Ik lees af en toe wel eens mee op dat 'andere forum' en snap dat volk echt niet dat ze blij zijn dat de GP weggaat bij Eurosport.
Er wordt maar gemopperd over de reclames, het commentaar etc. Men verwacht dat het naar Ziggo gaat en dan wordt het allemaal beter is de verwachting. Verder is een groot deel bereid om maandelijks € 15,00 te dokken voor motogp.com.
Persoonlijk (als ik de tijd heb) wil ik alles lekker vanaf de bank bekijken op mijn TV in grootbeeldformaat en het geluid versterkt via de stereo. Niets kan daar tegen op in mijn beleving. Soms zijn er wel eens paar vrienden aanwezig en dan kijken we net als naar een potje voetbal, zo ga je toch niet een race achter je PC kijken? Ik heb best een groot scherm bij mijn computer en ook het geluid kan via de versterker, maar het is net even minder.
Ik voel me nu een gezegend man met bijna alle (vrije) trainingen live op de buis. Ik ben bereid om wat extra's te betalen, dus heb ik ook ES2 in mijn pakket voor het geval de beelden eens op dat kanaal zijn. Ik begrijp heel goed dat motorsport maar een 'margesport' is en andere sporten voor een groter publiek af en toe de voorkeur krijgen.
Maar wat ik maar wou zeggen is dat het echt niet zie gebeuren (als het naar Ziggo gaat) dat iedere vrije training vertoond zal worden. Bedenk ook even dat van de 6 Ziggo kanalen er 1 (open kanaal) meestal in het standaardpakket zit en wil je die andere 5, dan moet je daarvoor extra betalen!
Mijn verwachting is dat het achteruit zal gaan, ik hoop natuurlijk dat het bij Eurosport blijft of dat ik anders met mijn laatste bewering ongelijk krijg.