle navigatie: