Motorsport op tv, deel 2 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63

Topic: Motorsport op tv, deel 2 (211460 keer gelezen)
falerossi

Profiel Privébericht 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
Of die andere lul die overal een T achter plaatst-t ( kuch Patric)
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
Optimate

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
falerossi schreef 19-11-21 om 19:19:23
…die andere lul…

Zo zo, het zit jou nogal hoog?

Citaat:
die overal een T achter plaatst-t ( kuch Patric)

Of hij overal een T achter plaatst weet ik niet, mij nooit opgevallen, maar zelf plaats je een K te weinig. Het is Patrick, niet Patric.
Het blijft moeilijk.
Optimate

Profiel Privébericht 
     Reageer met citaat 
Ik hoop gewoon op Frank Weeink, ik vind hem echt de beste, en dan liefst samen met Bom.

Iwan vd Valk werkt nu idd al bij ZiggoSport. Zou mijns inziens een prima pitreporter zijn?
Het blijft moeilijk.
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
     Reageer met citaat 
Het is net als met muziek, iedereen zijn eigen smaak. Zoals ook hier op de laatste twee pagina's valt te lezen, dit bv:
midstar schreef 19-11-21 om 15:22:47
Bom vond ik al lastig om geconcentreerd naar te luisteren..

Persoonlijk vind ik PB fantastisch om te horen en hoef me daar niet voor te concentreren. ..
Maar snap ook dat anderen dit niet zo beleven. De meesten vinden volgens mij Weeink wel een fijne commentator. Maar er is ook categorie die het helemaal niks vindt.
Als je op maandagmorgen zijn Twitter tijdlijn doorspit zie je wel reacties voorbijkomen...Sommigen vinden het een schreeuwerd, hysterisch.. krijgen een hartverzakking van zijn stem.. Ja, smaken verschillen
fuzzybear
600 CC Super Single!!

Profiel Privébericht Facebook Twitter 
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 22-11-21 om 11:09:49
Het is net als met muziek, iedereen zijn eigen smaak. Zoals ook hier op de laatste twee pagina's valt te lezen, dit bv:
(...)

Persoonlijk vind ik PB fantastisch om te horen en hoef me daar niet voor te concentreren. ..
Maar snap ook dat anderen dit niet zo beleven. Ja, smaken verschillen

Ik heb mijn mening over Peter al in het ergenissen topic geventileerd.

De man is zeer kundig en heeft bakken technische kennis. Maar ik heb wel wat aanmerkingen op bepaalde onderdelen van zijn commentaar.

Frank is gewoon fanatiek. Dat hoor je in zijn opwinding. Soms is dat wat hinderlijk allicht. Maar het geeft zijn betrokkenheid en alertheid wel weer vind ik.

Ik meende dat juist dat fantatisme door velen juist geroemd werd bij de Engelse commentatoren. Dus dan snap dat aandachtspuntje bij Frank weer niet.

Bij de WSBK hebben we overigens bij de engelsen James Whitham . Die man vind ik geweldig. Dat is af en toe zo'n enorme droogkloot tussen de bedrijven door.. Ik vind dat hilarisch.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!

Pagina's: 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63

Snelle navigatie: