Moriwaki cup favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Topic: Moriwaki cup (173715 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Hallo een ieder.
Als team eigenaar en vader van een zoon die ook rijdt kan ik mij niet vereenigen met de opzet van de Morowaki cup. Het initiatief op zich is niet gek maar het geheel wat er achter zit klopt niet. Ik heb dan ook mijn bedenkingen richting de KNMV geuit met een mail aan Mevr G.Nieuwenhuis. (voor diegene die geintreseerd is in deze mail kan contact met mij zoeken)
Verder heb ik de KNMV duidelijk gemaakt dat het opheffen van de SV en Junior cup zomaar niet gaat. Volgens de FIM regelementen moet men dit een jaar van te voren bekend maken. (Ik heb dit al eens mee gemaakt met de 250cc klasse en de KNMV moest toen ook bakzeil halen)
Daarnaast ben ik wederom benaderd door enkele organisatoren in nederland met het verzoek om het opzetten van 250cc races. Ik heb dus het geheel weer opgepakt , maar om het voor organisatoren aantrekkelijk te maken gaan we proberen niet alleen de 250cc op tenemen maar ook de 125cc en de junior cup zodat we mischien kunnen komen tot een Europees tweetakt kampioenschap. Eeen ieder die hier in geintereseerd is kan kontakt met mij opnemen. (compconsul@planet.nl)
     Reageer met citaat 
zelhemboy schreef 09-09-10 om 21:23:29
(...)


dit krijgen ze al niet voor mekaar met het onk dus dan wel bij een mroiwaki cup


Elk jaar weer het zelfde grammafoonplaatje met het plaatsen van fantastische "droom"kalenders. Verwacht hier dus weer helemaal nix van, HELAAS !!!
     Reageer met citaat 
onk250 schreef 11-09-10 om 19:13:22
Hallo een ieder.
Als team eigenaar en vader van een zoon die ook rijdt kan ik mij niet vereenigen met de opzet van de Morowaki cup. Het initiatief op zich is niet gek maar het geheel wat er achter zit klopt niet. Ik heb dan ook mijn bedenkingen richting de KNMV geuit met een mail aan Mevr G.Nieuwenhuis. (voor diegene die geintreseerd is in deze mail kan contact met mij zoeken)
Verder heb ik de KNMV duidelijk gemaakt dat het opheffen van de SV en Junior cup zomaar niet gaat. Volgens de FIM regelementen moet men dit een jaar van te voren bekend maken. (Ik heb dit al eens mee gemaakt met de 250cc klasse en de KNMV moest toen ook bakzeil halen)
Daarnaast ben ik wederom benaderd door enkele organisatoren in nederland met het verzoek om het opzetten van 250cc races. Ik heb dus het geheel weer opgepakt , maar om het voor organisatoren aantrekkelijk te maken gaan we proberen niet alleen de 250cc op tenemen maar ook de 125cc en de junior cup zodat we mischien kunnen komen tot een Europees tweetakt kampioenschap. Eeen ieder die hier in geintereseerd is kan kontakt met mij opnemen. (compconsul@planet.nl)


Hou ons op de hoogte, kunnen we misschien ook een handje helpen !!!
     Reageer met citaat 
Hoi,

En als je dan op bovengenoemd stuk reageert (PM) dan krijg je geen antwoord!! Laat het dan,

Wim
     Reageer met citaat 
wim61 schreef 24-09-10 om 22:09:27
Hoi,

En als je dan op bovengenoemd stuk reageert (PM) dan krijg je geen antwoord!! Laat het dan,

Wim


Niet iedereen zit 24/7 achter zijn computer
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 24-09-10 om 22:25:41
(...)


Niet iedereen zit 24/7 achter zijn computer


Mogge,

Dat snap ik ook wel, maar het is al wat langer terug En als je nieuwsgierig bent duurd wachten lang he,
Wim
     Reageer met citaat 
wim61 schreef 25-09-10 om 09:48:05
(...)


Mogge,

Dat snap ik ook wel, maar het is al wat langer terug En als je nieuwsgierig bent duurd wachten lang he,
Wim


Nu al bericht gehad?
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
je kan toch ook met deze motor in het onk 125 starten ?
     Reageer met citaat 
crosser78 schreef 25-09-10 om 19:55:58
je kan toch ook met deze motor in het onk 125 starten ?


Ja in principe kun je in de 125 meedoen met de 250. Dat is dan ook gelijk het domme aan de hele opzet. Heb nog nergens gelezen welke licentie je voor deze klasse moet hebben, maar gelet op de organisatie structuur (CRT) zal het wel een B licentie zijn.

Met een Moriwaki 250 is het straks mogelijk om in de volgende wedstrijden te starten, met A licentie:
Moriwaki cup
125/250 ONK
Supermono ONK
Gelegenheid genoeg dus,
Wim
kikkie95

avatar
#NLYF

     Reageer met citaat 
De moriwaki motor huur je in wezen en worden net als de nsfjes niet mee naar huis genomen, ze worden allemaal in een of meerdere trucks geladen en weer mee weg genomen, ook heb je elke race een andere machine met je eigen kuip er op dus je hebt geen eigen machine die je kan gebruikt in bv de 125cc.
Kiki Racing zal uitkomen in:
Retired
     Reageer met citaat 
Oeps,

Correct en tevens juist!!

Wim
     Reageer met citaat 
Hallo Wim, ik weet dat ik wat laat gereageerd heb. Ik ben eigen baas en was een poosje in het buitenland en kon niet alles beantwoorden.
Maar als het goed is heb je vandaag een mail van mij gekregen. (met prive mail)

verder kan ik mededelen dat in de Morawaki cup volgens de KNMV een ieder kan deelnemen die een race licentie heeft dit is ook bevestigd door Ten Kate. Dus niks alleen opstap klasse. wordt straks leuk een jongetje van 12 tegen een gelouterde coureur.
     Reageer met citaat 
onk250 schreef 29-09-10 om 21:20:28
Hallo Wim, ik weet dat ik wat laat gereageerd heb. Ik ben eigen baas en was een poosje in het buitenland en kon niet alles beantwoorden.
Maar als het goed is heb je vandaag een mail van mij gekregen. (met prive mail)

verder kan ik mededelen dat in de Morawaki cup volgens de KNMV een ieder kan deelnemen die een race licentie heeft dit is ook bevestigd door Ten Kate. Dus niks alleen opstap klasse. wordt straks leuk een jongetje van 12 tegen een gelouterde coureur.


Hoi,

Antwoord gehad inderdaad, bedankt daarvoor. Persoonlijk denk ik dat het nieuwe cupgeleuter alleen maar commercie is. Wil je een mooie opstapkklasse maken kan dat ook anders. Natuurlijk kan je ook terug grijpen op wat er was. De mail die ik heb ontvangen van onk250 stonden wat voorstellen in die mij wel iets lijken! Laat het aan onk250 over om hier wat over te zeggen/schrijven,
Wim
JK
de beste stuurlui liggen op kop

     Reageer met citaat 
Ik heb vorige week nog een nota betaald van de site onk250.nl. Deze blijkt nog steeds online te zijn en het domein stond op mijn naam . Had de site te laat opgezegd. Toen ik meedere herinneringen kreeg en ze begonnen te dreigen met een deurwaarder, maar weer betaald voor een jaar hahahahaha
fuzzybear

avatar
600 CC Super Single!!

     Reageer met citaat 
JK schreef 30-09-10 om 19:13:20
Ik heb vorige week nog een nota betaald van de site onk250.nl. Deze blijkt nog steeds online te zijn en het domein stond op mijn naam . Had de site te laat opgezegd. Toen ik meedere herinneringen kreeg en ze begonnen te dreigen met een deurwaarder, maar weer betaald voor een jaar hahahahaha


kun je hem niet omdopen dan?

Trouwens ga je nog iets doen met die nieuwe klasses jaap?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12


Snelle navigatie: