Nieuw bij de sbo in 2011 HMR midi bike klasse favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 2 3 4 5

Topic: Nieuw bij de sbo in 2011 HMR midi bike klasse (48154 keer gelezen)
valraven
NK Supercup #11

     Reageer met citaat 
vandaag echt ontzettend veel schik gehad, dingen lopen echt mooi, helaas omdat de brandstof minder meewerkte geen kwalificatie en 1ste wedstrijd kunnen rijden maar in de tweede wedstrijd toch nog een 2de plek uit het vuur gesleept.
     Reageer met citaat 
zelhemboy schreef 08-04-11 om 22:23:10
(...)

Nigel zou wel morgen rijden… veel te bang dat jij voor hem eindigt


En zo geschiedde dus

Gefeliciteerd Erik met dit succes!!
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
PTR
     Reageer met citaat 
kikkie95 schreef 10-04-11 om 21:49:40
even een fototje
(afbeelding)

(afbeelding)


Je kunt zien dat je nog niet gewend bent om bekers op te halen, je lijkt wel verlegen!!!
Je hebt hem echt verdient, hoor
     Reageer met citaat 
morgen is er weer een HMR cup race. deze keer in veldhoven.
wederom zal nigel walraven starten in deze cup en ook dsb rijder raymond schouten zal een HMRbike bemannen.

als dat maar goed gaat
kikkie95

avatar
#NLYF

     Reageer met citaat 
Gisteren was de laatste HMR race van het jaar op het circuit Sokafran te Spa, voor deze race was ik gevraagd of ik nogmaals wilde mee rijden. Natuurlijk Wilde ik dat wel!

De eerste training,
Voor de eerste training moest ik rustig aan beginnen, ik reed namelijk op een nieuwe machine. Na één rondje stond ik echter al in de grindbak omdat de rem niet helemaal wilde mee werken. Ik ben naar de pits gereden en daar hebben we even snel gekeken, hij leek het alsnog wel te doen dus toen heb ik nog 3 rondjes mee gepakt.

tweede training,
Deze training reed ik met een andere voor rem als de eerste en mijn schakel pook was omgedraaid, daardoor ging het allemaal al een stuk beter. Ik ging lekker rond en bouwde goed een ritme op. Ik kwam dan ook met een big smile van de machine af, we waren op de goede weg.

De Chrono(of in het Nederlands de kwalificatie),
Nu was het zover de tijd zetten, ik ging met een goed gevoel de baan op. De hele sessie ging erg lekker en voor mijn gevoel ook redelijk snel. Dit werd dan ook bevestigt toen ik van de van de machine af kwam, ik reed bijna 5 seconde sneller als op mijn sport machine eerder dit jaar. Wel kwam ik er echter dat mijn vering iets anders moest.

Race 1,
Bij de start kwam ik goed weg, na het opschakelen naar de tweede versnelling kwam mijn voorwiel even kort los. In de eerste bocht koos ik de buitenkant en haalde ik 3 mensen in. In de eerste rondes kon ik aardig in een groepje mee komen. Het ging erg goed en had een goed gevoel, en finishte op de tweede plek van de HMR cupklasse.

Race 2,
De tweede race kwam ik wederom goed weg, alleen nu ging het bijna mis degene die vlak voor mij starten viel stil en ik moest uitwijken waarbij ik bijna in het gras kwam. Ik kon daardoor dan ook niemand in de eerste bocht inhalen maar was ik wel direct weer bij het veld, en kon weer even mee komen. Helaas pakte mijn machine niet helemaal lekker op wanneer ik op het gas ging. In de eerdere rondjes zag ik dat degene die in race 1 voor me was gefinisht de pits in reed, dat betekende dat ik op kop lag in mijn klasse. Ik gebaarde naar de pits dat de machine niet helemaal zo goed liep als in race 1, maar met mijn positie in het achterhoofd wilde ik hoe dan ook over de streep komen. Gelukkig hield mijn machine het goed vol en kon ik mijn race netjes uitrijden.

Het was een bijzonder leuke terugkeer op de HMR machine die door Erik en Henry ter beschikking was gesteld. Hoewel het tijdens zo’n compacte racedag niet mogelijk is om helemaal vertrouwd te raken met de machine kon ik mijn draai aardig vinden en kon ik tevens terug naar Volendam met een mooie beker.

Kiki Racing zal uitkomen in:
Retired

Pagina's: 1 2 3 4 5


Snelle navigatie: