IDM 2011 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: IDM 2011 (66776 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 11-03-11 om 00:36:24
(...)

Mijn taalgevoel zegt DAS Moped..


Klopt, het is das Moped.
     Reageer met citaat 
Gareth Jones vandaag de snelste bij de IDM Superbike testritten voor Ranseder, Daemen en Cudlin. BMW feestje dus. http://www.motorsport-events.se/bipro/racemon.html
     Reageer met citaat 
twee goede derde plaatsen voor van ginhoven op de salzburgring
http://www.racesport.nl/...D/27022/Default.aspx
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Volgens mij is Ghisbert de eerste Nederlander na Bazza/2010 op een IDM podium, of waren er nog voorgangers??
     Reageer met citaat 
Dat klopt. Mooie prestatie van Ghisbert van Ginhoven. Ik had niet verwacht dat hij dit seizoen eerder een IDM podium zou scoren dan Barry en al helemaal niet dat hij voor Barry zou staan in de tussenstand na 5 van de 8 weekends.

Wat ik minstens even indrukwekkend vind, zijn de prestaties van Martin Bauer afgelopen weekend met zo'n blessures.
Anoniem
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 03-07-11 om 22:48:13
Volgens mij is Ghisbert de eerste Nederlander na Bazza/2010 op een IDM podium, of waren er nog voorgangers??


Arie Vos in de 1e race op Hockenheim race in 2007. Was toen gastrijder en finishte als 3e.

Raymond Schouten won vorig jaar de SS600 op Assen.

Michael van der Mark, Jasper Iwema, Joey Litjens in de 125 cc diverse keren.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
Tiko schreef 05-07-11 om 09:41:15
(...)
Arie Vos in de 1e race op Hockenheim race in 2007. ..

ok mooi dankje
Ben nl wat statistieken aan het verzamelen voor de 'weetjes' op deze site die jullie straks ook per racetopic (net als de weetjes per datum op de indexpagina) te zien krijgen..
     Reageer met citaat 
fout...

http://www.idm.de/...&kid=3&art=R

Ich war dabei!! Arie op de nog geelzwarte TKR Honda die als gastrijder onder andere de oppermachtige Alpha Technik Honda's versloeg. Toen reden ze nog met WK specificatie motoren en het jaar erna ging het IDM Supersport terug naar wat tammere uitvoeringen.
Blijft een mooie herinnering, ook al was het destijds met Veijer iets minder gesteld daar (zat destijds bij Duntep Racing)
Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing
kleppie
later als ik groot ben...

     Reageer met citaat 
Tiko schreef 05-07-11 om 09:41:15
(...)


Arie Vos in de 1e race op Hockenheim race in 2007. Was toen gastrijder en finishte als 3e.

Raymond Schouten won vorig jaar de SS600 op Assen.

Michael van der Mark, Jasper Iwema, Joey Litjens in de 125 cc diverse keren.

Swen Ahnendorp
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
kleppie schreef 05-07-11 om 20:43:09
(...)
Swen Ahnendorp

Heeft Swen ooit op het IDM podium gestaan dan? Dat ben ik nl. ff kwijt
kleppie
later als ik groot ben...

     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 05-07-11 om 23:10:28
(...)

Heeft Swen ooit op het IDM podium gestaan dan? Dat ben ik nl. ff kwijt

2007, oschersleben: 2e plek
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
kleppie schreef 06-07-11 om 01:03:00
(...)
2007, oschersleben: 2e plek

Danke schon
Nu we toch bezig zijn, was hij de eerste Nederlander op het IDM Supersportpodium? Reden dat ik dat vraag, zie enkele posts hierboven. Bijdragen v anderen ook altijd welkom
Dat geldt uiteraard ook voor de prestaties van onze Belgische vrienden, misschien dat Wim Kwanten daar beetje v op de hoogte is?
     Reageer met citaat 
Was vanmorgen ook even aan het zoeken geweest, kwam toen tegen dat hij in 2006 al op het podium had gestaan. 3e in het eerste IDM raceweekend van 2006 op Hockenheim.

Volgens mij is Swen Ahnendorp inderdaad de 1e nederlander op een IDM ss600 podium.
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 06-07-11 om 11:05:51
(...)
Dat geldt uiteraard ook voor de prestaties van onze Belgische vrienden, misschien dat Wim Kwanten daar beetje v op de hoogte is?


Ik heb nu vrij weinig tijd, maar ik zal je komende zondagavond wat statistiekjes en andere weetjes sturen.
     Reageer met citaat 
http://www.youtube.com/...bg&feature=feedu

idm supersport race 1 Schleizer Dreieck met rond 4:30 de start van de race, en de eerste bocht waar het flink mis gaat

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: