Kees schreef 10-05-13 om 10:42:24
En van zelfsprekend zijn de scheldpartijen op de wortel van alle motorsport kwaad weer niet van de lucht.
Dorna dit Dorna dat. Geldwolven hier, geldwolven daar.
Echter, volgens mij wil Dorna het liefst dat je de rechten neemt van alle drie de klassen plus de trainingen. En geef ze daar nu eens ongelijk in.
Ik hoop dat de SBK ook gewoon achter de decoder komt.
De laatste zin vind ik een beetje raar maar voor de rest ben ik het wel met je eens.
Nu kun je als je dat wil alles zien, van de eerste seconde training t/m het laatste podiuminterview. Stel dat de NOS weer uit zou gaan zenden, dan zie je misschien (!) de MotoGP live, de andere klasses in een ultrakorte samenvatting tijdens Studio Sport en trainingen, behind the scenes en interviews kun je al helemaal shaken. Ik zeg niet dat ik het leuk vind om te betalen maar het is echt een waanidee om te denken dat we bij een open zender veel beter af zouden zijn, en al helemaal niet in Nederland waar motorsport nu eenmaal een sport is die 98% van de mensen geen reet kan schelen. Sterker nog, nu bepaal ik zelf wat en hoe lang ik dat wil zien, ipv dat iemand in Hilversum bepaald dat biljarten belangrijker is dan de GP en er daarom maar een flits van een minuut voorbij komt met cynisch commentaar van Mart Smeets..
Grappigste commentaar was ik tot nu toe heb gelezen zijn nog wel de mensen die geen abo willen op motogp.com maar wel op sport1, omdat ze "niet de kas van dorna willen spekken".