falerossi schreef
28-07-15 om 13:48:57
(...)
Heb ooit gelezen ergens dat Herlings bij KTM blijft omdat KTM baas Pit Beirer hem nogal heeft geholpen om op dit niveau te komen. En als dank blijft hij bij KTM.
Nou bedankt meneer KTM dat u mij hebt geholpen. En daarom blijf ik lekker ronddobberen in een klasse waarin ik niets meer heb te bewijzen.
Ik heb wel vaker gelezen dat hij graag naar de MX1 wil, maar dat hij niet samen met Cairoli in 1 team zou passen. Nu weet ik niet of dat van KTM, Cairoli of Herlings zelf af komt. Natuurlijk is hij dan een bedreiging voor Cairoli en KTM zal geen keuze voor een eerste of tweede rijder willen maken.
Ik heb ook al eens gehoord dat er voor Herlings een apart team zou kunnen worden gevormd. Ik zeg doen, en dan gelijk Coldenhoff er bij in.
Anders snel naar de USA zoals Ken Roczen heeft gedaan. Daar is nog een titel te winnen als hij toch MX2 blijft rijden. Ik wil hem wel zien op die spektakelbanen daar tegen mannen als Marvin Musquin, Jeremy Martin en Cooper Webb.
En als KTM niet met hem naar de MX1 wil dan zijn er toch nog andere merken die hem wel zouden willen ondanks zijn contract? En teams die graag een afkoopsom willen betalen voor hem om onder zijn contract uit te komen? Neem Kawasaki met Villopoto. Ik had echt gedacht dat die wel even het WK veld zou laten zien wat crossen is, maar dat viel vies tegen. Hij schijnt nu gestopt te zijn en dan komt er een mooie plek in een mooi team vrij waar geld zat zit.
Het kan ook zijn dat ik de AMA rijders te hoog heb ingeschat en dat Villopoto daarom toch niet kon overheersen. Stiekem hoop ik dat Herlings nog eens de overstap maakt naar de USA, ook aleen al bijvoorbeeld de indoorwedstrijden. Zou mooi zijn daar een NL-er aan de start te zien.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.