Motorsport op tv, deel 2 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 77 78

Topic: Motorsport op tv, deel 2 (332174 keer gelezen)
HOPPER

Profiel Privébericht Facebook Twitter 
Geslacht: man
     Reageer met citaat 
MvdM is vanavond te gast bij het ziggo (f1) race café
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Profiel Privébericht Website Twitter 
     Reageer met citaat 
Glenn van Straalen vertelt in zijn column op racesport dat hij bij de TT aanwezig zal zijn als analist in de uitzendingen vd NOS:
Citaat:
Volgende week ben ik tijdens de Dutch TT in Assen aanwezig als analist bij de NOS. Het is de eerste keer voor mij en ik denk dat het wel een mooie ervaring zal worden.
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Vanaf vandaag weer dagelijks TT journaals op RTV Drenthe. Ook via hun website te bekijken voor hen die dat niet in hun TV pakket hebben.

In de eerste aflevering een gesprek met Collin Veijer en aandacht voor Staphorst en een TT café in Nieuw Amsterdam.
RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
In het NOS Sportjournaal van vanavond was rond 18:50 iets meer dan 50 sec aandacht voor de afwezigheid van Bo bij de TT, hij vertelt zelf even waarom hij niet fit verklaard werd.

Diezelfde NOS zendt overigens zondag alle klassen rechtstreeks en gratis uit. Had ergens gelezen dat Glenn van Straalen als analyst daar bij te zien en te horen is.

Verder natuurlijk de dagelijkse TT journaals bij RTV Drenthe, eventueel ook via hun website terug te zien voor hen die niet in de juiste regio wonen.

« Gewijzigd: 22-06-2023 om 20:55:10 door RG500IU »

RG500IU
 Moderator

2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
De MotoGP test van Valencia is vanaf nu rechtstreeks te zien op het Ziggo Racing kanaal (voor wie dat in zijn pakket heeft)..
Ook later terug te kijken voor wie nu aan het werk is ga ik van uit..

Pagina's: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 77 78

Snelle navigatie: