Motorcross MX1 / MX2 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39

Topic: Motorcross MX1 / MX2 (261100 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Er zijn wel eens dagen geweest dat ik dacht dat ik het snapte, maar eigenlijk snap ik er ook niks van.

Er is geld mee gemoeid en er zijn geldstromen. Er zijn bedragen om te mogen organiseren. Er is veel reclame, er is betaal tv, de plaatselijke toerisme organisatie, overheidssteun, en vast ook nog wel iets wat ik niet kan bedenken, maar ik heb er geen zicht op. Maar toeschouwers langs de baan, wat in het verleden de belangrijkste inkomstenbron was doen er eigenlijk niet toe zo lijkt het. Het zelfde denk ik ook wel eens bij het WK Superbike. In Assen zullen wel weer mensen op de tribune zitten, maar soms zie je races dan zie je echt bijna niemand. Toch zal het wel uit kunnen.
Het drinken van water wordt pas een feest als het langs de brouwer is geweest
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Ik lees net dat de Belg Lucas Coenen (Red Bull KTM), met 18 jaar, 5 maanden en 12 dagen oud, de MXGP in Zwitserland won om hiermee jongste GP winnaar ooit te worden in deze klasse.

Jeremy Seewer werd trouwens derde wat het eerste Ducati podium betekende in de MXGP.
     Reageer met citaat 
Zeer de moeite waard van het bekijken deze GP in Frauenfeld. En de Zwitserse fans helemaal uit hun bol om Seewer.
En Coenen zorgde voor de eerste Belgische overwinning in 7 jaar.

Jammer genoeg wel drie zware crashes in de 2e manche van Gajser, Guillod en Maxime Renaux. Het ging er heet en hard aan toe. Gajser had de arm uit de kom.
     Reageer met citaat 
Ducati dus al gelijk op het podium.
     Reageer met citaat 
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Is die crosser van Ducati echt eigen ontwikkeling? of is dat weer een gevalletjes badge marketing?

Ze hebben in iedergeval de kleding van het WK superbike team te leen ;-)
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Eigen ontwikkeling. Ze zijn helemaal vanaf 0 begonnen in het Italiaans kampioenschap enkele jaren geleden voor zo ver ik weet.

Ja, SBK? ze hebben dezelfde sponsor
     Reageer met citaat 
Bijna geen motorsport kunnen bekijken afgelopen 4 dagen, maar gisteravond lukte het nog even om de GP van Duitsland te zien. Prachtige baan daar in Teutschenthal en ......... The Bullet is back. Herlings won na veel blessureleed weer een GP. Zijn 108e. Romain Febvre werd derde en blijft leider in het kampioenschap. Herlings staat inmiddels al tiende.

Pagina's: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39

Snelle navigatie: