The.Gambler schreef
31-12-10 om 10:35:17
(...)
Nu niet bepaald een sportzender waar ik warm voor loop normaliter. Tennis vind ik leuk, maar hoef ik niet per se live te zien. Zelfde geldt voor buitenlandse voetbalcompetities. CL is ook op de NOS.
http://www.sport1.nl/paginas/7-wat-is-sport1.html
Heb toen ik Ziggo aansloot een maand gratis Sport en Film1 gehad... vind het de 15,- niet waard.
Maar bij gebrek aan de rode knop van BBC, ga ik er denk ik toch €15,- per maand neerleggen...
Overigens kan je bij Ziggo per maand je bundel opzeggen. Vaak hebben ze ook Sport1 in de aanbieding voor 3 maanden €5,- per maand.
je hebt een paar steekhoudende argumenten. Zeker als je drie maand voor 5 euro mag kijken word het interessant. Maar... is een abbo op motogp.com geen 90 euro om en nabij?
Als je dus puur voor motorsport zou gaan ben je met motogp.com dus nog goedkoper uit.
Toegegeven als je met een laptop en een kabel naar je TV kijkt is het beeld soms wel wat minder als gewoon op TV. maar reken voor het gemaakt 12 X 15 euro = 180 euro of 150 met die maand korting. tegen 90 voor motogp.com...
dat is wel even 60 euro of zelfs 90 euro verschil...
daar kan ik anderhalveweek of bijna 2 en een halve week mijn boodschappen van halen bij de Lidl als ik het goed plan...