Trax schreef
07-03-22 om 09:10:04
.. in tegenstelling tot wat Fuzzy zegt is het geen nationale tv maar gewoon een betaalkanaal en dus voor een groot deel van Nederland niet te zien....
Dat is volgens mij net zo veel waar /niet waar als dat voor Eurosport gold, tis maar hoe je het bekijkt.
Ik heb toevallig Ziggo als provider. In het basispakket zit dan kanaal 14 waarop het meeste vd MotoGP te zien is, net zoals dat voorheen op Eurosport 1 (kanaal 20 bij ons). Er zijn echter wat extra dingen die niet op die kanalen komen/waren. Daarvoor moet je het Ziggo Sport pakket hebben en voorheen Eurosport 2 en dus wat meer betalen
Ik weet het niet zeker, maar meende dat Ziggo 14 ook in het basispakket van andere providers zoals KPN zit, dus dat je daar niet extra voor betaalt.
En motorsport is wel een beetje 'niche sport' waarvan ik niet ga eisen dat het op alle openbare (wat vlgs mij voor Nos geldt) te zien is, ik ben best bereid daar iets voor te betalen.
Jarno schreef
07-03-22 om 09:40:02
(...)
Verreweg de meeste mensen in Nederland hebben Ziggo toch? Die kunnen het gewoon gratis kijken dus.
Dat dus