Motorsport op tv, deel 2 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56

Topic: Motorsport op tv, deel 2 (170129 keer gelezen)
gertram

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Op mijn Panasonic kan ik geen Eurosport Player vinden. Volgens mij kun je ook niets extra downloaden helaas.
Eurosportplayer.com casten vanaf Chrome op de laptop lukt nog wel zie ik, dacht dat daar geen ondersteuning meer voor was.
Elvera
?

Profiel Privébericht 
Geslacht: vrouw
     Reageer met citaat 
Ik heb Samsung.(Uitgezocht door mijn zoon )
Als ik op de afstandbediening de homeknop indruk krijg ik onder in beeld een balk met icoontjes (noem je ze zo?) Ziggo,Netflix,NPO,YouTube etc. Daar staat ook Eurosport Player tussen. Kan dus rechtstreeks inloggen op de TV.
If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
fuzzybear
600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter 
     Reageer met citaat 
gertram schreef 11-10-20 om 17:19:46
Op mijn Panasonic kan ik geen Eurosport Player vinden. Volgens mij kun je ook niets extra downloaden helaas.
Eurosportplayer.com casten vanaf Chrome op de laptop lukt nog wel zie ik, dacht dat daar geen ondersteuning meer voor was.

heb je wel een smart TV? als hij op android gebasseerd is kun je volgens mij via google play zoeken naar de player net als bijvoorbeeld in je telefoon.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
gertram

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Geen Android en hij heeft geen Play store o.i.d. Er staan een stuk of 40 apps op geïnstalleerd en dat is het. Hij heeft een eigen browser waarop eurosportplayer.com niet op werkt.
Panasonic 55FX720

Pagina's: 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56

Snelle navigatie: