Optimate schreef
05-05-21 om 00:40:17
..Op motor-forum is het altijd een klaagzang na elke GP, tot en met uitspraken als "hopelijk gaat de MotoGP snel weg bij Eurosport". Die lui die brullen maar wat...
Ik kijk daar ook wel eens om te lezen wat er speelt en valt me altijd dat het tokkie niveau in de reacties nogal hoog is.
Heel veel dingen zijn persoonlijke voorkeur, net als muziek bv, maar het is tenenkrommend te lezen wat men soms van Frank W vindt. Niet iedereen kan daar tegen blijkbaar, onbegrijpelijk.
Ik ben echt zeer tevreden met beide commentaarduo's en hun specifieke expertises, ook Iwan vd Valk al invaller prima.
Overal is wel wat over te zeiken. Ik heb zelf ook ogen en kan zien dat er wat gebeurt. Elke positie wisseling hoeft echt niet benoemd te worden, maar kennelijk ergert er zich altijd wel iemand aan als dat niet genoemd wordt of dat je in je euforie niet merkt dat de laatste ronde is begonnen.
Hebben zulke lui zich wel eens afgevraagd naar welke TV zender de GP's dan gaan en hoe het er dan uitziet en klinkt? Geloof mij, dat wordt alleen maar minder .. wees dankbaar