Motorsport op tv, deel 2 favoriete topics

Moderator: RG500IU

Pagina's: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 79 80

Topic: Motorsport op tv, deel 2 (395115 keer gelezen)
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Hier had de regisseur even zijn/haar medewerker op ander knopje moeten laten drukken zodat 'picture in picture' net andersom was
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Zo ook in de MotoGP race toen er iets te veel aandacht was voor het duel Morbidelli / MM93 terwijl Pecco het Martin moelijker maakte met alle gevolgen van dien.
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 07-07-24 om 13:05:53
Hier had de regisseur even zijn/haar medewerker op ander knopje moeten laten drukken zodat 'picture in picture' net andersom was
(afbeelding)
Daar irriteerde ik me ook al aan.
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
Op de diverse socials van Ziggo Sport te vinden:

Zou me niet verbazen dat er in het komende racecafé van vrijdag a.s. er een item rond Collin komt waarin deze vragen aan de orde gaan komen.

Echter... ik zag in mijn digitale TV gids ook dat maandag 23 december om 15:30 uur een terugblik is op het seizoen van Collin, wellicht dat het daar ook in voorkomt.
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
RG500IU schreef 10-12-24 om 10:50:17
..
Zou me niet verbazen dat er in het komende racecafé van vrijdag a.s. er een item rond Collin komt waarin deze vragen aan de orde gaan komen....

Dat was dus niet zo, zal wel 23 december worden.

Wat wel te zien was: vader en zoon Bendsneyder in de pizzabusiness... Interesse? Dan even terugkijken, genoeg herhalingen tot volgende week.

PS eerste deel t/m reclameblok kun je wel overslaan, tenzij je in autosport geïnteresseerd bent
RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
RG500IU schreef 10-12-24 om 10:50:17
..ik zag in mijn digitale TV gids ook dat maandag 23 december om 15:30 uur een terugblik is op het seizoen van Collin, wellicht dat het daar ook in voorkomt.

Nu zie ik op Facebook van Ziggo Sport staan:
Citaat:
Ziggo Sport Racing
? Collin Veijer: terugblik 2024
Dinsdag 24 dec, 17:45 uur
? Ziggo Sport
     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 21-12-24 om 10:48:13
(...)

Nu zie ik op Facebook van Ziggo Sport staan:
(...)

RG500IU
 Moderator
2 Strokes 4 Ever!!

Reageer met citaat 
vanavond op Ziggo Racing vooruitblijk op het nieuwe GP seizoen (22:30 uur)!
fuzzybear

600 CC Super Single!!

Reageer met citaat 
Toch Wilco Zeelenberg als extra analist bij Ziggo. Niks ten nadele van Wilco maar is dat nu echt nodig? We hadden Barry en Joey al.

Wilco weet natuurlijk wel echt veel van het circus af. Maar toch. Ik vind het niet echt een TV persoonlijkheid. Maar wellicht verbaast hij me positief.

Iemand enig idee wie die Thomas van Bemmelen is trouwens?
TOET TOEEEEEEEEET!!!!! Bereboot racing team volle kracht vooruit!
De_Wim
maar dan anders

Reageer met citaat 
Voor degenen die niet kunnen wachten en Ziggo sport 3 hebben. Daar is een vooruitblik op het moto-GP seizoen met het Frank, Wilco en Rob. Eerst een half uurtje moto-GP, daarna een half uurtje dubbel interview met Zonta en Collin.
De inhoud van bovenstaand bericht bereikt u via internet. Het is derhalve niet uitgesloten dat onbevoegden de verzonden informatie hebben gemanipuleerd, door het toevoegen van taalfouten en/ of domme opmerkingen.

Pagina's: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 79 80

Snelle navigatie: