Napraten over de chat met Jasper favoriete topics

Moderator: Jarno

Pagina's: 1 2

Topic: Napraten over de chat met Jasper (32351 keer gelezen)
dagobert
dago rules

     Reageer met citaat 
Hij gaat weer lekker. Ben benieuwd of Jan Abbink meeleest...
dagobert
dago rules

     Reageer met citaat 


15 Leden, 19 Gasten
andre, brrt, crosser78, dagobert, DennisvanMelzen, hepa, Jarno, JasperIwema, kikkie95, Magic, Mister_TZ, RG500IU, Scott, WimLex, zelhemboy
RG500IU
2 Strokes 4 Ever!!

     Reageer met citaat 
dagobert schreef 11-01-11 om 20:17:48
Hij gaat weer lekker. Ben benieuwd of Jan Abbink meeleest...

Ja & Jan mag hier ook gerust reageren
Top geregeld weer Dago
dagobert
dago rules

     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 11-01-11 om 20:52:48
(...)

Ja & Jan mag hier ook gerust reageren
Top geregeld weer Dago


ik hoorde net van Jasper, dat hij meeleest
crosser78
Remco

     Reageer met citaat 
RG500IU schreef 11-01-11 om 20:52:48
(...)

Ja & Jan mag hier ook gerust reageren
Top geregeld weer Dago


super geregeld en leuk dat er zoveel animo was voor een chat met onze enige echte GP coureur!!
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
Het was weer leuk.

Het drukste moment wat ik zag was 17 leden en 21 gasten.
Giacomo
ZAC #905

     Reageer met citaat 
Zo, alles in de chat bijgelezen. Leuk hoor!
     Reageer met citaat 
Jasper is duidelijk wel gewend aan internet, korte antwoorden en snel. Hij zat er bovenop
dagobert
dago rules

     Reageer met citaat 
Jarno...leuk gedaan met die button over de chat

Voor degene die het niet hebben gezien..tijdens de chat stond er : chat Jasper nu bezig en nu: forumchat gemist? Lees 'm hier na
Jarno
 Administrator

avatar
     Reageer met citaat 
dagobert schreef 11-01-11 om 21:07:33
Jarno...leuk gedaan met die button over de chat

Voor degene die het niet hebben gezien..tijdens de chat stond er : chat Jasper nu bezig en nu: forumchat gemist? Lees 'm hier na

Haha, en als er morgen nou weer zoveel reacties zijn van "Shit, ben ik weer de chat vergeten " dan wordt die button de volgende keer nóg groter!
Elvera
Dus.

     Reageer met citaat 
Leuke chat!

Wat iemand tijdens de chat ook al opmerkte ; het meest opvallende aan Jasper vind ik zijn mentaliteit.Geen gelul,het gas erop.

Ik zag van de week op hyves(?) ook iets voorbij komen over een mental coach ; dat maakt me wel nieuwschierig.

@Jasper,al je nog in de gelegenheid bent om iets te posten,zou je daar dan iets meer over kunnen vertellen?
In hoeverre helpt de mental coach jou ; begeleid hij/zij jou het hele seizoen?

« Dit bericht stond oorspronkelijk in Diversen / Forumchats / Forumchats algemeen topic »

If it`s stupid but it works,it ain't stupid.
Giacomo
ZAC #905

     Reageer met citaat 
Jarno schreef 11-01-11 om 21:12:02
(...)

Haha, en als er morgen nou weer zoveel reacties zijn van "Shit, ben ik weer de chat vergeten " dan wordt die button de volgende keer nóg groter!

Ik kon hem niet vergeten, want werd zelfs nog via sms gewaarschuwd. Waarvoor dank Dago!
     Reageer met citaat 
Ik kon er helaas niet bijzijn. Wel leuk alles nagelezen zojuist. Lekker ontspannen antwoorden van Jasper. Geeft aan dat het een professional is

Veel succes in 2011, ik ga je volgen.
"Sbattersene I Coglioni". Ciao Marco. Non dimenticherò mai.
     Reageer met citaat 
Kootje schreef 12-01-11 om 08:42:28
Ik kon er helaas niet bijzijn. Wel leuk alles nagelezen zojuist. Lekker ontspannen antwoorden van Jasper. Geeft aan dat het een professional is

Veel succes in 2011, ik ga je volgen.


Je kan inderdaad uit zijn antwoorden goed opmaken hoe professioneel/goed getraind hij is. Netjes antwoorden, maar nergens zichzelf of zijn team in verlegenheid brengen.

     Reageer met citaat 
WimLex schreef 12-01-11 om 09:37:24
(...)


Je kan inderdaad uit zijn antwoorden goed opmaken hoe professioneel/goed getraind hij is. Netjes antwoorden, maar nergens zichzelf of zijn team in verlegenheid brengen.



Met andere woorden, Jasper is al goed op de hoogte van de do's en dont's op PR gebied. Dat is goed voor zijn carrière, maar jammer voor ons want het was natuurlijk leuk geweest als hij zonder remmingen kan spreken. Dat hij dat niet doet is niet meer dan logisch. Wil je kunnen overleveren in het wereldje dan moet je niet het achterste van je tong laten zien, en dat doet ie dus goed.

« Gewijzigd: 12-01-2011 om 11:06:18 door Optimate »

Pagina's: 1 2


Snelle navigatie: