Motorsport op tv, deel 2 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80

Topic: Motorsport op tv, deel 2 (375556 keer gelezen)
     Reageer met citaat 
Ik heb een Eurosport jaarabonnement van 29,99, maar die gaat nu ook naar 6,99 per maand. Bijna een verdriedubbeling. Ook maar opzeggen. Ik kijk bijna nooit.

Het enigste motorsport abonnement dat ik nu nog heb is Isle of Man TT-tv.
Men blijft jong zolang men zich nog allerlei nieuwe ideeën eigen kan maken en kritiek kan verdragen - Marie von Eschenbach
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Was net (minuut of 4) item over Collin Veijer op NOS Sport (Npo 1) tussen 6 & 7, ze volgden hem tijdens zijn (cross) trainingen etc in Spanje en gingen op bezoek bij zijn gastgezin.

Best leuk om even te zien, terugkijken als je interesse hebt en daarvoor de mogelijkheden
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Vandaag persconferentie ivm de WSBK over paar weken. Op de Facebookpagina vh TT circuit zag ik wat foto's en ook een microfoon van RTV Drenthe in beeld.

Dus wellicht vanavond een item op die zender (voor wie het ontvangen e/o terugkijken kan)
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
ik sla meestal de race cafe stukjes over maar ik kreeg het stuk mee waarin Kamphuis zich ging richten op Henk vd Mark.

Godsallemachtig wat was dat tenenkrommend slecht. Hij had daarwerkelijk geen idee welke motorfiets er achter hem stond. (is dit de 500 waar je mee won) Man dit is een endurance fiets met verlichting. (en 1300cc)

En dan nog veeeeel dommer "moet je zoon nog racen binnenkort? en waar?"

Kerel: Volgende week is het WK Superbikes in Assen. Als je details niet weet tot daaraan toe maar dit is toch wel echt tenenkrommend...

En dan na de motogp weer de bandenkeuzes verkeerd hebben.. de top had dus allemaal medium voor. Barry: "nee hard voor medium achter.." (als ik me nu goed herinner)

Het kan zijn dat hij een hele slechte nacht heeft gehad of andere dingen aan zijn hoofd heeft. Maar dit was toch echt niet best.
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
     Reageer met citaat 
Ik maak me niet meer druk over commentatoren en zo, ik vind dat Ziggo over het algemeen een heel leuk programma neer zet, en ik begrijp en accepteer ook dat autosport groter is dan motorsport, maar dit was tenenkrommend. Totaal niet voorbereid, totaal niet ff ingelezen of van te voren ff bij laten praten door een van die andere kerels. Het interesseert hem gewoon echt geen zak. Als hij er van te voren even 5 minuutjes had ingestoken was hij al klaar geweest, maar dat is blijkbaar al teveel gevraagd.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Dat exact dit was eigenlijk een belediging voor Henk vd Mark, maar ook voor de fans.
Capirex_65
#Be a Racer

Reageer met citaat 
Inderdaad, blij met alle zendtijd, maar laat die kale praatjemaker gewoon bij die F1 patsers zitten en geef een echte motorfan het woord.

HvdM keek ook niet blij tijdens dat interview. BTW, die endurance staat bij Nico Bakker, het ding is pas gerestaureerd.
Aprilia Tuono R 2008 Ice White
Aprilia RSV Mille 2000 track bike
Aprilia ETX 6.35 1999
gertram

takt vier

Reageer met citaat 
Voor degenen die net als ik geen betaald SBK abonnement hebben maar wel Eurosport1 met de mogelijkheid de uitzendingen terug te kijken:
De eerste races van SBK en SSP Assen werden vanochtend vanaf 08:30 uitgezonden. De andere races komen niet meer geloof ik.
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Dat kan wel kloppen. Volgens mij hebben ze de superbikes helemaal naar Discovery+ overgeheveld.

Hoewel als je daar kijkt zie je de Engelse commentatoren en het eurosport logo. Hoe dat dan weer precies zit?

ik weet dat Eurosport en de voormalige player nu Discovery+ heten maar Waarom er in Engeland dan schijnbaar nog wel eurosport bestaat is me een raadsel.
     Reageer met citaat 
Ik heb de SBK gisteren gewoon gekeken via Eurosport Player. En op tv heb ik ook gewoon Eurosport 1 en 2.
     Reageer met citaat 
T/m 2029 zijn we verzekerd van MotoGP op de NL TV. Goed nieuws!

https://x.com/ZS_Racing/status/1805858535609450817

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Grand Prix / MotoGP / TT Assen 2024 »

Reageer met citaat 
Optimate schreef 26-06-24 om 09:06:21
T/m 2029 zijn we verzekerd van MotoGP op de NL TV. Goed nieuws!

https://x.com/ZS_Racing/status/1805858535609450817

Zeker erg goed nieuws!

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Grand Prix / MotoGP / TT Assen 2024 »

Reageer met citaat 
Slecht nieuws voor ons Belgen. Vroeger onden we veel bekijken op Eurosport. Nu zijn we aangewezen op de franstalige zender van België, die niet eens alle wedstrijden uitzend.....
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Ziggo vaart natuurlijk mee op de wind die Collin Veijer goed in de zeilen heeft:
Citaat:
Partnerschap met Collin Veijer
In lijn met de toewijding aan de motorsport en de ondersteuning van Nederlands talenten, kondigt Ziggo Sport ook een nieuw partnership aan met Collin Veijer. Deze talentvolle rijder uit Staphorst heeft het afgelopen jaar een indrukwekkende ontwikkeling doorgemaakt en al twee Moto3 GP's gewonnen. Dankzij dit partnerschap krijgt Ziggo Sport nog meer exclusieve toegang tot Collin, zodat fans zijn successen van dichtbij kunnen volgen via de lineaire kanalen en social media.

Is een deel vh persbericht, klik hier voor volledige tekst
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
uit dat zelfde bericht: Citaat:
Ervaren verslaggevers en analisten, waaronder Rob Kamphues,

Volgens mij had de schrijver van dit stuk al een nachtje TT camping achter de kiezen met de daarbij behorende alcoholische versnaperingen.

Pagina's: 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80

Snelle navigatie: