ik vind de studio prestentatie op racedag prima. En laten we wel wezen. Dit is 100% meer als we op eurosport hadden.
Er zijn mensen op andere Fora die steen en been klagen. ook over het racecafe. Ik heb het nog maar keer gezien. En ja je kan zeggen dat er weinig motogp aandacht is. Maar ook hier geld weer dit is meer dan voorheen.
Logisch dat men nog veel formule 1 doet. Dat leeft gewoon veel meer en ze moeten na het verliezen van de uitzendrechten de schade qua kijkcijfers beperken. Door een hele uitzending over motogp te gaan hebben, zal ze dat zeker niet gaan lukken.
Het enige wat een beetje bijzonder is in mijn ogen is dat men nu al 2 keer Herlings in de studio heeft. Hij is een op en top crosser dus dat die als analist/expert daar staat blijf ik wat bijzonder vinden. En potverdorie wat is die jongen af en toe slecht te verstaan met zijn accent.
Misschien dat men later in het seizoen er meer tijd voor kan of wil maken als blijkt dat kijkers het leuk vinden.
Dat moeten we afwachten.
Het enige wat een beetje bijzonder is in mijn ogen. Is dat men nu al 2 keer Herlings in de studio heeft. Hij is een op en top crosser dus dat die als analist/expert daar staat blijf ik wat bijzonder vinden. En potverdorie wat is die jongen af en toe slecht te verstaan met zijn accent.